با انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب رستگار شوید

0

شرکت طراحی سایت همیار توسعه واحد طراحی سایت شرکت همیار وردپرس است که تاکنون توانسته کارنامه‌ای موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی برای خود ایجاد کند. با سفارش طراحی سایت به همیارتوسعه در مدت زمان ۱۲ روز می‌توانید وبسایت خود را پس از مشاهده و تست آنلاین تحویل گرفته و از آموزش های متنوع حضوری، آموزش‌های غیرحضوری و پشتیبانی رایگان تیم فنی بهره‌مند شوید.

معرفی شرکت طراحی سایت همیارتوسعه

شرکت طراحی سایت همیار توسعه واحد طراحی سایت شرکت همیار وردپرس است که تاکنون توانسته کارنامه‌ای موفق در زمینه طراحی سایت وردپرسی برای خود ایجاد کند. با سفارش طراحی سایت به همیارتوسعه در مدت زمان ۱۲ روز می‌توانید وبسایت خود را پس از مشاهده و تست آنلاین تحویل گرفته و از آموزش های متنوع حضوری، آموزش‌های غیرحضوری و پشتیبانی رایگان تیم فنی بهره‌مند شوید.

تیم ما با اشتیاق و تعهد، دانش و توان خود را بکار گرفته تا با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در بهینه ترین زمان و هزینه ارائه داده و با خدمات گسترده آموزش، پشتیبانی و تولید محتوا، همیار شما عزیزان در دنیای کسب و کار آنلاین باشد.

طراحی سایت چه مزایایی برای کسب و کار شما دارد؟

نقش طراحی سایت در اطلاع رسانی

داشتن یک وبسایت برای یک فرد، شرکت یا سازمان، مانند داشتن یک کاتالوگ تبلیغاتی آنلاین اما با مزایای بیشتر می باشد. یک کاتالوگ می تواند شامل تصاویر و متون برای معرفی خدمات بوده اما یک وبسایت می تواند نمایشگر متون، تصاویر، فایل‌های صوتی، ویدئو، انیمیشن و …. باشد. بنابراین امکان اطلاع رسانی جامع با محتوایی جذاب تر را فراهم می سازد.

طراحی، چاپ و انتشار هر نسخه از کاتالوگ کاغذی نیازمند هزینه بالایی است و برای هر مخاطب باید این هزینه در مرحله چاپ و انتشار تکرار شود. اما برای طراحی سایت فقط کافیست یکبار هزینه ای معقول پرداخت کرده و با یادگیری پنل مدیریت آن، براحتی تغییرات و بروزرسانی محتوا را انجام داده و در معرض دید عموم قرار دهید.

فواید طراحی سایت در بازاریابی

موتورهای جستجو مانند گوگل ، یاهو،… بدون هزینه برای شما بازاریابی می کنند. فقط باید رباتهای جستجو آنها سایت شما را پیمایش کرده و پس از آن هر زمانی که مشتریان به دنبال اطلاعات، خدمات یا محصولات ارایه شده در سایت شما باشند، این موتورهای جستجو هستند که افراد را به سمت سایت شما هدایت می کنند. میزان بازدید کننده هدایت شده به یک سایت به پارامترهای زیادی وابسته است یکی از مهمترین آنها طراحی استاندارد و بهینه وبسایت است.

فراهم کردن قابلیتهای جدید تبلیغاتی

داشتن وبسایت از ملزومات اصلی وارد شدن به عرصه تجارت الکترونیک بوده و امکان بهره مندی از انواع خدمات دیجیتال مارکتینگ از جمله تبلیغات در موتورهای جستجو، تبلیغات کلیکی و تبلیغات بنری را فراهم می کند

در دسترس بودن آن در هر زمان

وبسایت شما در تمامی ساعات شبانه روز در معرض دید همه کسانی است که به اینترنت دسترسی دارند.

فعالیت در تجارت جهانی

امروزه یکی از راههای فعالیت در خارج از مرزهای کشور داشتن یک سایت چند زبانه است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تجارت خود را گسترش داده و به بیرون از مرزها ببرید

کسب درآمد بیشتر

با داشتن وبسایت، شما اطلاعات، خدمات و محصولات خود را در معرض دید طیف بسیار وسیع تری از افراد قرار خواهید داد و این امر موجب افزایش مشتریان و در نتیجه درآمد شما خواهد شد.

چرا با انتخاب شرکت طراحی سایت همیار توسعه رستگار خواهید شد؟

همیارتوسعه از جدیدترین متدهای طراحی سایت و تکنولوژی های روز دنیا برای راه اندازی وبسایت شما استفاده می‌کند تا محتوای سایت شما به شکیل ترین و بهینه ترین حالت ممکن در تمامی دستگاه های نمایشی موجود از جمله موبایل‌، تبلت، لپ‌تاپ و صفحه مانیتور و یا حتی تلویزیون نمایش داده شود.

در همه بسته های خدماتی این شرکت راهکارهای جامعی برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو، افزایش سرعت و امنیت وبسایت تعبیه شده است. بسته های متنوع طراحی سایت با خدمات و تعرفه های  گوناگون این امکان را به مشتریان میدهد تا مناسب ترین راهکار را با توجه به نیاز و بودجه خود انتخاب کنند.

مشاهده و تست سایت قبل از تحویل

روند توسعه سایت خود را در پروسه اجرا بصورت آنلاین مشاهده کرده و همه قسمت های آن را قبل از تحویل تست میکنید.

آموزش حضوری و غیرحضوری

در جلسات آموزش حضوری یا غیرحضوری با همه قسمت های سایت و کار با پنل مدیریت سایت آشنا می شوید.

پشتیبانی رایگان

بعد از تحویل سایت بسته به پنل انتخابی بین شش الی یک سال پشتیبانی رایگان دریافت خواهید کرد.

منطبق بودن در نمایشگرهای مختلف

سایت شما به گونه ای طراحی میشود که در همه نمایشگرها از جمله تبلت و موبایل درست نمایش داده شود.

در موتورهای جستجو دیده شوید

ما با رعایت استانداردهای سئو شما را قادر می سازیم تا در موتورهای جستجو صعود کنید.

سپر امنیتی در برابر هک شدن

سایت شما دارای جدیدترین آپدیت ها و افزونه های امنیتی برای جلوگیری از نفوذ هکرها خواهد بود.

مراحل طراحی سایت در همیار توسعه چگونه است؟

شرکت طراحی سایت
مراحل توسعه سایت

بسته های طراحی سایت همیارتوسعه چیست؟

 

شرکت طراحی سایت
طراحی سایت فروشگاه آنلاین

طراحی فروشگاه اینترنتی

در دو هفته فروشگاه اینترنتی خود را تحویل گرفته و از خدمات آموزش و پشتیبانی رایگان همیار توسعه بهره مند شوید ما همراه شما هستیم تا کسب و کار آنلاین خود را به حرفه ای ترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

شرکت طراحی سایت
طراحی سایت شرکتی و خدماتی

طراحی سایت شرکتی و خدماتی

بسته طراحی سایت همیارتوسعه، مناسب برای : شرکت ها، سازمان ها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ. جهت معرفی و نمایش محصولات و خدمات، پروژه ها، توانمندی ها، ثبت سفارشات، انتشار اخبار مرتبط با زمینۀ فعالیت و اطلاع رسانی های دیگر می باشد.

شرکت طراحی سایت
طراحی سایت خبری و مجله

طراحی سایت خبری

بسته خبری همیارتوسعه، ضمن ارائه سامانه ای قدرتمند و در عین حال کاربری آسان برای تولید، انتشار و ویراستاری اخبار و محتوای گوناگون (خبر، خبر فوری، خبر تصویری، گزارش، مصاحبه و …) در سطوح دسترسی مختلف، از سرعت و امنیت بالایی نیز برخوردار است و پاسخگوی تمامی نیازهای وب سایت‌های خبری نظیر خبرگزاری و روابط عمومی‌ها خواهد بود تا حضوری مؤثر در فضای مجازی داشته باشند.

شرکت طراحی سایت
طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی

همیارتوسعه با بررسی و تحلیل وب‌سایت‌های پزشکان و مراکز درمانی و کلینیک‌ها، تمامی نیازهای پزشکان محترم را جهت حضور مؤثر در فضای مجازی شناسایی کرده است و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های نوین طراحی وب و همچنین رعایت اصول زیبایی‌شناختی، بسته پیشنهادی وب‌سایت پزشکی را ارائه می‌نماید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.