در شهرچرخی بزنید و از موسیقی لذت ببرید

0

 

  • Foursquare

اپلیکیشن Foursquare راهنمای شهر شماست. شما می‌توانید بهترین مکان‌ها برای خوردن، خرید یا بازدید را در این اپلیکیشن پیدا کنید. این اپلیکیشن امکان دسترسی به بیش از ۶۰ میلیون نظر متخصصان محلی را فراهم می‌کند. این اپلیکیشن در دو نسخه آی‌او‌اس و اندروید و به‌طور رایگان در دسترس است. این اپلیکیشن یکی از مشهورترین برنامه‌ها است که کاربران زیادی دارد.

 به این اپلیکیشن علاقه‌مندی‌های خود را بگویید تا شما را بهتر بشناسد بهترین رستوران‌ها، کافه‌ها، سرگرمی‌های شبانه، مراکز خرید و… را پیدا کنید نظرات افراد مختلف را مشاهده کنید

 اما این اپلیکیشن چگونه کار می‌کند؟

می‌توانید دقیقا چیزی را که می‌خواهید به اپلیکیشن بگویید مانند «سیب‌زمینی سرخ‌کرده» یا یک عبارت کلی‌تر مانند «مکان‌های رمانتیک». هر جست‌وجو متناسب با سلایق شما، رتبه‌بندی‌های قبلی شما و انتخابات دوستان و متخصصان معتمد شما انجام می‌گیرد.

 

  • T-Mobile Tuesdays

این اپلیکیشن برای مشتریان T-Mobile است. T-Mobile Tuesdays خدمات رایگانی را به مشتریان ارائه می‌دهد و هدایایی را نیز هر هفته برای آن‌ها در نظر می‌گیرد. در واقع برای تشکر و قدردانی از مشتریان T-Mobile این خدمات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. اما این خدمات و قابلیت‌ها چیست؟

 دریافت قابلیت‌های رایگان برای استفاده در هر هفته

 امکان بازی و مسابقه و کسب تجربیات بهترین و مشهورترین برندها در سراسر دنیا

 صحبت درباره احساس خود وقتی از شما تشکر می‌شود با استفاده از اشترا‌ک‌گذاری اجتماعی

 بهترین قسمت این اپلیکیشن آن است که هر سه‌شنبه رایگان است

 

  • musical.ly

این اپلیکیشن رتبه اول را در بین برنامه‌های مربوط به موزیک‌ویدئو کسب کرده است. musical.ly تهیه ویدئو‌های جالب را به سرگرمی تبدیل می‌کند و دوستان شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. کافی است یک صدا را انتخاب کرده و روی آن لب‌خوانی کنید. با استفاده از این اپلیکیشن هر کسی می‌تواند به یک خواننده فوق‌العاده تبدیل شود.

 ویژگی‌های مهم این اپلیکیشن عبارت است از:

 انتخاب میلیون‌ها ترک یا استفاده از موسیقی موجود در دستگاه شما ایجاد ویدئوهای لب‌خوانی با آهنگ‌های مورد علاقه شما افزودن جلوه‌های ویدئویی جالب، حرکت آهسته، حرکت معکوس و سایر جلوه‌های مربوط به «ماشین زمان» اشتراک‌گذاری ویدئوهای خود در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، مسنجر، واتس‌اپ و واین ذخیره ویدئوها به گالری دوربین شما جست‌وجوی موزیک‌ویدئوهای جالبی که سایر افراد از طریق این برنامه تهیه کرده‌اند مشاهده رتبه‌ موزیک‌ویدئوی شما در تابلوی اعلانات برنامه

 

  • Numbers

Numbers  نوآورانه‌ترین اپلیکیشن صفحه گسترده‌ای است که تا به حال برای یک دستگاه تلفن همراه طراحی شده است. این اپلیکیشن به‌طور خاص برای آیپد، آیفون و آیپاد تهیه شده است. این اپلیکیشن از حرکت چندلمسی و بزرگنمایی هوشمند پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با استفاده از انگشتان خود صفحه گسترده‌های فوق‌العاده ایجاد کنید. این اپلیکیشن قابلیت فضای ابری تعبیه‌شده دارد که به کمک آن صفحات گسترده در تمام دستگاه‌های شما به‌روز می‌شود. شما می‌توانید با یک لینک صفحه گسترده را به اشتراک بگذارید، آخرین نسخه را به دیگران ارائه دهید و آن را به‌طور خودکار ویرایش کنید.

 از قابلیت‌های این اپلیکیشن عبارت است از:

 رابط کاربری جدید برای آی‌اواس ۷  بیش از ۳۰ قالب طراحی‌شده برای اپل  دسترسی به صفحه کلید هوشمند برای افزودن متن، فرمول، تاریخ و ساعت و… با دو بار تلنگر  این اپلیکشن از هر برنامه مشابه سریعتر عمل می‌کند  چیدن مجدد ستون و ردیف‌ها و تغییر اندازه جداول با یک لمس و کشیدن  وارد کردن و ویرایش فایل‌های اکسل و CSV با استفاده از ایمیل، خدمات WebDAV یا اشتراک‌گذاری فایل آیتونز  امکان ایجاد جدول، نمودار، متن و تصاویر  به‌روزرسانی جدول، نمودار، متن و تصاویر با استفاده از سبک‌های از پیش ‌تعیین‌شده و زیبا  وارد کردن عکس و ویدئو با مرورگر مدیا  ایجاد یک فرم برای وارد کردن سریع داده‌ها  امکان انتخاب از بین بیش از ۲۵۰ قابلیت  دریافت کمک و نمونه برای هر قابلیت  جداسازی ستون‌ها به ترتیب  مخفی‌سازی ستون‌ها و ردیف‌ها  روشن و خاموش کردن فیلترها در صفحات گسترده واردشده  وارد کردن نمودارهای دوبعدی و سه‌بعدی  امکان بازگشت به مرحله قبل

کاربران می‌توانند کار خود را به اشتراک بگذارند. شما می‌توانید یک لینک را از طریق ایمیل، مسنجر، توییتر یا فیس‌بوک به‌آسانی و به‌سرعت به اشتراک بگذارید. هر فردی با یک لینک سند مشترک، همیشه به آخرین نسخه صفحه گسترده دسترسی خواهد داشت و می‌تواند آن را ویرایش کند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.