بهینه‌سازی وب‌سایت با یوتا

پلتفرمی که سرعت سایت‌ها را بالا می‌برد

0

در بین استارتاپ‌هایی که در حوزه خدمات بهینه‌سازی وب و موبایل راه‌اندازی شده‌اند، می‌توان به یوتا اشاره کرد.

یوتا (Yottaa) در ماساچوست بنیانگذاری شده ‌و محصول اصلی آن پلتفرمی است که به تبدیل‌های وب‌سایت و نیز عملکرد و امنیت وب‌سایت‌ها کمک می‌کند. درباره این استارتاپ در نشریه‌هایی مانند ایکس‌کونومی، تک‌کرانچ، بوستون گلوب و وال‌استریت ژورنال صحبت شده است.

در سال ۲۰۰۹ کوچ وی، دانشجوی ام‌آی‌تی‌ و رابرت بوفون، تحصیلکرده در سانی براک‌پورت در رشته ریاضی محض، این استارتاپ را در بوستون بنیانگذاری کردند. قبل از یوتا، وی رئیس نکساوب بود. به غیر دفتر این شرکت در بوستون، یوتا یک دفتر در پکن نیز افتتاح کرد. کوچ وی از سال ۲۰۰۹ تا اواخر ۲۰۱۴ مدیرعامل این شرکت بود و سپس رئیس اجرایی شرکت شد. رابرت بوفون نیز مدیر فنی اجرایی شرکت است.

در سال ۲۰۱۲ ریمی استاتا، مدیر فنی اجرایی سابق یاهو، به اعضای هیات مدیره این شرکت ملحق شد. یوتا سرمایه هنگفتی را از سرمایه‌گذاران متعدد دریافت کرده است. او از این بودجه برای توسعه فناوری پلتفرم خود و گنجاندن قابلیت‌های نظارت و امنیت استفاده کرده است. یوتا جایزه فناوری نوآورانه سال را دریافت کرد. در اوایل سال ۲۰۱۵، یوتا دفاتر خود را از بوستون به ماساچوست منتقل کرد.

یوتا یک پلتفرم بهینه‌سازی وب و موبایل را ایجاد کرده ‌که خدمات فضای ابری را ارائه می‌دهد که موجب بهبود سرعت وب‌سایت و قابلیت مشاهده‌شدن روی هر دستگاهی دارد. گروه اولیه این شرکت از شرکت‌های متوسط بوده‌اند و یوتا قصد داشت پلتفرم خود را به عنوان یک نرم‌افزار به عنوان خدمات به فروش برساند.

پلتفرم یوتا

پلتفرم یوتا یک شبکه تحویل محتوای تطابقی، شتاب‌دهنده سایت پویا، تحلیل وب‌ و امنیت اینترنتی را ترکیب می‌کند. یوتا به مشکلات سرعت وب‌سایت به عنوان یک مشکل بهینه‌سازی نرم‌افزار رسیدگی می‌کند به جای اینکه به آن به عنوان یک مشکل حرکت بیت‌ها بین مکان‌های مختلف نگاه کند و به تغییر هیچ کدی نیاز ندارد.

پلتفرم یوتا، که کانتکست اینتلیجنس نام دارد، موقعیت مکانی کاربر، مرورگر، دستگاه و تعامل با محتوای وب را برای جداسازی تحویل محتوای اپلیکیشن شناسایی می‌کند، بنابراین محتوای وب را برای تطابق بافت جست‌وجوی کاربر نهایی اصلاح می‌کند. این پلتفرم از چندین مولفه تشکیل شده است: آداپتیو سی‌دی‌ان مولفه تحویل است، اپ سکوئنسینگ نرم‌افزار خنثی‌کردن مسدود‌کردن آگهی است در حالی‌که اطمینان حاصل می‌کند سرعت وب‌سایت‌ها کم نشده است، اینستنت‌آن یک مولفه شتاب‌دهنده است، کانتکست‌سیف امنیت را به پلتفرم ارائه می‌دهد، در‌حالی‌که ایمپکت‌انالیتیکس ابزار تجزیه و تحلیل وب را ارائه می‌دهد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.