کمیسیون شرکت‌های مالزی در جاده تحولات

0

به عنوان بخشی از یک برنامه تحول دیجیتال با منبع باز و در سطح سازمانی، کمیسیون شرکت‌های مالزی (SSM) اظهار کرد که یک ادغام‌کننده راهکارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) محلی انتخاب کرده است.

SSM تاکید کرد که از ساخت یک درگاه تبادل داده (DEG) پیشرفته و جدید برای سیستم‌های ثبت در مالزی حمایت خواهد کرد. این حرکت به SSM کمک می‌کند تا زیرساخت فناوری اطلاعات و اکوسیستم نرم‌افزاری خود را تقویت کند و به سوی خدمات مبتنی بر استاندارد باز حرکت کند که قلب شبکه فناوری اطلاعات آن را تشکیل خواهد داد.

SSM که تنها نهاد نظارتی مالزی برای ادغام شرکت‌ها است و شراکت‌ها با مسئولیت محدود و کسب و کارها را ثبت می‌کند، فقط مسئولیت نظارت و اجرای احکام شرکتی و تطابق با مقررات کار و شرکتی را برعهده دارد.

دستور کار تحول دیجیتال آن شامل حذف تمام تشریفات ثبت دستی است. پشتیبانی شرکت Mesiniaga شامل سیستم‌های فناوری اطلاعات موجود، توسعه قابلیت‌های فنی و حفظ زیرساخت فناوری اطلاعات جدید برای پنج سال آینده است. این درگاه جدید به تسهیل و تسریع در فرآیندهای ثبت نام و تبادل داده در زمان واقعی بین سیستم‌های مختلف و سهامداران کمک می‌کند.

فناوری‌های منبع باز

انتظار می‌رود این راهکار جدید که بر اساس فناوری‌های منبع باز است، از طریق خدمات انتقال، مسریابی و تطابق پروتکل به تسریع در کارآمدی SSM کمک کند و صرفه‌جویی در هزینه‌ها را به ارمغان آورد.

بک‌اند این فرآیند خودکار مستلزم آن است که Mesiniaga راهکار یکپارچه‌سازی کاربرد شرکتی(EAI) SSM را از طریق راهکار میانی Red Hat JBoss Fuse  با یک گذرگاه خدمات (ESB) تعویض کند. به عنوان بخشی از این عملیات، Mesiniaga خدماتی که را که در حال حاضر در پلتفرم میانی موجود SSM اجرا می‌شوند، تغییر خواهد داد و به طور همزمان عناصر جدیدی را برای جایگزینی و توسعه خدمات فعلی ارائه می‌دهد. تیم فنی SSM نیز توسط متخصصان Mesiniaga آموزش خواهند دید.

در سال ۲۰۱۵، SSM بیش از ۱ میلیون شرکت را ترکیب کرد و بیش از ۶ میلیون کسب و کار را ثبت کرده است. با این دیجیتالی‌سازی جدید، انتظار می‌رود که SSM زمان یکپار‌چه‌سازی را کاهش دهد و نیز به مشتریان بالقوه امکان دهد تا قبل از اشتراک واقعی خدمات جدید را امتحان کنند، معاملات را به طور کارآمدتری پیگیری کنند، الزامات را بررسی کرده و هزینه‌های پشتیبانی از فناوری اطلاعات خود را کاهش دهند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.