استارتاپی که همزمان با اینوتکس ۲۰۱۸ متولد شد

سید امین‌هاشمی، هم‌بنیانگذار استارتاپ هیروکت:

0

هیروکت استارتاپی است که به گفته سید امین‌هاشمی، هم‌بنیانگذار این استارتاپ، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، یعنی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ به صورت رسمی لانچ شده است.

هیروکت استارتاپی است که به گفته سید امین‌هاشمی، هم‌بنیانگذار این استارتاپ، همزمان با نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، یعنی ۱۴ تیرماه ۱۳۹۷ به صورت رسمی لانچ شده است.

‌هاشمی می‌گوید: «هیروکت یک تیم ۱۲ نفره دارد که به مدت ۳ ماه است روی آن کار کرده‌اند.»

هاشمی که ۵ سال است مشغول به فعالیت در اکوسیستم استارتاپی است و در چند استارتاپ دیگر تجربه همکاری دارد، هیروکت را به این صورت تعریف می‌کند: «هیروکت یک پلتفرم آنلاین فروش است. هرکجا که فروش داشته باشید، چه در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، چه در وب‌سایت خود و چه به صورت حضوری، می‌توانید از خدمات هیروکت استفاده کنید و از این طریق تمام کانال‌های مختلف فروش خود را در یک سیستم داشته باشید.»

هم‌بنیانگذار هیروکت می‌گوید: «برای افرادی که از طریق کانال‌های مختلف فروش انجام می‌دهند، ثبت تمامی اطلاعات از چند کانال کار سختی است که هیروکت می‌تواند این کار را برای آنها انجام دهد.» ‌هاشمی در ادامه اشاره می‌کند که در هیروکت حتی بخشی برای ارتباط با مشتریان، مدیریت انبار و انبارداری هم در نظر گرفته شده است.

هاشمی از علت حضور در اینوتکس می‌گوید: «این نمایشگاه در سال‌های گذشته قسمت استارتاپی خوبی داشت که باعث شد پیگیر شرکت در این رویداد باشیم. علاوه بر آن، در بازه زمانی که محصول ما راه‌اندازی رسمی شد و نیاز به معرفی و جذب کاربر داشت، این نمایشگاه اولین فرصت‌ و همچنین فرصت بسیار خوبی برای ما بود تا با حضور در آن به این هدف برسیم.»

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.