تبادل فناوری در بازار منطقه‌ای همدان

0
در این رویداد ۶۰ عرضه‌کننده محصول فناورانه و نوآورانه از استان‌های لرستان، قزوین، زنجان، مرکزی، کرمانشاه، کردستان و همدان دستاوردهای خود را به دو صورت ارائه شفاهی و فضای نمایشگاهی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی و قرآنی شهر همدان معرفی کردند.
در این رویداد بیش از ۳۰ سرمایه‌گذار از سراسر کشور حضور داشتند که محصولات مورد نظر خود را شناسایی و در دو فضای خصوصی و عمومی برای عقد قرارداد و امضای تفاهمنامه با عرضه‌کنندگان مذاکره کردند.
 همزمان با برگزاری این رویداد‌، میزگرد بررسی زیست‌بوم (اکوسیستم) نوآوری استان با حضور اکبر ‌هاشمی،‌ عباسی‌، ترکاشوند، پیمان سرحدی، بادامی‌نجات و بهرامی برگزار شد‌. در این نشست صاحب‌نظران و علاقه‌مندان حوزه فناوری شرایط فعالیت‌های نوآورانه در استان همدان را بررسی کردند.
در مراسم آغاز به‌کار این رویداد، دکتر کزازی، رئیس پارک علم و فناوری از تدوین سند آمایش استان خبر دادند و قیاسی، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار با اشاره به ظرفیت استان برای توجه به فناوری نوین گفت: استان همدان به لحاظ ارتباطی یکی از ۸ استان اصلی کشور محسوب می‌شود.
‌‌قیاسی با بیان اینکه هم‌اکنون پارک علم و فناوری همدان و مراکز رشد واحدهای دانشگاهی در استان فعال هستند افزود: حمایت از سرمایه‌گذار بخش خصوصی به‌ویژه در حوزه فناوری از اولویت استان همدان است.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.