تفریحاتی که در تورهای خارجی نیاز به پرداخت هزینه ندارند!

0

آیا می دانستید که در همه کشورهای خارجی، یک سری تفریحات رایگان وجود دارد که اگر توریستان از وجود آن ها مطلع باشند، هزینه تفریحاتشان در طول سفر به شدت پایین می آید؟ تفریحاتی که برای تجربه آن ها نیاز به پرداخت کوچکترین هزینه ای نیست، اما معمولا توریستان از وجود آن ها خبر ندارند و به همین سادگی، فرصت تفریح رایگان در تورهای خارجی را از دست می دهند. ما امروز می خواهیم شما را با این تفریحات رایگان در سفرهای خارجی در ۵ مقصد گردشگری محبوب ایرانی ها یعنی استانبول، آنتالیا، دبی، تایلند و هند آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

تفریحات رایگان در استانبول

پل گالاتا یکی از جذاب ترین اماکن تفریحی استانبول است. این دو پل طبقه به شکلی طراحی شده است که یک طبقه از آن به غرفه های غذایی و رستوران ها و کافه ها اختصاص داده شده است. این پل حال و هوای بسیار جالبی دارد و گذشته از این، چشم انداز بی نظیری هم دارد. گشت و گذار در این پل یکی از بهترین تفریحات رایگان استانبول است. بازدید از بعضی از موزه های استانبول مثل موزه هنرهای معاصر الگیز استانبول و موزه دوگانچای نیز از دیگر تفریحات رایگان در تور استانبول است. شما برای بازدید از بعضی از موزه ها و گالری های هنری استانبول نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه ای ندارید و واقعا حیف است که فرصت بازدید از این موزه های رایگان استانبول را در تور ارزان استانبول از دست بدهید. علاوه بر این ها، شما می توانید از مسجد آبی استانبول به عنوان یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری استانبول نیز به رایگان بازدید داشته باشید.

تفریحات رایگان در آنتالیا

شهر قدیمی آنتالیا (کاله ایچی آنتالیا) یکی از جذاب ترین مناطق گردشگری آنتالیا است. شما می توانید بدون پرداخت حتی یک لیره از شهر قدیمی آنتالیا بازدید داشته باشید و یکی از بهترین روزهای اقامت خود در آنتالیا را بدون کوچکترین هزینه ای سپری کنید. پارک کارالی اوغلو نیز یکی از بهترین پارک های تفریحی آنتالیا است که اتفاقا تفریح در آن نیز کاملا رایگان است و به جرئت می توان گفت که گشت و گذار در آن از بهترین تفریحات رایگان تور آنتالیا است.

تفریحات رایگان در دبی

بازدید از فواره موزیکال دبی در پایین دبی مال، یکی از جالب ترین جاذبه های توریستی دبی است. خوشبختانه باید به شما بگوییم که بازدید از نمایش های جالب آب نمای دبی مال کاملا رایگان است و شما می توانید بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای از آن بازدید داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که برای اینکه سفر ارزانی به دبی داشته باشید، حتما بازدید از سواحل رایگان دبی را در برنامه سفر خود به دبی قرار دهید. از بهترین سواحل رایگان دبی می توان به ساحل کایت دبی و ساحل بلک پالاس دبی اشاره کرد. بدون شک می توان گفت که تفریح در این سواحل از بهترین تفریحات رایگان دبی است. گذشته از این، بازدید از یک سری از موزه های دبی نیز رایگان است و بازدید از آن ها یکی از بهترین تفریحات رایگان در تور دبی به حساب می آید.

تفریحات رایگان در تایلند

به شما توصیه می کنیم که حتما در تور تایلند از تفریحات رایگانی مثل بازدید از معابد تایلند و گالری های هنری بانکوک استقبال کنید. شما می توانید از خیلی از معابد تایلند و گالری های هنری بانکوک به رایگان بازدید داشته باشید و بدین شکل در هزینه تفریح خود در تور ارزان تایلند صرفه جویی کنید. پارک لومفینی بانکوک نیز از دیگر اماکن تفریحی بانکوک است که بازدید از آن نیز رایگان است و گشت و گذار در آن از بهترین تفریحات رایگان تایلند به حساب می آید.

تفریحات رایگان در هند

خوشبختانه باید بگوییم که بازدید از بعضی از معابد هند رایگان است. شما می توانید با بازدید از این معابد به رایگان در تور هند تفریح کنید و سفر ارزانی به هند داشته باشید. به شما توصیه می کنیم که در تور مثلث طلایی هند از دروازه دهلی نیز دیدن کنید و از این تفریح رایگان در دهلی نیز استفاده کنید. از این گذشته، می توانید در بازارهای سنتی دهلی نیز گشت بزنید و زمانی را به آشنایی با فرهنگ مردم هند و گشت و گذار در فضاهای سنتی هند اختصاص دهید و از کنار این تفریح رایگان در هند ساده نگذرید. به شما قول می دهیم که حتی اگر از بازارهای سنتی هند خرید هم نکنید، باز هم گشت و گذار در آن برایتان لذت بخش خواهد بود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.