اپلیکیشن‌های برگزیده هفته ۱۲۲

0

نایس جاب یک راهکار بازاریابی مشهور است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند نظرات با کیفیت بهتر و بیشتری را جمع‌آوری کنند. کلاس۳۶۵ یک نرم‌افزار مدیریت دانشجویی مبتنی بر فضای ابری برای موسسات آموزشی است. الید۱وان یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری خودکار و مبتنی بر وب است که برای عاملان فروش خودرو در هر اندازه‌ای طراحی شده است.

NiceJob

نایس‌جاب یک راهکار بازاریابی مشهور است که به کسب‌وکارها کمک می‌کند نظرات با کیفیت بهتر و بیشتری را جمع‌آوری کنند، در بین پلتفرم‌های اجتماعی بازاریابی کرده و رتبه سئو را بهبود بخشند. با هدف کمک به هر نوع کسب‌وکار در هر اندازه‌ای برای بهبود شهرت آنلاین، نایس‌جاب ابزارهایی را از قبیل دعوت برای بررسی، ایمیل خودکار و پیگیری پیامکی، مدیریت سئو و غیره ارائه می‌دهد.

نایس‌جاب به کاربران کمک می‌کند تا از طریق دعوت پیامکی یا ایمیلی مشتریان نظرات بیشتری دریافت کنند. پیگیری‌های خودکار را نیز می‌توان ارسال کرد تا مشتریان را به نظردهی تشویق کرد. کاربران می‌توانند استوری‌هایی را بر اساس نمونه‌های تجربه مشتری با عکس‌ها، نظرات و بررسی‌های ضمیمه ایجاد کنند که مانند یک ابزار بازاریابی در سراسر پلتفرم‌های اجتماعی عمل می‌کند. استوری‌ها را می‌توان در حساب‌های رسانه اجتماعی به اشتراک گذاشت تا تصویر برند تقویت شود و افراد بیشتری از طریق تعاملات مشتریان آن را ببینند.

نایس‌جاب نیز یک محتوای غنی ایجاد و منتشر می‌کند، از استوری‌ها و نظرات گرفته تا وب‌سایت کاری و هدف از آن بهبود نتایج موتور جست‌وجو، ترافیک وب‌سایت و فروش است.

ویژگی‌های مهم نایس‌جاب:

  •  پلتفرم نظرات مشتری
  •  سئو
  •  ایجاد فرم
  •  بازاریابی جست‌وجو
  •  ویرایش در زمان واقعی
  •  انتشار خودکار
  •  مدیریت پاسخ
  •  مدیریت نظرات و انتقادات

 

Classe365

کلاس365

کلاس۳۶۵ یک نرم‌افزار مدیریت دانشجویی مبتنی بر فضای ابری برای موسسات آموزشی است که سیستم اطلاعات دانشجویان، مدیریت روابط با مشتریان و سیستم مدیریت یادگیری را در یک پلتفرم واحد ترکیب می‌کند. این سیستم برای استفاده در بخش آموزشی، اعم از دانشگاه‌ها، دانشکده‌ها، کالج‌های آموزش عالی، موسسات فنی و حرفه‌ای و سایر نهادهای آموزشی مناسب است.

کلاس۳۶۵ به کاربران امکان می‌دهد تا پذیرش دانشجو را با استفاده از مراحل پذیرش الکترونیکی، فرم‌های تقاضای آنلاین، پیگیری روند تقاضا، پلتفرم تراکنش امن برای پرداخت‌ شهریه به صورت آنلاین و به‌روزرسانی‌های خودکار مدیریت کنند. استعلام‌ها و فروش را می‌توان بر حسب دروس، وضعیت، یا هر فیلد سفارشی دیگری تجزیه و تحلیل کرد و کاربران می‌توانند گزارش‌هایی را درباره نرخ تبدیل و ثبت‌نام دروس ایجاد کنند.

کاربران می‌توانند دروس را زمان‌بندی کنند و کلاس‌های زمان‌بندی شده را از طریق رابط کشیدن و رها کردن مشخص کرده و اعتبارات، ارزیابی‌ها، رتبه‌بندی، فارغ‌التحصیلی و سوابق سلامت دانشجو را در این اپلیکیشن مدیریت کنند. پورتال‌های ویژه برای مدیریت اطلاعات شخصی و تحصیلی نیز وجود دارد. یادگیری ترکیبی، یادگیری خودآموز، گروه‌های بحث دانشجویی و آزمون‌های آنلاین نیز پشتیبانی می‌شوند.

معلم‌ها می‌توانند بر جلسات با والدین، معلم‌ها و دانشجویان نظارت داشته باشند و رفتار دانشجو را پیگیری و تحلیل کنند. به علاوه می‌توانند پیشنهادهایی را ارائه‌ دهند تا در مقابل پرسنل آموزشی به رفتارهای ناهنجار کمک کند.

این ابزار به کاربران امکان می‌دهد شهریه ثبت‌نام، هزینه کتابخانه و سایر تراکنش‌ها و پرداخت‌ها را پیگیری کنند؛ والدین و دانشجویان نیز می‌توانند سوابق تراکنش‌ها را مشاهده کنند. کمک‌هزینه‌ها و بورسیه‌ها را می‌توان مدیریت کرد.

کاربران همچنین می‌توانند اظهارنامه‌های مالی، اظهارنامه سود و زیان و برگه موجودی تهیه کنند. نمودارها و جدول‌ها و گزارش‌هایی را می‌توان با این ابزار ایجاد کرد تا عملکرد آموزشی، سلامت دانشجو و رفتار او را نشان دهد.

 

ELEAD1ONE

الید1وان

الید۱وان یک پلتفرم مدیریت ارتباط با مشتری خودکار و مبتنی بر وب است که برای عاملان فروش خودرو در هر اندازه‌ای طراحی شده است. این سیستم با محدوده‌ای از سیستم‌های مدیریت عاملان و ارائه‌دهندگان داده شخص ثالث یکپارچه‌سازی می‌کند و از کانال‌های ارتباطی اعم از تلفن، پیامک، ایمیل، ویدئو و پست مستقیم پشتیبانی می‌کند.

یک اپلیکیشن همراه برای اندروید و آی‌او‌اس به کاربران امکان می‌دهد تا با مشتریان خود از هر موقعیت مکانی ارتباط برقرار کنند و قابلیت‌های اسکن گواهینامه، نظرات مدیر و فروشنده، آمار و  فعالیت‌های روزانه و غیره را ارائه می‌دهد.

این اپلیکیشن شامل یک راهکار مدیریت لید است که لیدها را از تمام کانال‌ها در یکجا جمع‌ می‌کند. تماس‌های ورودی پیگیری، ضبط و نقشه‌برداری می‌شوند. مجموعه‌ای از قالب‌های پاسخ‌دهنده را می‌توان سفارشی‌سازی کرد تا نشان‌دهنده برند شرکت باشند و وقتی ایمیل‌ها باز می‌شوند، به طور خودکار به کاربران اطلاع می‌دهد.

به علاوه ابزارهایی برای مدیریت موجودی، ارزش‌گذاری خودرو، تحلیل قیمت‌ها، استخراج داده، پیگیری، یکپارچه‌سازی بازاریابی آنلاین و غیره در این اپلیکیشن وجود دارد.

قابلیت‌های اصلی الید۱وان:

  •  یکپارچه‌سازی‌های سیستم مدیریت عاملان
  •  یکپارچه‌سازی‌ها با شخصی ثالث
  •  پیگیری تماس ورودی
  •  ثبت تماس
  •  ضبط تماس
  •  اعلان‌های تماس پاسخ داده نشده
  •  ارتباط چندکاناله
  •  مدیریت لید
  •  پیگیری ایمیل
  •  قوانین قیمت‌گذاری سفارشی
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.