صحبت از سهم ۳۰درصدی بامیلوست!

0

پشوتن پورپزشک، مدیرعامل بامیلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شنبه‌پرس، در رابطه با اتفاقات خوبی که از زمان شروع به کار بامیلو افتاده است، می‌گوید: «در رابطه با بامیلو وقتی صحبت از اتفاق خوب می‌شود، مهم‌ترینش این است که ما امروز داریم از شرکتی می‌گوییم که ۴۰۰ نفر پرسنل دارد. جالب است بدانید اکثر این افراد هم شغل‌اولی هستند یعنی بعد از فارغ‌التحصیل‌شدن از دانشگاه، کار در بامیلو اولین شغلی است که تجربه می‌کنند.  بامیلو مجموعه‌ای جوان با میانگین سنی ۲۵ تا ۲۶ سال است.»

به گفته او، روزی که بامیلو شروع کرد، سهم بازار خرده‌فروشی آنلاین ۰٫۵درصد بود و امروز این عدد به یک درصد رسیده است. به این معنا که بازار در ۳سال، دوبرابر رشد کرده است. «بامیلو در ابتدای کار هیچ سهمی در بازار نداشته است و امروز در مورد بامیلو، صحبت از سهم بالای ۳۰درصد است.»

 در رابطه با مشکلاتی که بامیلو با آنها دست به گریبان است، پورپزشک بیان می‌کند: «مشکلات کم نیستند؛ زمانی که صحبت از توسعه ماهیانه ۱۰ تا ۱۲ درصد باشد، باید دانست که بزرگ‌شدن همیشه با موانع زیادی مواجه است. یکی از آن موانع، درگیری با اداراتی مانند بیمه و مالیات و … است که قابل‌حل هستند. بخش دیگر مربوط به تجهیز تیم و حتی منابع انسانی شرکت است. ما متاسفانه نتوانستیم به اندازه نیازمان از بازار نیرو بگیریم پس به این فکر افتادیم که شروع به پرورش‌دادن نیرو کنیم. این شد که ما الان برنامه‌ای داریم به نام بامیلو‌تلنت که نخبه‌ها را شناسایی می‌کنیم و به پیشرفت آنها کمک می‌کنیم و به مدیران آینده این صنعت تبدیلشان می‌کنیم. بعد از آن‌ هم تصمیم با خودشان خواهد بود که در مجموعه بامیلو باشند یا جای دیگری مشغول به کار شوند. اولین پروسه بامیلو‌تلنت انجام شده است و برای دوره‌های بعد اعلام خواهیم کرد و از علاقه‌مندان دعوت به ثبت‌نام می‌کنیم.»

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.