ازکـــی، چگونه به بزرگ‌ترین استارتاپ حوزه بیمه تبدیل شد

ارائه مشاوره بیمه‌ای توسط کارشناسان مجرب و بی‌طرف

0

در یک‌سال اخیر و در پی افزایش قیمت کالا و خدمات گوناگون از خودرو و لوازم خانگی گرفته تا خدماتی چون بهداشت و درمان، حساسیت و توجه مردم روی بحث بیمه بیشتر شده است.

در چنین شرایطی و با لحاظ‌کردن این موضوع که با وجود ۴۰ هزار نماینده بیمه در سطح کشور، همچنان ۸۰ درصد از مردم از تفاوت‌ پوشش‌های بیمه‌ای بی‌اطلاعند، یافتن بیمه مناسب و خرید آن موضوع مهمی است که استارتاپ ازکی به عنوان مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه به خوبی به آن پرداخته است.

این استارتاپ جوان ‌در مدت کوتاهی جایگاه معتبرترین وب‌سایت ارائه خدمات مشاوره و انتخاب بیمه را به خود اختصاص داد، اما دلیل این موفقیت چیست؟ ازکی چگونه و با چه استراتژی‌ای توانست در میان استارتاپ‌های رقیب، جایگاه خود را تثبیت کند؟ با ما همراه باشید تا رمز موفقیت را بدانید.

تسهیل شرایط خرید بیمه

ازکی شرایط بررسی و انتخاب بیمه را بسیار ساده کرده است و دیگر نیازی نیست که شما برای بررسی پوشش‌های بیمه‌ای، به مراکز بیمه مراجعه کنید یا در اینترنت مدام در حال جست‌وجو باشید.

کافی است به Azki.com مراجعه و نوع خدمات بیمه‌ای مورد نیاز خود را مشخص کنید. به عنوان مثال، با انتخاب بیمه آتش‌سوزی، علاوه بر اینکه در قسمت پایین صفحه اطلاعات کاملی در مورد نوع بیمه، شاخه‌های مختلف بیمه آتش‌سوزی، پوشش اصلی، خسارت‌های قابل پرداخت و پوشش‌های اضافی بیمه آتش‌سوزی به شما داده می‌شود، بلکه می‌توانید با کمک مشاوران ازکی برای سوالات مبهم خود پاسخ‌های کارشناسی شده بیابید.

پس از تکمیل اطلاعات خود در رابطه با بیمه‌ای که قصد خرید آن را دارید هم می‌توانید برای خرید اقدام کرده و هزینه آن را با کارت‌های بانکی پرداخت کنید.

ارائه مشاوره بیمه‌ای توسط کارشناسان مجرب و بی‌طرف

برای بسیاری از بیمه‌گذاران، اینکه چه بیمه‌ای را از کدام شرکت ارائه‌دهنده خدمات بیمه خریداری کنند، موضوع و سوال مهمی است. سوالی که ازکی به خوبی نقشه رسیدن به پاسخ آن را برای شما ترسیم کرده و شرایطی را فراهم آورده تا با کمک مشاوران خبره و بی‌طرف خود، پاسخ درست را بیابید و بهترین انتخاب بیمه‌ای را داشته باشید.

شما با کمک ازکی که از بزرگ‌ترین استارتاپ‌های فناوری اطلاعات فعال در صنعت بیمه است، به یک مشاور متخصص، صادق و معتبر دسترسی خواهید داشت که بهترین شرکت‌های بیمه را فراخور نیاز شما معرفی می‌کند.

مشاوران ازکی به شما می‌گویند که حقوق بیمه‌ای شما چیست و شما چگونه می‌توانید در صورت نارضایتی از خدمات یک شرکت بیمه، عدم رضایت خود را اعلام کنید یا به اطلاعاتی دقیق در مورد شرایط بیمه‌نامه و فرآیند پرداخت خسارت، انواع روش‌های جبران خسارت و … دسترسی یابید.

شفاف‌سازی قیمت

یکی از مشکلاتی که بیمه‌گذاران هنگام خرید بیمه با آن مواجه می‌شوند، ارائه قیمت‌های متفاوت برای پوشش‌های بیمه‌ای است. در ازکی اما شما می‌توانید قیمت پوشش‌های بیمه‌ای را در لحظه با هم مقایسه کنید و بیمه مورد نظرتان را با قیمت شفاف خریداری کنید.

به گفته روابط عمومی مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه ازکی، شفاف‌سازی قیمت و ارائه قیمت‌های صحیح یکی از نیازهای بیمه گذاران است که ازکی سعی کرده است با ارائه قیمت‌های درست و امکان مقایسه آنها به این نیاز پاسخ دهد.

به غیر از این موارد، ازکی به عنوان یک استارتاپ جوان با به‌کارگیری استراتژی درست بازاریابی، نگاه سطحی به صنعت بیمه به عنوان بستری که صرفا برای جبران خسارت است را تغییر داده و معتقد است، بیمه به دلیل اینکه با جان و مال مردم در ارتباط است، تنها محلی برای تامین و جبران خسارت نیست و می‌توان نگاهی سرمایه‌ای داشت.

چرا که خرید پوشش بیمه‌ای مناسب، سرمایه‌گذاری روی سلامت و جان است و به کاهش هزینه‌های آتی منجر می‌شود. اگر شما هم قصد خرید بیمه دارید و اطلاعات کافی در مورد پوشش بیمه‌ای و تفاوت خدمات‌دهی شرکت‌های بیمه را نمی‌دانید به مرکز مشاوره و انتخاب آنلاین بیمه ازکی مراجعه کنید و پس از تکمیل اطلاعات و مشاوره با کارشناسان خبره و بی طرف، برای خرید بیمه آنلاین اقدام کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.