اسنپ‌تریپ سه‌ساله شد!

 130 هزار مسافر در سراسر ایران از خدمات این استارتاپ استفاده کرده‌اند

1

هفته گذشته گروه ۲۰۰‌نفری اسنپ‌تریپ سومین سالگرد تولد خود را جشن گرفتند و حالا به نظر می‌رسد این  استارتاپ جوان در بازار فعلی گردشگری، بتواند حلقه‌ای موثر در زنجیره رشد صنعت توریسم کشور باشد.

اگر اهل سفر‌کردن و هتل‌رفتن باشید، حتما در جست‌وجوهای اینترنتی خود با اسنپ‌تریپ آشنا شده‌اید. یکی از موفق‌ترین کسب‌و‌کارهای گروه اسنپ که توانسته است طی ۳ سال رشد چشمگیری در بازار توریسم آنلاین داشته باشد.

هفته گذشته گروه ۲۰۰‌نفری اسنپ‌تریپ سومین سالگرد تولد خود را جشن گرفتند و حالا به نظر می‌رسد این  استارتاپ جوان در بازار فعلی گردشگری، بتواند حلقه‌ای موثر در زنجیره رشد صنعت توریسم کشور باشد.

اسنپ‌تریپ ۳سال قبل با نام پین‌تا‌پین کار خود را آغاز کرد و در روزهای نخست تنها با یک تیم ۱۰نفره فعالیت خود را شروع کرد ولی حالا با گذشت ۳سال توانسته ‌به یکی از سرویس‌دهندگان مرجع برای رزرو هتل تبدیل شود.

اسنپ‌تریپ طی این ۳سال با بیش از ۸۰۰ هتل در سراسر ایران و در همه استان‌های کشور همکاری کرده ‌و البته سعی داشته با استراتژی فروش متفاوت و با ارائه پیشنهادهای جذاب، سهم سفر را در سبد خانوار افزایش دهد.

پیشنهادهای لحظه‌آخری و ارائه خدمات مکمل سفر از سوی خانواده اسنپ از دیگر روش‌هایی است که اسنپ‌تریپ برای رشد در این ۳ سال در پیش گرفته است.

امیرعلی مهاجر، مدیر ارشد عملیاتی اسنپ‌تریپ، درباره فعالیت این استارتاپ در این ۳ سال می‌گوید: «‌در این مدت سعی کرده‌ایم برای مقرون‌به‌صرفه‌کردن سفر و بالا‌بردن کیفیت و قدرت انتخاب برای همه ایرانیان گامی برداریم. در اصل اسنپ‌تریپ سعی دارد به یکی از اهرم‌های پیش‌برنده صنعت گردشگری تبدیل شود. ما به عنوان تنها سایت آنلاین گردشگری به زبان انگلیسی که امکان خرید با مسترکارت و ویزاکارت را برای توریست‌های خارجی فراهم کرده است، تا به‌حال به بیش از ۱۰۰۰ توریست خارجی خدمات ارائه کرده‌ایم و بر این باوریم که با رونق توریسم، می‌توان به اقتصاد کشور کمک کرد.»

 میانگین سنی تیم ۲۰۰ نفره اسنپ‌تریپ ۲۷سال است؛ گروهی از جوانان مستعد ایرانی که با سختکوشی سعی دارند صنعت گردشگری ایران را تغییر دهند و تاکنون توانسته‌اند به ۱۳۰ هزار مسافر در سراسر ایران خدمات ارائه کنند.

مهاجر می‌گوید: «ما در اسنپ‌تریپ سعی داریم با ایجاد شفافیت، بهترین قیمت را به مسافران ارائه کنیم و با همکاری هتل‌های مختلف ایرانی سفری لذت‌بخش و ساده را برای گردشگران فراهم کنیم. همه کاربران می‌توانند به همه هتل‌های ایران در همه استان‌های کشور دسترسی داشته باشند و متناسب با بودجه و سلیقه خود محل اقامت خود در سفر را انتخاب کنند.»

اسنپ‌تریپ در حال حاضر ارائه‌کننده خدمات هتل در ۱۸۰ شهر کوچک و بزرگ ایران است و سعی دارد با گسترش خدمات خود و تشویق هتل‌ها برای حضور در بازار آنلاین توریسم، سفر را برای خانواده‌های ایرانی ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه کند.

به گفته مهاجر، اسنپ‌تریپ به طور ماهیانه حدود ۲۳ درصد رشد دارد و این رشد حاصل یکپارچگی میان تیم اسنپ‌تریپ و توجه به آموزش و رشد نیروی انسانی است. اسنپ‌تریپ به طور پیوسته دوره‌های آموزشی متعددی را برای اعضای تیم برگزار می‌کند و همین مسئله باعث رشد مدوام این استارتاپ شده است.

این استارتاپ سه‌ساله‌، آینده درخشانی را برای توریسم آنلاین ایران پیش‌بینی می‌کند و به نظر می‌رسد می‌تواند به افزایش تقاضای سفر داخلی در کشور کمک کند.

۱ دیدگاه
  1. محمد می‌گوید

    سلام
    این گروه بزرگ بسیار عالی هستند
    خدمات خوبی هم دارن از خرید بلیط هواپیما گرفته تا رزرو هتل آنلاین که قیمت هاشون هم خوبه
    البته اگر در میان سایت های دیگه هم گشت و گذاری بکنیم، قیمت کمتر هم میشه پیدا کرد اما حسن این سایت اعتمادی هست که میشه بهشون کرد
    امیدوارم این تیم ۲۰۰ نفره بشه ۲۰۰۰ نفره و اشتغالزایی بیشتری برای جوانان ایران داشته باشه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.