«گروه ویلز»۱۷ هزار کارمند خود را چگونه راضی نگه می‌دارد؟

0

شرکت ویلز در حدود ۱۷هزار کارمند در سراسر جهان دارد. این شرکت ۴۰۰ دفتر در نزدیک به ۱۲۰ کشور تاسیس کرده است. تخصص گروه ویلز شامل بیمه اموال‌، بیمه‌های زیست محیطی و غرامت‌های حرفه‌ای است‌. این شرکت ‌همچنین ‌انواع بیمه‌های مدیریتی را ارائه می‌کند.

گروه ویلز(Wills Group) در حال آماده‌سازی برنامه‌هایی جهت ارائه مزایای بیشتر به کارمندان خود است. هینس، از مدیران ارشد این شرکت می‌گوید: «ما تقریبا همان خدماتی را که در کانادا به کارکنانمان ارائه می‌دهیم، در ایالات متحده نیز داریم.» این گروه با درخواست مشورت از چندین  گروه مشاوره متبحر تلاش دارد تا مزایای متنوعی را به افرادش ارائه کند.

درآمد این شرکت در سال ۲۰۱۱ و در ایالات متحده معادل بیش از ۳  میلیارد دلار بوده است. این در حالی است که این درآمد در ۹ماه ابتدایی سال گذشته میلادی ۲.۵۹۱ میلیارد دلار بوده است.

ایده ارائه مزایای  بیشتر به کارمندان، توسط مدیر عامل این شرکت،  دومینیک کاسرلی ارائه شده است. کاسرلی از ماه ژانویه سال گذشته‌، مدیریت گروه ویلز را برعهده گرفته است.

سرمایه انسانی و مزایا شامل حقوق بازنشستگی، برنامه‌ریزی برای بازنشستگی، بهداشت و درمان، ایمنی محل کار، بیمه عمر همراه با پوشش وسیعی از خدمات، مشاوره روانشناسی و تجزیه و تحلیل مشاوره‌ها،  از مزایایی است که کارکنان شرکت ویلز از این پس دریافت خواهند کرد.

مشاور گروه ویلز در بیانیه‌ای در این باره گفت: «این حرکت که توسط مدیر عامل بخش بین‌المللی شرکت ویلز هدایت می‌شود، موجب توسعه شرکت و اجرای یک استراتژی هماهنگ جهانی خواهد شد.» رایت، مدیر عامل بخش بین‌المللی شرکت ویلز بیان داشت: «برنامه‌های ارائه مزایا به کارکنان  به ما اجازه می‌دهد که حس هویت و تعهد را در درون سرمایه انسانی‌‌مان ایجاد کنیم. این رویه ما را قادر می‌سازد تا اولویت‌های رشد را هم به صورت ارگانیک و هم غیر‌ارگانیک مشخص کنیم‌ و بهترین شیوه را در سراسر گروه ویلز برای بهره‌مندی بیشتر کارکنان به کار ببندیم. شیوه اجرای برنامه‌ها به گونه‌ای است که  از نزدیک با کسب‌و‌کار و محل جغرافیایی تعامل خواهد داشت.»  مدیر‌عامل شرکت گروه ویلز، دومینیک کاسرلی بیان داشت: «بخش سرمایه انسانی و مزایای کارکنان برنامه‌ریزی‌هایی برای رشدی بلند‌مدت در شعب سراسر جهان دارد. 

این رشد بالا با انجام مشاوره‌ها و تحقیقات گسترده در حوزه جمعیت‌شناسی، جغرافیای محل‌، وضعیت بهداشت و درمان و سیاست‌های اجتماعی میسر خواهد شد.»کاسرلی ادامه داد: «بخش سرمایه انسانی و کارکنان در حال حاضر نیز از بخش‌های مورد توجه در شرکت ماست اما شرکت گروه ویلز قصد دارد با ایجاد تمرکزی بیشتر و به کار گماشتن افراد خبره در این بخش رشدی بلند‌مدت را در این بخش ایجاد کند.» شعبه شمال آمریکای شرکت ویلز و بخش مزایای کارکنان گزارش کرده‌اند که  در حال آماده‌شدن برای اجرای این برنامه بلند‌مدت  هستند. دیگر شعب این شرکت نیز برنامه‌ها‌یشان را به زودی اجرایی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.