شیطنت در مدرسه سخت‌تر می‌شود!

0
  • vente-privee

این اپلیکیشن بهترین فروشگاه مد در تلفن همراه شماست. هر روز می‌توانید از فروش ویژه و جدید با حداکثر ۷۰ درصد تخفیف در حوزه مد، زیبایی و لوازم منزل مطلع شوید. اپلیکیشن vente-privee بیشترین تعداد دانلود را در بین کاربران اپ‌استور در سراسر دنیا در حوزه مد و زیبایی به خود اختصاص داده است. در این اپلیکیشن هر برندی که دوست دارید، ارائه می‌شود؛ پیراهن، کفش، جواهرات، شلوار جین، لباس ورزشی، لباس مخصوص خانم‌ها، آقایان و کودکان. اگر به طراحی داخلی علاقه‌مند هستید، می‌توانید در این اپلیکیشن از آخرین لوازم خانگی برای هر یک از اتاق‌های منزل مطلع شوید. این اپلیکیشن کاربری آسانی دارد به طوری که فقط با ایجاد یک حساب کاربری می‌توانید به فروش‌های ویژه اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید. شما هر کجا که باشید، چه در خانه، چه در خیابان یا سر میز غذا، می‌توانید به آسانی خرید خود را انجام دهید. این اپلیکیشن یک نوار جست‌وجوی در دسترس دارد که به آسانی می‌توانید لوازم مورد نیاز خود را در اینجا جست‌وجو کنید. شما می‌توانید برندهای مورد علاقه خود را که تخفیف‌های ویژه ارائه می‌دهند، دنبال کنید و اعلان‌های اپلیکیشن را برای اطلاع از این تخفیف‌ها و فروش‌های ویژه فعال کنید.

اگر دوستان یا خانواده خود را به این اپلیکیشن ارجاع دهید، می‌توانید امتیاز بگیرید و از آن برای خرید برندهای مد و زیبایی استفاده کنید.

 

 

 

  • PRONOTE

اپلیکیشن PRONOTE تمام حوزه‌های آکادمی اعم از نمرات، توانایی‌ها، کارت‌های گزارش، جدول زمانبندی، حضور و غیاب، تحریم، دفتر تکلیف، تمرینات، پرسش‌های چند‌گزینه‌ای، برنامه درسی مدرسه، نتایج آموزشی، نظارت چند‌ساله، فایل‌های دانش‌آموزی، گواهی مدرسه، کارآموزی، گواهی ایمنی جاده مدرسه و غیره را در کنار هم قرار داده است.

دانش‌آموزان، والدین و معلمان می‌توانند با این اپلیکیشن از طریق تلفن‌های هوشمند خود به داده‌های خود در زمان واقعی، در یک محیط امن دسترسی داشته باشند. دانش‌آموزان همیشه می‌دانند که وضعیت تحصیلی آنها چگونه است، والدین آسوده خاطر می‌شوند‌ و معلمان دید بازتری نسبت به دانش‌آموزان خود خواهند داشت.

این اپلیکیشن یکی از برنامه‌های کاربردی است که بیشترین تعداد دانلود را در اپ‌استور به خود اختصاص داده است. این اپلیکیشن قابلیت پیام‌رسانی نیز دارد و تمام افراد در موسسه را به هم متصل می‌کند: هر رویداد از طریق یک اعلان (پیام، اطلاعات و نظرسنجی، لاکر دیجیتال و غیره) اعلام می‌شود.

امروزه PRONOTE به یک مرجع در اداره دانش‌آموزان تبدیل شده‌ و هزاران موسسه از این پلت‌فرم برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند و میلیون‌ها کاربر هر روز از فضای وب آن مشاوره می‌گیرند.

 

 

 

  • Baby Pics

این اپلیکیشن یک برنامه کاربردی عکس نوزاد است که رتبه اول را در بین بیش از ۹۰ کشور کسب کرده است. اپل این اپلیکیشن را به عنوان «بهترین اپلیکیشن جدید» معرفی کرده است. مجله بارداری و نوزادان نیز آن را یکی از اپلیکیشن‌های ضروری برای هر یک از والدین می‌داند. با استفاده از اپلیکیشن Baby Pics کاربران می‌توانند عکس‌های دوران بارداری و نوزادی را ثبت کرده و با آثار دستی و متون شخصی‌سازی شده و زیبا تزئین کنند. شما می‌توانید رشد نوزاد خود در هر هفته، اولین لبخند، اولین راه رفتن، اولین روز مدرسه و غیره را با این اپلیکیشن ثبت کنید. کار با این برنامه بسیار ساده است:

 همان لحظه یک عکس بگیرید یا از قسمت گالری دوربین خود عکسی را انتخاب کنید  آثار هنری زیبا را به آن اضافه کنید  متن مورد نظر خود را وارد کنید  ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن بیش از ۵۰۰ اثر هنری زیبا دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. انواع مختلف فونت‌ها و حروف الفبا نیز ارائه می‌شود تا مطابق با سلیقه خود نام، اندازه، تاریخ و سایر متن‌های مورد نظر خود را روی عکس بنویسید. به علاوه می‌توانید برای برجسته کردن لحظات خاص از فیلترهای فوق‌العاده زیبای این اپلیکیشن استفاده کنید. امکان اشتراک‌گذاری این عکس‌ها در عرض چند ثانیه و از طریق رسانه‌های اجتماعی، پیامک و ایمیل نیز وجود دارد.

 

 

  • Runtastic Results: Strength & Fitness Workout

این اپلیکیشن، یک برنامه آموزش در خانه فوق‌العاده ارائه می‌دهد. فقط باید بخواهید تغییر کنید تا این برنامه کار خود را انجام دهد. این اپلیکیشن بیش از ۱۸۰ تمرین ورزشی دارد و تضمین می‌کند که در تمام عمرتان بهترین تناسب اندام را پیدا خواهید کرد.

با این اپلیکیشن می‌توانید چربی خود را بسوزانید، عضله بسازید و اعتماد به نفس خود را بازگردانید. این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های کاربردی برای ورزش و تناسب اندام در اپ‌استور است که کاربران زیادی در سراسر دنیا دارد. مزایا و قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارتند از:

 برنامه سفارشی‌سازی شده شما: برنامه آموزشی ۱۲ هفته‌ای بر اساس میزان تناسب اندام شخصی شما.

 تمرینات مربوط به وزن: بدون نیاز به تجهیزات

 راهنمای سلامتی و تغذیه: نکات هفتگی درباره تغذیه سالم و شیوه زندگی برای به حداکثر رساندن نتایج مثبت.

 تصاویر پیشرفت: با عکسبرداری از خود با استفاده از این اپلیکیشن، از تغییرات خود باخبر شوید. می‌توانید آنها را برای خود نگه دارید یا دیگران را با اشتراک‌گذاری عکس‌های خود در رسانه اجتماعی تشویق کنید.

 ویدئوی آموزشی مرحله به مرحله: ویدئوهای باکیفیت که نحوه صحیح انجام هر تمرین را نشان می‌دهند.

 پیوستن به میلیون‌ها انسانی که می‌خواهند فعال و متناسب باشند.

 آپلود داده‌های فعالیت مانند مدت زمان و کالری‌های سوزانده شده در Apple Health.

 دریافت برخی نکات تشویقی و دوستان به طور دوره‌ای.

 انواع متنوعی از تمرینات ورزشی بدون اینکه احساس خستگی کنید.

 تضمین نتایج.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.