اخبار استارتاپی

رویداد دمو دی، در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ برگزار شد

دمو دی با حضور سرمایه گذاران و تیم های استارتاپی

در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار شد، رویداد دمو دی ارائه به سرمایه گذاران برگزار شد و یازده تیم استارتاپی در حوزه‌های مختلف به معرفی کسب و کار خود به سرمایه‌گذاران پرداختند.
هفت سرمایه گذار از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، اصفهان و شهر رفسنجان، شامل هلدینگ دانش بنیان صنایع نانوتک آینده، شتابدهنده تحلیلگران، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز، صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی اسنوا ونچرز و صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس در این رویداد شرکت کردند.
برای این دمو دی، ۳۲ تیم ایده‌های خود را به مرکز شتاب دهی تیک آپ، به عنوان برگزار کننده دمو دی، ارسال کردند و در نهایت ۱۱ کسب و کار نوپا، با هدف جذب سرمایه به مرحله نهایی و ارائه در رینوتکس انتخاب شدند.
طبق اعلام برگزار کنندگان این رویداد، در صورتی که هرکدام از سرمایه گذاران نسبت به طرح‌های پیشنهادی علاقمند باشند، در مرحله دوم، کسب و کار و سرمایه گذار جلساتی را برگزار کرده و به مرحله توسعه می‌رسند.
یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از ۱۴ تا ۱۷ آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی و آذربایجان محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.