تراکنش در گوشي شما

0

با استفاده از اين برنامه کاربردي هوشمندانه‌تر و آسان‌تر پرداخت کنيد. در هرکجا که باشيد، و در هر زمان مي‌توانيد از خدمات پرداخت اين برنامه استفاده کنيد. با استفاده از اين برنامه رسمي و از طريق *۷۳۳# به تمام خدمات پرداخت به طور ايمن و آسان دسترسي پيدا خواهيد کرد. به‌علاوه به تمام خدمات ارائه‌شده در حالت USSD و… دسترسي خواهيد داشت! ديگر نياز نيست مدتي طولاني منتظر بمانيد. همه‌چيز براي شما محياست. آسان پرداخت در نسخه‌هاي اندرويد و آي.او.اس عرضه مي‌شود و از سايت‌هاي معتبر google play  و app store  قابل دانلود است. اين برنامه کاربردي را مهدي شهيدي به وجود آورده است. مهدي شهيدي رئيس هيئت‌مديره يکي از دوازده شرکتي است که از بانک مرکزي مجوز ارائه خدمات پرداخت توسط دستگاه‌هاي کارت‌خوان را دريافت کرده است. بنابراين امنيت اين برنامه تضمين شده است و کاربران با خيال آسوده مي‌توانند از خدمات پرداختي آن استفاده کنند. آسان پرداخت يکي از موفق‌ترين برنامه‌ها در حوزه خود به شمار مي‌رود.

کاربران اين برنامه تلفن همراه مي‌توانند از بارکدخوان برنامه استفاده کنند و بارکد قبض مندرج روي قبض خود را اسکن کنند (به‌علاوه مي‌توانيد اطلاعات قبض را به‌طور دستي نيز وارد کنيد). امکان پيگيري و حفظ تاريخچه معاملات مالي کاربر نيز وجود دارد. براي اينکه امتيازات بيشتري جمع‌آوري کنيد، هرروز تلفن خود را تکان دهيد.

برخي از خدمات ارائه‌شده در برنامه تلفن همراه و شماره *۷۳۳# مشترک هستند. براي مثال، مي‌توانيد موجودي کارت‌بانکي خود را بررسي و به ما کمک کنيد تا شماره‌هاي کارت شما را به خاطر بسپاريم. همچنين مي‌توانيد به طور مستقيم در برنامه کاربردي شارژ اعتباري تلفن همراه و بسته‌هاي داده ۳G  و ۴G مکمل را خريداري کنيد.

با کمک اين برنامه مفيد و کارآمد مي‌توانيد بدون نياز به دسترسي به دستگاه خودپرداز قبض‌هاي خود را پرداخت کنيد. اين سيستم فوق‌العاده به شما امکان مي‌دهد تا تنها با دانستن شماره تلفن همراه خود از مبلغ قبض تلفن همراهتان مطلع شويد. تمام قبوض آب و برق و… را مي‌توانيد از طريق اين برنامه و شماره *۷۳۳# پرداخت کنيد.

يکي ديگر از ويژگي‌هاي مهم و منحصربه‌فرد اين برنامه آن است که يک قسمت را به اهداي کمک‌هاي مالي به خيريه‌ها اختصاص داده است. شما مي‌توانيد به‌آساني کمک‌هاي مالي خود را پرداخت کنيد.

براي استفاده از برنامه آسان پرداخت بايد به اينترنت متصل باشيد. امنيت تمام ارتباطات اينترنتي با سرورها از طريق الگوريتم‌هاي رمزگذاري استاندارد و به‌روزرساني‌شده حفظ و تضمين مي‌شود. تمام کاربران براي استفاده از برنامه آسان پرداخت بايد موارد زير را در دستگاه اندرويد يا آي.او.اس خود انجام دهند:

 سوکت‌هاي شبکه را باز کنند.

 امکان دسترسي به اطلاعات درباره شبکه‌ها را فراهم کنند.

 دسترسي فقط-خواندني به وضعيت تلفن را فراهم کنند.

 فهرست حساب‌هاي موجود در خدمات حساب‌ها را در دسترس قرار دهند.

 امکان دسترسي به لرزانگر را فراهم کنند.

 امکان دسترسي به دستگاه دوربين را فراهم کنند.

 امکان خواندن داده‌هاي مخاطبان کاربر وجود داشته باشد.

 حافظه مخفي تمام برنامه‌هاي نصب‌شده روي دستگاه را پاک کنند.

 امکان دريافت پيامک را فعال کنند.

 خوانش از حافظه داخلي انجام شود.

 پردازنده در حالت خواب قرار نگيرد يا صفحه سياه نشود.

 امکان اتصال به دستگاه‌هاي بلوتوث جفت‌سازي‌شده وجود داشته باشد.

 امکان شناسايي و جفت‌سازي دستگاه‌هاي بلوتوث فراهم شود.

براي استفاده از اين برنامه کاربردي، پس از دانلود و نصب برنامه از شما خواسته مي‌شود شماره تلفن همراه خود را وارد کنيد تا کد فعال‌سازي از طريق پيامک براي شما ارسال شود. پس از دريافت کد و وارد کردن آن، مي‌توانيد وارد صفحه اصلي برنامه شويد و از خدمات آن استفاده کنيد.

در اين صفحه گزينه‌هاي متفاوتي وجود دارد. براي مثال، با انتخاب گزينه خريد شارژ مي‌توانيد شماره تلفن مورد نظر خود را که مي‌خواهيد براي آن شارژ بخريد وارد کنيد و عمليات مربوطه را انجام دهيد. يا از گزينه شارژ اينترنت براي خريد بسته‌هاي اينترنتي، از گزينه قبض موبايل براي پرداخت قبض تلفن همراه، يا از گزينه قبض خدماتي براي پرداخت قبوض آب و برق و… استفاده کنيد. يکي از قابليت‌هاي ديگر اين برنامه وجود گزينه‌اي به نام بيمه است. در اين قسمت طرح‌هاي پوشش بيمه‌اي مختلفي ارائه مي‌شود و شما مي‌توانيد از بين آن‌ها طرح بيمه مورد نظر خود را خريداري کنيد. در هر يک از اين قسمت‌ها گزينه‌اي براي دريافت اطلاعات بيشتر وجود دارد که با لمس آن اطلاعات کافي درباره آن‌ها به شما ارائه خواهد شد.

گزينه‌هاي ديگر شامل نيکوکاري، امتيازگيري و سه‌شو است که به ترتيب براي ارائه کمک مالي به خيريه‌ها، دريافت امتياز بيشتر براي شرکت در قرعه‌کشي و راي دادن به خواننده مورد علاقه خود در نظر گرفته شده‌اند.

در قسمت منوي برنامه نيز يک گزينه کارآمد وجود دارد به نام ليست تراکنش‌ها. در اين قسمت کاربر مي‌تواند تمام تراکنش‌هاي انجام‌شده را مشاهده کند و بر تراکنش‌هاي خود نظارت داشته باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.