اجاره به‌ جای خرید

0

ایران رنتر استارتاپی است که وسایل مختلف را به شما اجاره می دهد

بعضی تجهیزات گاهی چنان یک‌بارمصرف هستند که به‌سختی در سبد خرید خانوار قرار می‌گیرند اما گاهی همین تجهیزات یک‌بارمصرف در شرایطی خاص چنان گره‌ گشا می‌شوند که مجبور به خرید آن برای همان یک‌‌بار مصرف می‌شوید و احتمالا همین‌جاست که تصمیم می‌گیرید قبل از خرید ببینید آیا می‌توانید از یکی از اطرافیانتان آن را امانت بگیرید… ایران‌رنتر (iranrenter.com) وب‌سایت اجاره آنلاین تجهیزات است که شما می‌توانید کالاهایی را که قصد استفاده موقتی از آن‌ها دارید به صورت آنلاین اجاره کنید.

در حال حاضر دسته‌هایی که ایران‌رنتر اجاره می‌دهد شامل لوازم تصویری، لوازم صوتی، تجهیزات مراسم، کنسول‌های بازی، لوازم اداری، تجهیزات نمایشگاهی و دوربین است. بنیان‌گذار ایران‌رنتر می‌گوید: «ایران‌رنتر براساس مدل و ارزش کالا از سه روش کلی جهت ضمانت استفاده می‌کند: تحویل به مکان ثابت به همراه دریافت مدارک شناسایی، دریافت ودیعه به ارزش مبلغ واقعی کالا، ارسال متخصصان جهت حضور در رویداد (ویژه کالاهای مربوط به مراسم). این وب‌سایت علاوه بر ارائه خدمات اجاره، نکات آموزشی مختلف را که در انتخاب تجهیزات کاربر را راهنمایی می‌کند آموزش می‌دهد.»

همچنین وی افزود: «ایران‌رنتر به‌عنوان اولین وب‌سایت اجاره آنلاین تجهیزات شروع تغییری بزرگ در استفاده از کالاهاست. ما اعتقاد داریم فرهنگ مالکیت کالاها را باید تغییر داد. مالکیت به معنای هزینه کردن و خرید کالای جدید نیست. شما می‌توانید استفاده کنید، لذت ببرید اما هزینه زیادی نپردازید. اجاره هر وسیله‌ای که در هر بازه زمانی به آن احتیاج دارید خدمت ماست. بازه زمانی حتی به اندازه یک عمر…»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.