دریچه‌ای به حاشیه و متن سینما و تلویزیون

0

برنامه‌های امشب صدا و سیما چیست؟ کدام فیلم‌های روی پرده ارزش سینما رفتن دارند؟ از حواشی بازیگران و فیلم‌های معروف چه خبر؟ جواب این سوال‌ها و سوال‌های بی‌شمار دیگر را فقط از اپلیکیشن اندرویدی منظوم بخواهید.

نسخه فعلی این برنامه فقط برای گوشی‌هایی است که سیستم عامل آن‌ها اندروید است و فقط با نسخه ۳ و بالاتر کار می‌کند. منظوم با پشتوانه وب‌سایت و فضاهای مجازی خود و به‌دلیل دیتابیس وسیعی که جمع‌آوری کرده است، جای خود را در بین هواداران سینما و تلویزیون باز کرده ‌است.

  •  منظوم؛ مرجع هنرمندان، سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی

برای همه‌ ما پیش آمده که بخواهیم با بازیگر و هنرمند محبوب‌ خود بیشتر آشنا شویم، هنگام رفتن به سینما درباره‌ فیلم‌های روی پرده بیشتر بدانیم و تیزر آن را تماشا کنیم یا در مورد سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

در منظوم ۲۳ هزار هنرمند پیج اختصاصی دارند و بیش از ۴ هزار اثر هنری به‌همراه اطلاعات کامل، ثبت شده است.

این برنامه کاربردی به شما می‌گوید که آخرین تیزرها و ویدئوهای سینما و تلویزیون را از کجا ببینید. شما می‌توانید متوجه شوید که مردم بیشتر کدام فیلم‌ها و سریال‌ها را دوست دارند و نظر آن‌ها درباره این فیلم‌ها و سریال‌ها چیست. امکان تماشای جدیدترین عکس‌ها از بازیگران محبوب شما توسط گالری عکس های اختصاصی منظوم وجود دارد.

اگر می‌خواهید از حواشی و جنجال‌های پیرامون فیلم‌ها مطلع شوید، از این برنامه استفاده کنید. این برنامه به شما می‌گوید کدام فیلم‌ها و سریال‌ها هم‌اکنون در حال پخش است و کدام بازیگران در فیلم‌ها و سریال‌های روز بازی می‌کنند. همچنین می‌توانید دریابید که آخرین فیلم بازیگر مورد علاقه شما چیست یا اطلاعات بیشتری را درباره فیلم‌های قدیمی و ماندگار کسب کنید.

از جمله امکانات و ویژگی‌های برنامه منظوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. ارائه اطلاعات فیلم‌های سینمایی روز اعم از پوستر و عکس، خلاصه داستان، فهرست بازیگران و عوامل صحنه و…

۲. ارائه اطلاعات سریال‌های تلویزیونی روز اعم از خلاصه داستان، فهرست بازیگران و عوامل صحنه، شبکه و ساعت پخش برنامه

۳. ارائه اطلاعات برنامه‌های تلویزیونی اعم از عکس‌ها، موضوع برنامه، مجری برنامه، شبکه و ساعت پخش آن

۴‌ مشاهده آخرین ویدئوها و تیزرهای مربوط به فیلم‌ها و سریال‌ها

۵‌ تماشای آخرین عکس‌های گرفته‌شده از بازیگران و فیلم‌ها

۶. خواندن حواشی فیلم‌ها و سریال‌های روز

۷. توانایی امتیازدهی و ستاره دادن به فیلم‌ها

۸. امکان ارائه نظرات و ارزیابی کردن فیلم‌ها

۹. امکان جست‌وجو بین تمام فیلم‌ها، سریال‌ها و هنرمندان تاریخ سینما و تلویزیون ایران

افراد در منظوم، همواره به فکر نوآوری و خلاقیت هستند؛ تیم منظوم به‌سادگی از جزئیات عبور نمی‌کند و در هر بخش در تلاش است روز به روز بی‌نقص‌تر از گذشته عمل کند. این تیم برنامه‌های زیادی برای گسترش منظوم دارد و این تازه قدم اول در مسیر است. کاربران نیز می‌توانند با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود به این تیم در مسیر بهبود و پیشرفت برنامه و رفع ایرادات آن کمک کنند.

وقتی این برنامه را اجرا می‌کنید، در صفحه اصلی مهم‌ترین و جدیدترین اخبار و گزارش‌ها در بالای صفحه به‌صورت کشویی نمایش داده می‌شود. در پایین، دسته‌بندی‌های متنوعی وجود دارد؛ اعم از داغ‌ترین ویدئوها، آخرین اخبار در حوزه سینما و تلویزیون، فیلم‌های روی پرده و نقد روز، مجری‌های روی آنتن و در آخر نیز حواشی مربوط به سینما و تلویزیون با عنوان «آیا می‌دانستید؟».

در قسمت منوی سمت راست و بالای صفحه اصلی، گزینه‌هایی برای ارائه اطلاعات کلی درباره برنامه و نیز راه‌های ارتباطی وجود دارد که شامل صندوق پیام، تماس با ما، سوالات متداول، اشتراک‌گذاری نرم‌افزار منظوم و امتیاز‌دهی به برنامه می‌شود.

در قسمت پایین صفحه اصلی نیز پنج دسته‌بندی وجود دارد که با انتخاب آن‌ها کاربران می‌توانند به‌طور مستقیم به قسمت‌هایی اعم از خانه اصلی، ویدئوها، اخبار، نقد و نظرات، فیلم‌های روی آنتن، روی پرده و موجود در نمایش خانگی بروند. همچنین گزینه پنجم برای جست‌وجوی کلیدواژه‌های مورد نظر کاربر در بین تمام مطالب برنامه در نظر گرفته شده است. در قسمتی از این برنامه کاربر می‌تواند مشخص کند که کدام خبرها و موارد از طرق دیگر مانند پیامک یا ایمیل برای او ارسال شوند. برای مثال کاربر می‌تواند از بین گزینه‌هایی مانند خبرهای مهم، خبر هنرمندان، همه خبرها، نقدهای مهم، همه نقدها، آغاز اکران فیلم سینمایی جدید، آغاز پخش سریال جدید و… هر چند گزینه که می‌خواهد را انتخاب کند.

برای دریافت این اطلاعات، کاربر باید در این برنامه ثبت‌نام کند و یک حساب کاربری در منظوم داشته باشد. راه‌های ارتباطی دیگر با این برنامه از طریق تلگرام، اینستاگرام، گوگل‌پلاس و… است.

این برنامه می‌تواند یک راهنمای آنلاین برای محصولات روز سینما و تلویزیون ایران باشد. همچنین مردم می‌توانند در اینجا نظرات خود را در این حوزه با یکدیگر به اشتراک بگذارند و با هم بحث و تبادل‌ نظر کنند. در کل این برنامه برای افرادی که به فیلم و سینما علاقه دارند، بسیار جالب و مفید است. آن‌ها می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به سینما و تلویزیون ایران را در این برنامه کسب کنند و همیشه به‌روز باشند. از سوی دیگر به‌دلیل طراحی جذاب و ساده این برنامه کاربردی، کاربران به‌آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.