سندگرید؛ بازاریاب ایمیلی که خوب سرمایه جذب می‌کند

0

 سندگرید خدمات ایمیلی مبتنی بر فضای ابری را ارائه می‌دهد که به کسب‌و‌کارها در تحویل ایمیل کمک می‌کند. این خدمات انواع مختلفی از ایمیل اعم از اعلان‌های ارسال، درخواست دوستی، تایید ثبت‌نام و روزنامه خبری ایمیل را مدیریت می‌کند. به علاوه نظارت بر ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی، کلیدهای دامنه، چارچوب سیاست‌های فرستنده و چرخه‌های بازخورد رسیدگی می‌کند. همچنین این شرکت ردیابی لینک و تهیه گزارش نرخ باز را ارائه می‌دهد. به علاوه به شرکت‌ها امکان می‌دهد تا گزارش‌های هرزنامه، لغو اشتراک و ایمیل‌ها را پیگیری کنند. این شرکت از سال ۲۰۱۲ قابلیت‌های اعلان فوری، صوتی و پیامکی را از طریق شراکت با تویلیو به خدمات خود اضافه کرد. در سال ۲۰۱۵، این استارتاپ یک راهکار بازاریابی ایمیلی را راه‌اندازی نمود. سندگرید یک نسخه رایگان را با سه سطح خدمات مختلف ارائه می‌دهد. مشتریان این استارتاپ عبارتند از: اوبر، تویلیو، فوراسکوئر، پاندورا‌ و ایربنب. در ژانویه ۲۰۱۷، استک‌شیر رتبه چهارم را از نظر ابزار سال به این استارتاپ اعطا کرد زیرا سندگرید یک گزینه ایمیل مقرون‌به‌صرفه با قابلیت تحویل و یک پلتفرم بازاریابی ایمیل برای افراد غیر از توسعه‌دهندگان بود. در سال ۲۰۱۶ نیز این استارتاپ در فهرست ۱۰۰ شرکت فضای ابری و خصوصی برتر فوربس قرار گرفت. در دسامبر ۲۰۱۶، سندگرید به عنوان یکی از ۵۰ بازاریاب‌های محتوای بی۲بی برتر سال معرفی شد که متشکل از تیم‌های بازاریابی پیشرفته بود که راهبردها را یکپارچه‌سازی می‌کردند، محتوای کامل تهیه کرده و به کیفیت محتوا اهمیت می‌دادند تا در عصر دیجیتال جایگاه برتر خود را حفظ کنند.

در دسامبر ۲۰۱۶، این استارتاپ بهترین مکان برای کار شناخته شد و گواهی دریافت کرد و رتبه‌ای معادل با رتبه شرکت‌هایی را کسب کرد که فرهنگ کاری آنها توسط بازخورد کارمندان تایید شده بود.

در آگوست ۲۰۱۴، سندگرید در فهرست ۵۰۰۰ لینک قرار گرفت. این فهرست مربوط به شرکت‌های آمریکایی خصوصی سال ۲۰۱۴ است که سریع‌ترین روند رشد را داشته‌اند. در همان سال، این استارتاپ فهرست محیط‌های کاری برتر دنور را تهیه کرد و بر اساس پاسخ‌های نظرسنجی درباره محیط کار که کارمندان سندگرید آن را تکمیل کرده بودند، به عنوان بهترین محیط کار شناخته شد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.