گهواره هوشمند فورد برای نوزادان بدخواب!

0

وقتی نوزاد شما ساعت ۳ صبح شروع می‌کند به گریه کردن و داد زدن، هیچ کاری نیست که والدین او از انجامش کوتاهی کنند برای اینکه نوزاد دوباره بخوابد. متاسفانه، یکی از قابل اعتمادترین راهکارها همیشه ایمن‌ترین آنها نیست؛ به عبارت دیگر، نمی‌شود همیشه کودکان را نیمه شب سوار ماشین کنید و بچرخانید تا او به خواب برود. خوشبختانه، شرکت فورد راهکار این مشکل را در اختیار دارد.

این شرکت یک گهواره تولید کرده است به نام Max Motor Dreams که تکان‌های ریز یک خودروی در حال حرکت را شبیه‌سازی می‌کند بدون اینکه نیازی به راننده یا بنزین باشد. همانطور که فورد در یک کنفرانس خبری درباره این گهواره جدید صحبت کرده است، والدین جدید می‌توانند با خیال راحت در سال اول پس از به دنیا آمدن نوزاد به اندازه ۴۴ روز کامل بخوابند. یک رانندگی شبانه می‌تواند نوزاد را آرام کند و شما را بیشتر در تختخواب نگه دارد. فورد یک نمونه اولیه ارائه کرده است که حرکت، صدای موتور و حتی نور خیابان را در شب شبیه‌سازی می‌کند.

این گهواره شبیه به تختخواب کودک است اما به لطف یک اپلیکیشن تلفن هوشمند همراه، می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد. الکساندرو لوپز، طراح Max Motor Dreams، که به طراحی این گهواره کمک کرده است، می‌گوید: «پس از سال‌ها صحبت با مادران و پدران، ما می‌دانیم که والدین نوزادان تازه‌به دنیا آمده اغلب در حسرت یک شب خواب راحت هستند. اما با اینکه رانندگی سریع با خودروی شخصی می‌تواند در خواباندن کودک معجزه کند، اما والدین در این مدت مجبور هستند بیدار بمانند و مراقب فرمان ماشین باشند.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.