الکسای آمازون رنگ نور اتاق شما را تغییرمی‌ دهد

0

الکسای آمازون می‌تواند رنگ نور اتاق شما را تغییر دهد. کاربران می‌توانند نور خانه خود را بر حسب رنگ تعیین کنند یا تنظیمات حالت مانند مطالعه یا نور روز را فعال کنند. به علاوه شما می‌توانید به آسانی درخواست یک رنگ گرم‌تر یا خنک‌تر کنید.

این موارد اضافه شده به خانه هوشمند، به شما این امکان را می‌دهد تا با صدای خود Philips Hue ،‌SmartThings ،‌TP-Link و چراغ‌های LIFX را کنترل کنید.

این قابلیت جدید به کاربر امکان می‌دهد تا به الکسا فرمان‌های مختلفی دهید مانند «الکسا، نور چراغ‌های من را نارنجی کن» یا «الکسا، اتاق نشیمن را آبی کن.»

چراغ‌های هوشمند این شرکت‌ها همیشه می‌توانند تغییر رنگ دهند‌ و شما می‌توانستید رنگ و دما را با استفاده از اپلیکیشن‌های ارائه‌شده توسط سازندگان این دستگاه‌ها تنظیم کنید. تفاوت بین این فناوری و چراغ‌های هوشمند قدیمی آن است که شما می‌توانید با فرمان صوتی به دستگاه الکسای خود این کار را انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد اپلیکیشن را باز کنید.

قابلیت تغییر رنگ یک اتاق با صدای شما یکی از مجموعه تغییراتی است که آمازون ایجاد کرده ‌تا به توسعه‌دهندگان کمک کند. این شرکت یک تابلوی تجزیه و تحلیل مهارت‌ها را برای پیگیری عملکرد مهارت منتشر کرده است. به علاوه مهارت‌های الکسا دیگر به دانلود نیاز ندارد.

علاوه بر پشتیبانی از نور مبتنی بر حالت و یا یک مهمانی، از چراغ‌های هوشمند برای امنیت خانگی استفاده می‌شود تا با موسیقی همگام‌سازی و مشخص شود که چه زمانی ویدئوی Twitch دلخواه شما به طور زنده پخش می‌شود. تیم‌های فروش نیز از ترکیبی از الکسا و چراغ‌های رنگی استفاده می‌کنند تا وقتی فروش بالا یا پایین می‌رود، به تیم‌ها هشدار داده شود.

کنترل رنگ نور بدون دخالت دست در حال حاضر فقط در ایالات متحده آمریکا در دسترس است و به‌زودی این قابلیت در اختیار کاربران الکسا در آلمان و انگلستان نیز قرار خواهد گرفت.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.