در هر شروعی این ۴ راهکار به داد شما می‌رسند

0

بازاریابی یک استارتاپ فناوری بسیار چالش‌برانگیز و هزینه‌بر است. چهار راهکار ارائه‌شده برخی از فعالیت‌های قدرتمندانه را نشان می‌دهد که در هر کسب‌وکار جدیدی باید آن‌ها را در نظر گرفت:

  • تمرکز بر تولید یک محصول واقعا عالی

بدون اغراق باید گفت که محصولات و خدمات جدید بسیار زیادی وجود دارند که نسبتا خوب هستند، اما در هر استارتاپ، افراد باید به دنبال عالی بودن باشند. دستاوردهای ناشی از محصولات و خدمات فعلی آنقدر قانع‌کننده نیستند که بتوان از راهکارهای آن‌ها استفاده کرد. نکته مهم آن است که باید از ابتدا روی محصول یا خدمات قدرتمند و مبتنی بر طراحی تمرکز کرد.

  • ایجاد محتوای فوق‌العاده

 اکثر کارفرمایان از اهمیت استفاده از محتوا برای ایجاد روابط و تعیین مخاطبان مطلع هستند. کافی است یک بلاگ WordPress را اضافه کنید تا فهرستی از کلیدواژه‌های مربوطه ایجاد شود. اما اینترنت پر از بلاگ‌های بی‌کیفیت با محتوای غیرمفید است. محتوا باید همیشه فوق‌العاده باشد تا خوانندگان احساس کنند خواندن آن مفید و ارزشمند است. این‌گونه رابطه داخلی که نقش مهمی در تضمین جایگاه شرکت ایفا می‌کند، مستحکم خواهد شد. این یک راهکار کم‌هزینه برای جذب مخاطب است.

  • ارسال آگهی در  Google AdWords

ارسال آگهی در Google AdWords فرصت بی‌نظیری را برای کارفرمایان فناوری فراهم می‌کند تا آگاهی دهند و خودشان را به مخاطبان معرفی کنند. همه افراد از قدرت رسانه باخبر هستند. اول اینکه قصد خرید از «نیت جستجوی» کاربر کاملا قابل‌تشخیص است. از یک سو، شما می‌توانید شرایط عمومی را هدف قرار دهید که نشان می‌دهد کاربر توجه می‌کند. از سوی دیگر، می‌توانید کاربرانی را هدف قرار دهید که در حال خرید هستند و به دنبال محصولات یا برندهای خاصی می‌گردند. 

بنابراین آگهی‌دهندگان می‌توانند در این شرایط خدمات خود را تبلیغ کنند. دوم اینکه، به کارفرمایان امکان می‌دهد بودجه خود را مدیریت کنند تا بتوانند مطمئن شوند که مخارج بازاریابی از سود فروش جبران خواهد شد. درنهایت، استفاده از گوگل به معنای جستجو برای راهکار است.

  • ایجاد روابط قوی

افراد از افراد خرید می‌کنند، و یکی از نقاط قوت جامعه فناوری آن است که افراد دوست دارند محصولات و خدمات جدید را امتحان کنند. تبلیغات دهان‌به‌دهان نیز نقش بسیار مهمی در کمک به بازار و فروش استارتاپ‌های فناوری دارند. از آنجا که برخی از روابط ممکن است به طور آنلاین ایجاد شوند، هیچ روش جایگزین دیگری برای ارتباط با مشتریان به جز شبکه وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.