پشتیبانی واتس‌اپ و اینوست ایندیا از استارتاپ‌های هندی

0

سازمان تسهیل و تقویت سرمایه‌گذاری ملی، اینوست ایندیا، به‌تازگی شراکت خود را با واتس‌اپ آغاز کرده است تا اکوسیستم استارتاپی هند را تقویت کرده و فرصت‌های شغلی را در این کشور ایجاد کند.

اینوست ایندیا و واتس‌اپ با همکاری یکدیگر چالش استارتاپی واتس‌اپ را سازماندهی خواهند کرد که در آن ۵برنده برتر ۲۵۰ هزار دلار بودجه از این پلتفرم پیام‌رسانی متعلق به فیس‌بوک دریافت می‌کنند.

همچنین اینوست ایندیا با واتس‌اپ همکاری می‌کند تا سطح آگاهی درباره ابزارهای کسب‌وکار را در حدود ۱۵ شهر و بیش از ۶۰هزار کسب‌وکار از طریق ابزارهایی مانند برنمه یاترا و رویدادهای آموزشی دیگر افزایش دهد.

دیپاک باگلا، مدیرعامل اینوست ایندیا، می‌گوید: «ما نسبت به ایجاد بهترین اکوسیستم برای جامعه استارتاپی هند متعهد هستیم و طرح‌های مختلفی را در این راستا عملیاتی کرده‌ایم. در تلاش هستیم تا از ایده‌ها در تمام مناطق و شهرها پشتیبانی کرده و آنها را محقق کنیم.»

اینوست ایندیا، که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده است، به عنوان یک نهاد سرمایه‌گذاری غیرانتفاعی تحت حمایت دولت هند، آغاز به کار کرد. این سازمان ملزم است تا سرمایه‌گذاری‌ها در هند را تسهیل کند. به علاوه اولین نقطه ارجاع برای سرمایه‌گذاران بالقوه به شمار می‌رود.

اینوست ایندیا از زمان تاسیس با مسئولان شهرهای مختلف هند مانند گوآ و کشمیر همکاری کرده و نقش مهمی را در ایجاد مراکز استارتاپی با همکاری سایر کشورها مانند ژاپن و هلند داشته است. طبق گزارش، استارتاپ‌های زیادی در هند بازاری به ارزش ۵۰ میلیارد دلار ایجاد کرده‌اند و موجب شده‌اند که هند به دومین اکوسیستم استارتاپی بزرگ در دنیا تبدیل شود.

واتس‌اپ، با پایگاه کاربری بزرگ و ۲۰۰میلیون نفری در هند، قصد دارد حضور خود را توسعه دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.