اخبار استارتاپی

چگونه بلیط هواپیمای ارزان پیدا کنیم؟

بلیط هواپیمای ارزان
هزینه خرید بلیط بخشی از هزینه های سفر است و در سفرهای هوایی بیشتر افراد به دنبال تهیه بلیط ارزان هستند. برای پیدا کردن بلیط ارزان هواپیما چند روش وجود دارد. روش هایی که هم می توانید بلیط هواپیما را با قیمت ارزان تهیه کنید و هم اینکه یک سفر هوایی امن و مطمئن داشته باشید.

می دانیم که سفرهای هوایی به دلیل راحتی در طول مسیر، سرعت بالا و صرفه جویی در زمان، همیشه انتخاب اول هستند؛ اما هزینه سفر هوایی بیشتر است و همیشه افرادی که توان اقتصادی بیشتری دارند از این طریق سفر می کنند. با توجه به تورم موجود در کشورمان حتی این افراد هم به دنبال بلیط ارزان هواپیما هستند تا از این طریق برخی از هزینه های سفر خود را کاهش دهند. برای این افراد و همه کسانی که به دنبال تهیه بلیط ارزان هواپیما هستند، روش ها و ترفندهای زیر بسیار کاربردی خواهند بود.

  • بلیط لحظه آخری

یکی از روش های خرید بلیط ارزان هواپیما، خرید بلیط لحظه آخری است. این بلیط ها به دلیل نزدیک بودن به ساعات پرواز، قیمت بسیار پایینی دارند. برای اطلاع از این گونه بلیط ها می توانید به سایت های فروش بلیط بروید. در همین رابطه یک ترفند برای تهیه بلیط ارزان این است که زودتر از موعد سفر به فکر خرید بلیط نباشید؛ زیرا در این زمان ها قیمت بلیط ها گران تر است و معمولً هیچگونه تخفیفی ندارند.

  • بلیط چارتری هواپیما

در ایران دو نوع بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد. بلیط چارتر هواپیما به بلیط هایی گفته می شود که توسط یک آژانس هواپیمایی پیش خرید می شود و قیمت آن‌ها را آژانس خریدار که به آن چارترکننده گفته می شود، تعیین می کند. آژانس های هواپیمایی، قیمت بلیط های چارتر را با توجه به زمان سفر و تقاضای مسافران تعیین می کنند. در اغلب موارد این بلیط ها ارزان تر از بلیط های سیستمی هستند.

ذکر این نکته ضروری است که گاهی به دلیل تقاضای زیاد، قیمت بلیط چارتری هواپیما از قیمت بلیط های سیستمی گران تر می شود؛ بنابراین در هنگام مراجعه به سایت فروش بلیط هواپیما، حتما قیمت بلیط های چارتری و بلیط های سیستمی را با هم مقایسه کنید.

بلیط هواپیمای ارزان

  • پرواز توقف دار

یکی از روش های تهیه بلیط ارزان هواپیما این است که پروازهای توقف دار را برای سفر خود انتخاب کنید. پرواز توقف دار به پروازهایی گفته می شود که هواپیما تا رسیدن به مقصد یک یا چند بار در کشور دیگری توقف می کند. به طور معمول، بلیط پروازهای توقف دار ارزان تر از پروازهای بدون توقف و مستقیم است. در بین پروازهای توقف دار نیز، بلیط پروازهای دو یا چند توقفه نسبت به پروازهای یک توقفه با قیمت ارزان تر به فروش می رسد.

  • بلیط رفت و برگشت (بلیط دو طرفه)

بلیط دو طرفه یعنی به صورت رفت و برگشت صادر می شود و تاریخ رفت و برگشت در آن مشخص شده است. این مورد به ویژه در ایران بیشتر مورد توجه قرار می گیرد؛ چون ما ایرانی ها برای سفر به اکثر کشورها به ویزا احتیاج داریم، می توانیم بلیط دو طرفه خریداری کنیم و زمان برگشت را با توجه به زمان اعتبار ویزا در نظر بگیریم. در بعضی از آژانس های هواپیمایی، قیمت بلیط های پرواز دوطرفه ارزان تر از بلیط پروازهای یک طرفه است.

  • خرید بلیط در روزهای خاص

یکی از روش های تهیه بلیط ارزان هواپیما این است که اگر قصد سفر در روزهای تعطیلی یا ایام و مناسبت های خاص دارید، خرید بلیط را به آخرین روزها موکول کنید. تقاضا برای خرید بلیط در این روزها بیشتر است و معمولا پیش خرید می‌شوند و در بیشتر موارد هم گران تر هستند؛ اما در لحظات آخر، قیمت ها کاهش می یابد.

  • خرید بلیط های تخفیف دار

ترفند دیگری که برای تهیه بلیط ارزان به شما پیشنهاد می دهیم، خرید بلیط در زمان تخفیف هاست. برای اطلاع از بلیط های تخفیف دار و زمان این پروازها، می توانید در خبرنامه سایت ها، آژانس های فروش هواپیما یا صفحات اجتماعی آن ها عضو شوید. در این صورت به موقع از اخبار و پیشنهادهای خرید بلیط با قیمت های ویژه مطلع می شوید.

یک روش دیگر این است که به سایت های معتبر فروش آنلاین بلیط مراجعه کنید. این سایت ها شما را در باشگاه مشتریان خود عضو می کنند و آخرین تخفیف ها و امتیازات ویژه را به اطلاع شما می رسانند.

بلیط هواپیمای ارزان

  • خرید بلیط ارزان هواپیما از سایت فلادی تودی

فلای تودی یکی از سایت های معتبر خرید آنلاین بلیط است. از طریق این سایت به تمام ایرلاین های هواپیمایی معتبر داخلی و خارجی دسترسی خواهید داشت. این فرصت خوبی است تا از طریق روش هایی که ذکر کردیم، بلیط ارزان هواپیما تهیه کنید.

برای خرید بلیط از سایت فلای تودی کافیست به صفحه فروش بلیط هواپیما مراجعه کرده و نوع پرواز خود را مشخص کنید. در صورت تمایل، فلای تودی بلیط ها را براساس ارزان ترین فیلتر می کند و حداقل و حداکثر قیمت ها را در روزهای مختلف به شما نشان می دهد. آپشن تقویم قیمتی فلای تودی به شما این امکان را می دهد تا ارزان ترین پروازها در محدوده تاریخ مدنظرتان را مشاهده کنید و اگر بخواهید بلیط مورد نظرتان را برای روز سفر رزرو و خریداری کنید؛ همچنین با ثبت ایمیل خود در سایت فلای تودی، از آخرین اخبار تخفیف ها و آخرین تغییرات قیمت بلیط های ایرلاین های مختلف باخبر می شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.