تفریحات تکراری، مهم ترین عاملِ دلزدگی!

0

حتما برای شما هم پیش آمده است که از تکرار خسته و دلزده شده باشید. رفتن به بهترین رستوران های شهر هم اگر هر روز باشد، دیگر دلچسب نیست و مزه نمی دهد. تفریح، ورزش و سرگرمی نیازمند دقت و برنامه ریزی است.

 اخیرا باشگاه انقلاب با همکاری تخفیفان خدمات ورزشی قابل توجهی را با تخفیفی مناسب ارائه می دهد.

کمتر مکانی را می شناسید که به تنوع در اینها اهمیت بدهد! اگر دچارِ تفریح های تکراری شده اید و راه متنوع کردن تفریح ها را نمی دانید، می توانید روی باشگاه ورزشی انقلاب حساب ویژه ای باز کنید.

باشگاه انقلاب

اخیرا باشگاه انقلاب با همکاری تخفیفان خدمات ورزشی قابل توجهی را با تخفیفی مناسب ارائه می دهد.

شما می توانید با پرداختِ تنها ۶۶۸۹۰۰ تومان اما به ارزش ۷۸۸۰۰۰ تومان (۱۵% تخفیف) همراه با پارکینگ، به عضویتِ سالانه باشگاه انقلاب درآیید.

باشگاه انقلاب با در اختیار داشتن امکاناتی مانند؛ پارکینگ رایگان،جاده تندرستی، استخر چهار فصل شادی آور بانوان، استخر چهارفصل آقایان، فوتبال چمن مصنوعی، سالن تخصصی بانوان، بولینگ، پینگ پنگ، بسکتبال، تیراندازی، سالن ورزش های رزمی، گلف، مینی گلف، فوتسال، فوتبال چمن طبیعی، صخره نوردی، زیپ لاین و….مجموعه ورزشی باشگاه انقلاب، یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های ورزشی ایران و خاورمیانه است که نظیر آن را در دنیا کمتر می توان یافت.

این مجموعه که به نگین سرسبز تهران مشهور است، تجربه ورزش در  استانداردترین ورزشگاه ایران را به شما هدیه می دهد. قطعا ورزش در محیطی حرفه‌ای، سرسبز و ایده‌آل برای علاقمندان به پیاده روی و حرفه ای ها، انتخابی هوشمندانه است. تخفیفان این فرصت ویژه را در اختیار همگان قرار داده است.

باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب

*نحوه ثبت نام: از تاریخ ۵ فروردین به سایت باشگاه انقلاب مراجعه کنید، فایل اسکن شده عکس و کارت ملی خود را بارگزاری کنید و مبلغ ۱۶۰۰۰ تومان بابت هزینه کارت عضویت را در سایت باشگاه انقلاب پرداخت کنید. سپس برای دریافت عضویت خود به قسمت پذیرش باشگاه انقلاب مراجعه کنید.

نکته مهم: اعضای قدیمی‌ که تاریخ انقضای عضویت آن‌ها در سال ۹۷ و ۹۸ است، شامل این تخفیفان نیستند.

 

دکمه خرید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.