اخبار استارتاپی

باید به شرکت های دانش بنیان اعتماد کرد

رئیس واحد تامین و تدارکات شرکت ایدم:

رئیس واحد تامین و تدارکات شرکت ایدم با بیان اینکه طی سال های اخیر با توجه به تحریم اکثرتامین برخی از قطعات مورد نیاز شرکت ایدم با چالش مواجه شد، گفت: برای تامین قطعه ی مورد نیاز شرکت ایدم به شرکت های دانش بنیان اعتماد کردیم و طبق ارزیابی اولیه متوجه شدیم که اقدامات بسیار خوبی توسط تیم های شرکت های دانش بنیان در این راستا انجام شده است.

صمد حسن زاده در حاشیه نمایشگاه رینوتکس 2023، در گفت‌وگو با شنبه مگ، با اشاره به حضور پر رنگ شرکت ایدم در نمایشگاه رینوتکس 2023، اظهار کرد: هدف از حضور شرکت ایدم در نمایشگاه، ارائه ی طرح های شرکت است که این طرح ها در راستای تحقیق و توسعه موتورهای ایدم طی سال های اخیر انجام شده و امروز در معرض عموم قرار گرفته اند.

وی بیان کرد: موتورهای تولید شده در شرکت ایدم طی سال های اخیر یورو دو بودند که اخیرا به یورو 5 ارتقا داده ایم و در حال حاضر باتوجه به سیستم الکترونیکی موتورها بحث آلایندگی ها نیز به خوبی کنترل می شود.

وی افزایش قدرت موتور و کاهش مصرف سوخت را از جمله مزایای موتورهای تولید شده در ایدم با یورو 5 عنوان کرد و گفت: نمایشگاه رینوتکس در خصوص فناوری های جدید و خلاقیت ها در حوزه‌های مختلف برگزار شده است.

رئیس واحد تامین و تدارکات شرکت ایدم با اشاره به حضور شرکت‌های مختلف دانش بنیان در نمایشگاه رینوتکس 2023، گفت: نمایشگاه رینوتکس را پرقدرت ارزیابی می کنیم چرا که شرکت های مختلف دانش بنیان با ارائه طرح های خلاقانه و رو به رشد به طور فعال حضور دارند.

وی با تاکید بر همکاری شرکت ایدم و شرکت های دانش بنیان، تشریح کرد: برای تولید قطعات مورد نیاز خود از شرکت دانش بنیانی درخواست کردیم تا قطعه مورد نیاز ایدم را تولید کنند که اخیر این قطعه تولید شد و در حال حاضر نیز در موتورهای تولید شده ی شرکت ایدم مورد استفاده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با درخواست قطعه مورد نیاز خود از شرکت دانش بنیان، 30 درصد زیر قیمت خارجی تامین می شود و تمامی الگوریتم های این قطعه  در اختیار ما قرار گرفته و منحصر به ایدم شده است.

بابایی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، گفت: حمایت بیشتر از شرکت های دانش بنیان می تواند به توسعه و پیشرفت کشور منجر شود.

وی ادامه داد: برای ساخت برخی از قطعات که در داخل کشور تولید نمی شود می توان از پتانسیل شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

گفتنی است جشنواره دانش آموزی رینوفست همزمان با برگزاری رینوتکس 2023 برای اولین بار در سطح کشور در نمایشگاه بین‌المللی تبریز در سه محور رباتیک، هوش مصنوعی و هوافضا برگزار می‌شود و دانش‌آموزان در چهار محور دستاوردها، مسابقات، نمایشگاه و سمینارهای آموزشی با هم به رقابت می‌پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.