عکسهای نوروزی تان را بدون نیاز به فتوشاپ ادیت کنید

0

این برنامه یکی از پربازدیدترین و بهترین برنامه ها در زمینه ویرایش عکس و تصاویر است. برای دسترسی به برخی از قابلیت های متداول فوتوشاپ به کامپیوتر نیازی ندارید. برنامه Photoshop Fix برخی از قابلیت های روتوش و ترمیم برنامه جهانی Adobe را به شما ارائه می دهد اعم از آبگون کردن، روشن کردن، صاف کردن، و نقاشی. اگر شما مشتری فضای ابری هستید، می توانید تصاویر خود را از تلفن به طور مستقیم به دسکتاپ بفرستید و آنها را بیشتر تغییر دهید.

برنامه Photoshop Fix، که بر اساس فناوری فوتوشاپ ایجاد شده است، به شما امکان می دهد تا در آیپد یا آیفون خود عمل روتوش و ترمیم را انجام دهید. با استفاده از گزینه های صاف کردن، آبگون کردن، روشن کردن و سایر ویرایش ها و تغییرات، تصویر خود را به آنچه که می خواهید تبدیل کنید. برای اینکه به طور مستقیم به عکس های ویرایش شده در سایر برنامه های Adobe در تلفن همراه و کامپیوتر دسترسی پیدا کنید تا بتوانید آنها را ترمیم کرده یا از آنها در سایر پروژه های خلاقانه استفاده کنید، باید در برنامه Adobe Creative Cloud وارد شوید.

با استفاده از این برنامه می توانید تصاویر را بچرخانید، شکل آنها را تغییر دهید، نور برخی از قسمت های تصویر را اضافه یا کم کنید، با قطره چکان رنگ مورد نظر خود را از تصویر برداشته و روی سایر قسمت ها بچکانید، قسمتی از تصویر را تار کنید، و کنتراست و نوردهی تصاویر را تغییر دهید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.