بدون دانش فنی محصول ارائه دهید

0

گفته می‌شود که اجرا حتی از ایده نیز مهم‌تر است. تفاوت بین بنیانگذاران موفق و بنیانگذارانی که فقط در رویای راه‌اندازی یک استارتاپ‌ هستند، در اجرای آنهاست.

اگر شما ایده‌های زیادی در سر دارید اما هیچ‌کدام از آنها را تاکنون اجرایی نکرده‌اید، تنها نخواهید ماند. احتمال دارد که مهارت‌های لازم برای تولید محصول را نداشته باشید. بسیاری از بنیانگذاران بااستعداد که مدل‌های کاری هوشمندانه‌ای دارند در پیدا کردن یک مدیر ارشد تکنولوژی در جوامعی که هم‌بنیانگذاران فناوری در آن نادر هستند، با مشکل مواجه می‌شوند.

شرکتی به نام Hidden Founders می‌خواهد این شرایط را تغییر دهد. هنوز این شرکت شکاف بین بنیانگذاران فنی و غیرفنی را از بین نبرده است اما از استارتاپ‌های تازه‌کار در زمانی که بیشترین آسیب‌پذیری را نسبت به شکست دارند، پشتیبانی می‌کند.

این شرکت به بنیانگذاران غیرفنی در ساخت یک محصول اولیه و عرضه آن در بازار کمک می‌کند.

ایده راه‌اندازی چنین شرکتی از تغییرات کارآفرینی در مراکز استارتاپی مختلف در دنیا، به ویژه در آمریکا، که در آن تعداد زیادی از افراد از فارغ‌التحصیلان گرفته تا مدیران اجرایی شرکت‌های بزرگ که می‌خواهند پروژه‌های نوآورانه و شرکت خود را داشته باشند، الهام گرفته است.

هیدن‌فاندرز با هدایت بنیانگذاران غیرفنی از مرحله ایده به مرحله اجرا به آنها کمک می‌کند. در این صورت بنیانگذاران با ۱۴درصد هزینه کمتر روی پروژه خود کار خواهند کرد.

هدف این شرکت آن است که بنیانگذاران با‌استعداد که ایده‌های نابی در سر دارند، به فناوری دسترسی پیدا کنند و این شرکت می‌خواهد در ایجاد مراکز استارتاپی کوچک در سراسر دنیا سهمی داشته باشد.

با ادامه کار این شرکت، مدل‌های کاری مناسب مورد توجه هم‌بنیانگذاران بالقوه، انکوباتورها یا سرمایه‌گذاران قرار خواهد گرفت و استعدادهای فنی زودتر جذب این قطب‌های جدید می‌شوند.

همه چیز درباره مهارت های یادگیری بلاکچین

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.