ارائه خدمات سلامتی رایگان به رانندگان تپ‌سی

در 14 منطقه تهران انجام شد

0

ایستگاه‌های سلامتی تپ‌سی به مدت ۳روز (۲۹ مهر تا ۱ آبان)، خدماتی همچون تست قندخون، فشارخون، مشاوره ورزشی و تغذیه به رانندگان ارائه دادند.

همزمان با روز ورزش و تندرستی، تپ‌سی با اختصاص ایستگاه‌های سلامتی در ۱۴ نقطه تهران، اقدام به ارائه خدمات رایگان به رانندگان این شرکت کرد. ایستگاه‌های سلامتی تپ‌سی به مدت ۳روز (۲۹ مهر تا ۱ آبان)، خدماتی همچون تست قندخون، فشارخون، مشاوره ورزشی و تغذیه به رانندگان ارائه دادند.

این اقدام تپ‌سی با هدف ارتقای سلامت رانندگان این شرکت صورت گرفت و یکی از خدماتی بود که تپ‌سی در جهت پاسخ به خواسته‌های سفیران خود و افزایش رضایتمندی آنها انجام داده است. خدمات این ایستگاه‌ها با همکاری شبکه بهداشت، تحت نظارت دانشگاه شهید بهشتی و توسط مراقبین سلامت که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند، ارائه شد.

علاوه بر انجام آزمایش‌های سلامتی، رانندگان می‌توانستند متناسب با شرایط جسمی خود و نتیجه آزمایش‌هایشان، از مشاوره تغذیه و آموزش حرکت‌های ورزشی متناسب با ساعت‌های طولانی رانندگی که در این ایستگا‌ه‌ها ارائه می‌شد نیز بهره‌مند شوند.

این ایستگاه‌های سلامتی در آینده در سایر شهرها نیز راه‌اندازی می‌شوند تا خدمات مشابهی را به سفیران تپ‌سی در شهرهای دیگر ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.