محتوای برند

دانستنی هایی جالب از هتل ارم تهران!

شاید باورش سخت باشد که بتوانید در دل شلوغی و آلودگی تهران، جایی شبیه باغ‌های خاطره‌انگیز ایرانی پیدا کنید؛ اما هتل ارم تهران ، این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است. این هتل لوکس 4 ستاره با معماری خیره‌کننده خود، در 2 طبقه و 72 باب اتاق، جزو بزرگترین هتل‌ها در تهران به‌شمار می‌رود.

یکی از دلایل محبوبیت هتل ارم تهران ، نزدیکی آن به بزرگراه‌های اصلی پایتخت، مانند بزرگراه شهید همت، شهید حقانی و آیت‌الله مدرس است. علاوه بر این، امکانات و خدمات جذاب و به‌یادماندنی هتل ارم، لحظات بسیار لذت‌بخشی برای گردشگران و میهمانان فراهم می‌کند. در ادامه، به بررسی کامل این هتل مجلل خواهیم پرداخت.

داستان جذاب هتل بزرگ ارم، دقیقاً از سال 1394 شروع شد. این هتل از آن زمان تاکنون، با معماری شبیه به کاخ‌های سفید ایرانی در میان یک فضای سبز وسیع و دلباز، قلب بسیاری از گردشگران را تصاحب کرده است. خوب است بدانید که هتل ارم، خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و از این نظر، خیال شما را از ترافیک‌های آزاردهنده کاملاً راحت می‌کند.

این هتل، دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 200 خودرو به صورت رایگان و یک لابی مجلل با ظرفیت پذیرایی از 21 نفر است. در لابی هتل، خدماتی مانند اینترنت پرسرعت رایگان، مبلمان لوکس، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، خودپرداز و غیره، ارائه می‌شود.

  • موقعیت جغرافیایی هتل ارم

برای رفتن به هتل ارم، ابتدا باید به میدان ونک بروید و از آنجا با عبور از بزرگراه شهید حقانی، به سمت کتابخانه ملی ایران حرکت کنید. این هتل در ورودی همت غرب سمت راست واقع شده است. یکی از امتیازات این هتل، چشم‌‌انداز اتاق‌های آن است که رو به کوه‌های شمالی تهران و نمای شهر است.

  • جاهای دیدنی نزدیک به هتل ارم

از جمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل ارم، می‌توان به نمایشگاه بین‌المللی تهران، بوستان آب و آتش، پل طبیعت، سفره خانه سنتی عالی قاپو، بوستان باغ ایرانی، کلیسای سرکیس مقدس، پارک وی، موزه دکتر حسابی و باغ موزه هنر ایرانی اشاره کرد.

نزدیک‌ترین ایستگاه‌های مترو به این هتل، عبارت‌اند از: ایستگاه مترو شهید حقانی (تقریباً 2 کیلومتر)، ایستگاه مترو مصلی (تقریباً 4 کیلومتر) و ایستگاه مترو شهید همت (4 کیلومتر و 400 متر).

این هتل تا فرودگاه مهرآباد تهران، حدوداً 39 دقیقه با خودرو فاصله دارد. از طرفی فاصله هتل ارم تا ایستگاه راه‌آهن نیز 30 دقیقه با خودرو است.

  • مجموعه‌ای کامل از امکانات و خدمات

شاید جالب‌ترین بخش آشنایی با هتل ارم، امکانات و خدمات آن است. با اقامت در این هتل 4 ستاره، شانس این را خواهید داشت که از امکانات لاکچری با هزینه مقرون‌به‌صرفه بهره‌مند شوید؛ برای مثال، در هرکدام از اتاق‌های این هتل، امکاناتی مانند موارد زیر ارائه می‌شود:

  • تراس بزرگ با چشم‌انداز ویژه
  • صندوق امانات
  • تلویزیون
  • کانال‌های ماهواره
  • اینترنت پرسرعت رایگان
  • تلفن
  • مینی‌بار با هزینه
  • خدمات 24 ساعته خانه‌داری
  • روم سرویس
  • سیستم گرمایش و سرمایش
  • سیستم تهویه مطبوع پیشرفته
  • کمد لباس
  • مبلمان
  • صبحانه مفصل
  • لوازم بهداشتی و حمام
  • سیستم اطفاء حریق
  • یخچال
  • سالن همایش‌های بین‌المللی

یکی از امکانات جالب هتل ارم، سالن همایش‌های بین‌المللی با ظرفیت 500 نفر است که برای برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی، تدارک دیده شده است. این هتل، با بهره‌مندی از بهترین و مجرب‌ترین پرسنل آموزش‌دیده، آماده پذیرایی از برنامه‌ها، جشن‌ها و رویدادهای مهم از طرف میهمانان عزیز است.

کلیه برنامه‌ها در این سالن، با رعایت استانداردهای بین‌المللی و استفاده از تجهیزات پیشرفته صوتی و تصویری، انجام می‌شود. از جمله خدمات ارائه شده در این سالن، می‌توان به پارکینگ اختصاصی، گل‌آرایی، اینترنت وایرلس، رستوران، ویدیو وال (DLP) و سیستم‌های حرفه‌ای صدابرداری اشاره کرد.

  • مجموعه مجهز ورزشی

هتل ارم، بهترین جا برای انجام فعالیت‌های ورزشی است؛ بنابراین با اقامت در این هتل، دیگر نگران برنامه و روتین ورزشی خود نباشید. شما می‌توانید از امکانات کامل ورزشی در این هتل مانند استخر، سالن بدنسازی، سونا خشک و بخار، استخر آبدرمانی، جکوزی، حوضچه آب سرد، تراس آفتاب، حمام سنتی و پارکینگ رایگان به همراه کلینیک لاغری و زیبایی استفاده کنید.

علاوه بر این، خدماتی مانند آموزش شنا، نجات غریق و کلیه آموزش‌ها مربوط به شنا کودکان و غیره زیر نظر اساتید و مربیان مجرب، ارائه می‌شود.

  • تالار مجلل فیروزه

این هتل، دارای یک تالار بسیار بزرگ به نام تالار فیروزه است که ظرفیت پذیرایی از 400 نفر میهمان را دارد. این تالار، جذاب‌ترین فضا را برای برگزاری همایش‌ها و مراسمات جشن عروسی و تولد و غیره را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویژگی‌ جالب تالار فیروزه، نورپردازی با الهام از زیبایی‌های آسمان است. برای رزرو تالار فیروزه، ابتدا باید با پذیرش هتل تماس بگیرید.

  • رستوران‌های مجلل با منوی متنوع

این هتل، دارای رستوران‌های متنوع با دیزاین متفاوت است. یکی از این رستوران‌ها، رستوران بام هتل ارم است که امکان صرف غذا در فضای پشت بام با چشم‌اندازی از کوه‌های البرز را به شما هدیه می‌دهد.

علاوه بر این، رستوران طهران پلاس نیز به مساحت بیش از 400 متر، در یک فضای لاکچری با پرسنل مجرب، آماده پذیرایی از گردشگران است. این رستوران، دارای فضای باز تابستانی و نیز فضای سرپوشیده زمستانی است. در کنار آن می‌توانید از صرف غذاهای سنتی در سفره‌خانه هتل لذت ببرید.

اگر به دنبال طعم لذیذ غذاهای عربی هستید، می‌توانید به کافه رستوران زوفا بروید و انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایرانی و عربی آن را امتحان کنید. سالن رستوران زوفا، ظرفیت پذیرایی از 100 نفر را دارد.

  • بوتیک شیرینی تارتین

در هتل ارم، می‌توانید خیلی راحت به انواع شیرینی‌های لذیذ، کیک‌های افسانه‌ای با طعم خانگی، آبمیوه‌ها و دسرهای طبیعی و نیز انواع اسموتی، دسترسی داشته باشید. هر سلیقه‌ای که داشته باشید، شیرینی سرای تارتین در هتل ارم، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

  • گل‌آرایی ارم

یکی دیگر از خدمات جالب هتل ارم، وجود سالن گل‌آرایی برای مراسم‌های خاص است. در مرکز گل‌آرایی هتل ارم، انواع خدمات مانند گل‌آرایی مراسم استقبال، میز میهمان، دسته گل، ماشین عروس، سالن تولد و غیره ارائه می‌شود.

  • اتاق‌های هتل بزرگ ارم تهران

هتل بزرگ ارم، دارای انواع اتاق‌های دو تخته ضلع جنوبی و نیز اتاق‌های دو تخته ضلع شمالی است. هرکدام از این اتاق‌ها، ظرفیت یک نفر اضافه را دارند. همچنین در آنها می‌توانید از منوی رایگان صبحانه استفاده کنید. فضای داخلی این اتاق‌ها با دکوراسیون شیک و جذاب تزیین شده است؛ علاوه بر این در هر اتاق، انواع مبلمان راحتی به همراه میز ناهارخوری و غیره وجود دارد.

برای رزرو اتاق‌های هتل ارم، توجه کنید که باید مدارک شناسایی مانند شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی خود را به همراه داشته باشید. میهمانان خارجی نیز باید ویزا با تاریخ انقضا مشخص را در اختیار داشته باشند. رزرو اتاق‌ها در این هتل برای کودکان زیر 4 سال کاملاً رایگان است؛ اما هزینه اقامت کودکان بالای 5 سال با بزرگسالان برابر است.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم به‌طورکامل به امکانات فوق‌العاده هتل ارم برپردازیم. این هتل، با خدماتی که ارائه می‌کند، شباهت زیادی به یک هتل 5 ستاره دارد. البته خوب است بدانید که در این هتل، خدماتی مانند IPTV، امکان پخت‌وپز و نیز دستگاه چای‌ساز وجود ندارد؛ با این حال، رزرو این هتل، یکی از فرصت‌هایی است که می‌توانید با استفاده از آن، روزهای آرامش‌بخشی را در پایتخت تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.