پاکن؛ اولین استارتاپ خدمات خودرویی غرب کشور 

شرکت آروین پردیس آویژه پردیس زاگرس سهامی خاص 

0

پاکن اولین استارتاپ در زمینه خدمات خودرویی در غرب کشور است که در استان کردستان و شهرسنندج از تاریخ یکم مرداد ماه سال ۹۷ نمونه آزمایشی محصولات خود را به بازار هدف عرضه داشته است و تا در مدت ۳ماه آغاز خود ۱۵۶۰ سرویس از سبد خدمات خود را به مشتریان ارائه نموده است.

پاکن کلیه خدمات پایه خودوریی با فاکتور در محل به مشتریان عرضه نموده است که شامل خدمات ( کارواش سبز و اولین کارواش بخار پلیمر سیار کشور است ) – تعویض تمامی قطعات مصرفی خودرو همچون روغن موتور و  لنت ها و شمع و …. میباشد

سرویس‌های دوره‌ای بازدید سفر و چک کامل خودرو در محل بسیار پرمخاطب بوده است.

پنچرگیری تیوب‌لس و تعویض چرخ‌ها و حتی سرویس نصب آپشن‌ها مختلف را به مشتریان عرضه می‌دارد.

تیم کارشناس‌های فنی و بنیان گذار پاکن زاده گروه خودرویی زارع (اتوایرانیان) است که در راستای بازار خودرو بیش از ۲۰ سال سابقه مستمر دارد.

پاکن با ارائه خدمت انحصاری امداد سوخت رسانی به مشتریان ارزش جذابی را عرضه داشته است.

تیم پاکن

هم اکنون تیم پاکن ۱۴ نفر است که آروین زارع بنیان گذار این استارتاپ  دانشجوی دوره mba  با گرایش بازاریابی میباشد این استارتاپ تا کنون هیچ سرمایه گذاری را جذب ننموده است و تمانی هزینه ها را شخصا پرداخت نموده است و کلیه پرسنل عملیاتی نیز بصورت استخدام در شرکت مشغول به همکاری میباشند.

این استارتاپ با حمایت پارک علم و فناوری سنندج در مسیر توسعه قرار گرفته است و به گفته آروین زارع در مدت زمان ۱۳ ماه نسبت به حجم بازار هدف به نقطه سر به سر خواهد رسید پاکن هم اکنون با دریافت درخواست از طریق شماره تلفن :۰۸۷۳۱۶۰ مشغول ارائه خدمات میباشد که در راستای توسعه تا پیان سال جاری نسخه آندروید خود را بصورت آزمایشی عرضه می‌دارد.

قابل توجه است این استارتاپ فاکتور ارزشمند زمان را به مشتریان خود با بالاترین کیفیت ممکن و حداکثر ۴۰ دقیقه انتظار از زمان درخواست خدمت عرضه داشته است که معنای واقعی شعار آنلاین ماشنتو پاکن میباشد

درراستای رسالت صرفه جویی مصرف آب خدمت کارواش سبز این مجموعه که بسیار پرمخاطب است صرفا کمتر ۲۰۰ سی سی آب را مصرف میکند و هیچ پس آبی را هم تولید نمینماید .

به گفته بنیان گذار پاکن به ازای هر ۹ درخواست ثابت روزانه پاکن میتواند یک شغل ثابت را تولید نماید ظرفیت روزانه ۶۰ سرویس هم کنون در پاکن وجود دارد که طی این بازه زمانی سه ماه میانگین روزانه ۲۰ تا ۲۵ درخواست انجام شده است نکته قابل توجه در پاکن ارائه خدمات امدادی بهصورت ۲۴ ساعته میباشد .

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.