با «تایپ» اینستاگرام استوری بگذارید!

0

جدیدترین قابلیت‌ استوری‌های اینستاگرام خیلی شبیه به مکانیسم این اپلیکیشن نیست. «حالت تایپ» جدید این پلتفرم که به‌تازگی عرضه شده است، به کاربران امکان می‌دهد تا صفحات را به استوری‌های خود اضافه کنند که فقط دارای متن هستند. نیازی به هیچ عکس یا ویدئویی نیست. کاربران می‌توانند از بین پس‌زمینه‌های رنگی‌ و سفارشی‌سازی‌شده و انواع متن‌های مختلف، اعم از فونت نئون و غیره نوع مورد نظر خود را پیدا کنند.

می‌توان استیکر نیز به آن اضافه کرد. کاملا مشخص نیست که چرا اینستاگرام می‌خواهد مکانی را در اختیار افراد قرار دهد تا در آن افکار مکتوب خود را به اشتراک بگذارند. دلیل علاقه کاربران به اینستاگرام آن است که لازم نیست در آن چیزی را بخوانند زیرا فقط با عکس و ویدئو مواجه هستند.

در واقع این سبک «متن سفید درشت روی پس‌زمینه رنگی» در فید اصلی فیس‌بوک شروع شد و یک حالت تایپ که در حال حاضر در استوری‌های فیس‌بوک و مسنجر وجود دارد. نمونه‌های دیگری نیز وجود دارد: دی‌ام‌های اینستاگرام اکنون می‌گویند که آخرین بار کاربر چه زمانی فعال بوده است. به علاوه رسیدهایی را که به طور پیش‌فرض روشن هستند و نمی‌توان آنها را خاموش کرد، می‌خواند درست مانند مسنجر فیس‌بوک. به علاوه کاربران می‌توانند اکنون مجموعه‌هایی از عکس‌ها و ویدئوهایی را که در گذشته به صفحه اصلی اینستاگرام خود ارسال کرده بودند، ایجاد کنند و این مجموعه‌ها از دید دنبال‌کنندگان آنها مخفی هستند بدون اینکه نیاز باشد آنها را کاملا حذف کنند. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.