اخبار استارتاپی

خرید هاست‌های اشتراکی هاست ایران با قیمت ۱۴۰۲

خرید هاست‌های اشتراکی هاست ایران با قیمت ۱۴۰۲

خرید هاست‌های اشتراکی هاست ایران، یک انتخاب هوشمندانه برای افراد و کسب‌و‌کارهایی است که به دنبال ارائه خدمات با کیفیت و امنیت بالا هستند. این محصول با ویژگی‌هایی نظیر سرعت و امنیت بالا، ارتقاء منابع به صورت آنی، بکاپ‌گیری اتوماتیک، ارائه گواهی‌نامه SSL و پهنای باند رایگان توانسته است جایگاه ویژه‌ای میان کاربران پیدا کند.

بهترین فرصت برای خرید هاست‌های اشتراکی در جشنواره “زمان به عقب برمی‌گردد!”  هاست ایران است؛ که تا 13 خرداد ماه ادامه دارد. در این جشنواره می‌توانید هاست های اشتراکی را تا 35 درصد تخفیف دریافت نمایید. با بررسی دقیق‌تر کاربرد‌های هاست اشتراکی و خرید این هاست با تخفیف‌های موجود می‌توانید با اطمینان بیشتری هاست مورد نظر خود را انتخاب کنید، تصمیم‌گیری کنید و یک خرید ایده آل داشته باشید.

آشنایی با هاست اشتراکی

پیش از خرید هاست‌ اشتراکی از هاست ایران یا هر ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب دیگری، لازم است با هاست اشتراکی و انواع آن به خوبی آشنا شوید. هاست اشتراکی، روشی از میزبانی سایت است که در آن منابعی مانند سرور، رم، سی‌پی‌یو و … میان چند کاربر تقسیم می‌شود. کاربران این سایت‌ها معمولا از طریق کنترل‌پنلی که شرکت میزبانی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد؛ به سایت خود دسترسی دارند، اما دسترسی به فایل‌های اصلی و تنظیمات سرور (Root Access) برای آن‌ها فراهم نیست.

انواع هاست اشتراکی در هاست ایران:

  • هاست لینوکس
  • هاست وردپرس
  • هاست دانلود
  • هاست ویندوز
  • هاست فریم‌ورک
  • هاست بکاپ

آشنایی با هاست اشتراکی

ویژگی های هاست اشتراکی

هاست اشتراکی مناسب برای وب‌سایت‌های کوچک و متوسط با ترافیک کم تا متوسط، وبلاگ‌ها، فروشگاه‌های آنلاین کوچک و وب‌سایت‌های شخصی است و دارای ویژگی‌های بسیاری مانند هزینه مناسب، مدیریت آسان، اشتراک منابع سرور با سایر کاربران و .. است؛ که در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم:

  • سرعت و امنیت بالا

هاست‌ اشتراکی در هاست ایران به واسطه استفاده از سرورهای قدرتمند و به‌روز، سرعت لود بالایی را برای وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند. این امر باعث می‌شود که کاربران تجربه بهتری از بازدید سایت شما داشته باشند و می‌تواند به بهبود سئو (SEO) سایت نیز کمک کند.

علاوه بر این، امنیت هاست اشتراکی با استفاده از فایروال‌های قوی و پروتکل‌های امنیتی پیشرفته تضمین می‌شود. این ویژگی‌ها، خطرات حملات سایبری و نفوذ به داده‌های حساس را به حداقل می‌رسانند.

  • ارتقای منابع به صورت آنی

در صورت نیاز به منابع بیشتر مانند RAM یا فضای دیسک، می‌توانید با چند کلیک ساده و بدون نیاز به انتقال به سرور جدید، منابع مورد نیاز خود را افزایش دهید.

  • هاست اشتراکی مناسب برای فروشگاه‌های آنلاین

فروشگاه‌های آنلاین نیاز به هاستی دارند که بتواند ترافیک بالا و تراکنش‌های متعدد را به خوبی مدیریت کند. هاست اشتراکی مناسب برای فروشگاه‌های آنلاین باید از امنیت بالایی برخوردار باشد و امکاناتی مانند پهنای باند نامحدود، گواهی‌نامه SSL و پشتیبانی از سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس را فراهم کند.

  • ارائه گواهی‌نامه SSL رایگان در هاست ایران

گواهی‌نامه SSL موجب افزایش امنیت اطلاعات کاربران، بهبود رتبه وب‌سایت در موتورهای جستجو و همچنین افزایش اعتماد کاربران به وب‌سایت است.

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هاست ایران

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید هاست از هاست ایران، پشتیبانی ۲۴ ساعته آن است. تیم فنی و مدیریتی حرفه‌ای هاست ایران، با بیش از ۲۰ سال سابقه در این زمینه، همواره آماده پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات کاربران خود است.

این ویژگی به کاربران اطمینان می‌دهد که در هر ساعت از شبانه‌روز، در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانند به سرعت و به راحتی از خدمات پشتیبانی استفاده کنند.

هاست اشتراکی مناسب چه کسانی است؟

اگر پس از اطلاع از ویژگی‌ها و انواع هاست اشتراکی، هنوز موفق به تصمیم‌گیری درباره خرید هاست اشتراکی نشده‌اید؛ به نکات زیر توجه کنید.

هاست اشتراکی بخرید اگر:

  • بودجه محدودی دارید.
  • سایت و کسب و کار کوچکی دارید.
  • وب‌سایت یا وبلاگ شخصی دارید.
  • درحال تست وب‌سایت هستید.
  • تازه‌کار هستید.

هاست اشتراکی نخرید اگر:

  • ترافیک بالایی دارید.
  • نیاز به منابع اختصاصی دارید.
  • کسب و کار بزرگی دارید.
  • نیاز به کنترل کامل دارید.
  • در حال اجرای برنامه‌ها و سرویس‌های سنگین هستید.

تخفیف‌های جشنواره‌ای هاست ایران

جشنواره‌ هاست ایران فرصت بی‌نظیری برای خرید انواع هاست با تخفیف‌های ویژه فراهم می‌کند. در این جشنواره، انواع هاست‌ اشتراکی، سرور ابری و همچنین سرور اختصاصی با تخفیف‌های قابل توجه عرضه می‌شوند. این تخفیف‌ها نه تنها برای کاربران جدید، بلکه برای کاربران فعلی نیز در نظر گرفته‌ شده ‌است که تنها با ورود به صفحه جشنواره “زمان به عقب برمی‌گردد” هاست ایران، می‌توانید از این تخفیف ها استفاده نمایید. هدف از این تخفیف‌ها، ارائه خدمات با کیفیت بالا به قیمت مناسب و حمایت از کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ است.

هاست ایران با سابقه طولانی و تجربه بیست ساله خود، با ارائه قیمت‌های ۱۴۰۲ به کاربران، فرصتی استثنایی را فراهم کرده است. این تخفیف‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا با هزینه‌های کمتر نسبت به هزینه‌های سال جاری، از خدمات هاستینگ بهره‌مند شوند. در واقع، این جشنواره‌ها به منزله بازگشت به زمان گذشته با قیمت‌های مناسب‌تر هستند، بدون اینکه کیفیت خدمات کاسته شود.

نحوه استفاده از تخفیف های جشنواره

فرصت استثنایی در کمپین زمان به عقب برمی‌گردد هاست ایران تا 13 خرداد ماه است که شما می‌توانید تمامی هاست‌های اشتراکی از جمله وردپرس، لینوکس، دانلود و… را با تخفیف ویژه خریداری نمایید. برای استفاده از این تحفیف ها شما می‌توانید وارد صفحه کمپین زمان به عقب برمی‌گردد شوید. سپس کد تخفیف مورد نظر را انتخاب نمایید و در انتها این کد تخفیف را در زمان خرید یکی از سرویس های هاست اشتراکی، سرور اختصاصی و سرویس‌های ابری خود وارد نمایید و از این فرصت کمپین استفاده نمایید.

نحوه استفاده از تخفیف های جشنواره

کلام آخر

انتخاب هاست اشتراکی با توجه به مزایای بی‌شمار آن می‌تواند یک تصمیم هوشمندانه برای هر وب‌سایت باشد. سرعت و امنیت بالای هاست‌های اشتراکی، ارائه گواهی‌نامه SSL رایگان، و پشتیبانی ۲۴ ساعته از جمله ویژگی‌های برجسته این شرکت هستند که امنیت داده‌ها و عمل‌کرد بهینه وب‌سایت شما را تضمین می‌کنند.

هاست ایران تنوع انواع هاست‌های اشتراکی و تخفیف‌های جشنواره‌ای نیز فراهم می‌کند که با هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری از خدمات با کیفیت برخوردار شوید. با در نظر گرفتن تمامی این مزایا، هاست ایران گزینه‌ای مناسب برای هر نوع وب‌سایتی، به‌ویژه وب‌سایت‌های کوچک و فروشگاه‌های آنلاین، به شمار می‌آید. جشنواره “زمان به عقب برمی‌گردد!” تا تاریخ 13 خرداد برای کاربران برقرار است و شما می‌توانید از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.