اپلیکیشنی که برای استارتاپ‌هاسرمایه‌گذار پیدا می‌کند

0
  • MoneyPenny

مانی پنی یک اپلیکیشن حسابداری خرید یکجاست که هم برای صاحبان مشاغل آزاد مناسب است و هم برای استارتاپ‌ها و شرکت‌ها. یک نرم‌افزار مبتنی بر فضای ابری که خدماتی فراتر از صدور صورتحساب و قابلیت‌های مربوط به آن را ارائه می‌دهد. با این اپلیکیشن پیگیری هزینه‌ها با دسته‌بندی مالیاتی و رسیدهایی که می‌توان آنها را برای هر یک از هزینه‌ها در نظر گرفت، آسان شده است.

به علاوه این اپلیکیشن تضمین می‌کند که هیچ پرداختی با تاخیر زیاد انجام نخواهد شد زیرا این اپلیکیشن به طور خودکار صورتحساب‌ها را به طور مکرر نشان می‌دهد. بنابراین شرکت‌ها می‌توانند آنها را مشاهده و پرداخت کنند. مدخل‌های زمانی تعبیه‌شده را می‌توان برای مشتریان به صورتحساب تبدیل کرد و پیگیری زمان زنده نیز برای سازماندهی و مدیریت بازدهی گروهی طراحی شده است.

اپلیکیشن مانی پنی به گیرنده مانی‌ پنی شما امکان می‌دهد تا دریابد که آیا شما در دسترس هستید یا خیر؛ بدون اینکه نیاز باشد برای او یک به‌روز‌رسانی ارسال کنید. وقتی تلفنتان همراه شما باشد، این اپلیکیشن می‌تواند به تماس‌گیرندگان شما بگوید که آیا شما در دسترس هستید یا خیر، یا چه زمانی با آنها در تماس خواهید بود. این اپلیکیشن از قابلیت‌های زیادی برخوردار است اعم از:

  دسترسی به گزارش تماس و پیامک‌های خود

  امکان سفارشی‌سازی دستورالعمل‌های رسیدگی به تماس‌های خود

  دسترسی ایمن به تماس‌ها و پیامک‌های همکاران

وقتی برای اولین‌بار به این اپلیکیشن دسترسی پیدا می‌کنید، از شما خواسته می‌شود تا نام کاربری و رمز عبوری را که مانی پنی برای شما پیکربندی کرده است، وارد کنید.

 

  • Stepes

استپس، اولین اکوسیستم ترجمه همراه توسط انسان به شمار می‌رود. با فشار یک دکمه، شما می‌توانید یکی از مترجمان متخصص استپس را برای تمام نیازهای زبانی خود رزرو کنید: استپس بیش از ۱۰۰هزار زبانشناس محلی را که می‌توانند در زمینه ترجمه اسناد، ترجمه در محل‌ و ترجمه در صورت تقاضا کمک ارائه دهند، استخدام می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا فورا‌ با یک مترجم در تماس باشید تا در زمان نیاز، در هر کجا و هر زمان که بخواهید، بر موانع زبانی غلبه کنید. 

با دسترسی آسان به خدمات ترجمه در تلفن‌های هوشمند، فناوری همراه حوزه ترجمه را به یک سطح بزرگی از استعدادهای دوزبانه در دنیا که در حوزه صنایع خاص تخصص دارند، می‌کشاند. ترکیب مهارت‌های زبان‌شناختی و تخصص در هر موضوع موجب می‌شود که برای ترجمه گزینه ایده‌آلی باشد. کسب‌و‌کارهای مختلف اعم از پزشکان، وکلا، مهندسان، مشاوران مالی و بازیکنان می‌توانند از این ابزار برای ترجمه استفاده کرده و فعالیت خود را در سطح جهان گسترش دهند. با این ابزار کاربر می‌تواند به‌آسانی از طریق تلفن هوشمند یک مترجم شفاهی رزرو کند. فقط کافی است آدرس، تاریخ و زمان را در اپلیکیشن استپس وارد کرده و ‌‌بگوید موقعیت مورد نظر چیست، برای مثال جلسه کاری، کنفرانس بین‌المللی، یا حتی راهنمای تور محلی. در این صورت خدمات مبتنی بر موقعیت مکانی این اپلیکیشن مناسب‌ترین مترجم در آن منطقه را برای کاربر شناسایی خواهد کرد. خدمات «صحبت و ترجمه کنید» پلتفرمی است که به کاربر امکان می‌دهد با مترجمان از طریق تلفن تماس بگیرند.

 

  • Iaboh

اپلیکیشن مرکز صاحبان کسب‌و‌کار و سرمایه‌گذاران یا ایابوه(IABOH)  دنیای سرمایه‌ خطرپذیر را در دستان و تلفن‌های هوشمند شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به عنوان اولین اپلیکیشن سرمایه خطرپذیر دنیا شناخته شده است.

با این ابزار صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشند. اگر استارتاپ‌ها به دنبال تامین بودجه برای کسب‌و‌کارشان هستند یا ایده فوق‌العاده‌ای دارند، اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی کسب‌و‌کار خود هستند، این اپلیکیشن برایشان مفید است زیرا استارتاپ‌های کسب‌و‌کار و سرمایه‌داران خطرپذیر می‌توانند از طریق این اپلیکیشن با هم در ارتباط باشند.

کافی است یک پروفایل ایجاد کرده و آن را با سرمایه‌گذار به اشتراک بگذارید تا بودجه لازم را دریافت کنید.

به لطف قانون جدید کمیسیون بورس اوراق بهادار تصویب شده، در حال حاضر هر فردی می‌تواند سرمایه‌گذاری کند. در گذشته، فقط سرمایه‌گذاران مجاز (افرادی که ۲۰۰هزار دلار در سال درآمد داشتند یا ارزش خالص آنها ۱میلیون دلار بود) می‌توانستند در ارائه سرمایه خطرپذیر شرکت کنند. اکنون، افراد با درآمد سالانه یا ارزش خالص کمتر از ۱۰۰هزار دلار نیز می‌توانند در سرمایه‌گذاری شرکت داشته باشند. این افراد می‌توانند حداکثر تا ۵ درصد از کمترین درآمد یا ارزش خالص خود در سال را سرمایه‌گذاری کنند. افرادی که درآمد بالاتری دارند می‌توانند تا ۱۰ درصد از کمترین میزان درآمد خود را سرمایه‌گذاری کنند. در نهایت، سرمایه‌گذاران می‌توانند فقط مبلغ کل معادل با ۱۰۰هزار دلار را در تمام سرمایه‌گذاری‌های خطرپذیر در سال قرار دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.