اپلیکیشن معلم‌ و‌ شاگرد

0

اپلیکیشن Remind که در گذشته Remind101 نامیده می‌شد، یک اپلیکیشن ارسال پیامک است که به معلمان، دانش‌آموزان و والدین کمک می‌کند به سرعت و به‌طور کارآمد با یکدیگر در تماس باشند. ریمایند با اتصال به انجمن مدرسه، به افراد کمک می‌کند تا آسان‌تر به موفقیت دست یابند. این اپلیکیشن در سان‌فرانسیسکو و کالیفرنیا ارائه می‌شود و بیش از ۳۵ میلیون نفر در سه ناحیه مدارس آمریکا از آن استفاده می‌کنند. ریمایند یک برنامه کاربردی بسیار پرطرفدار در بین والدین، معلمان و دانش‌آموزان است. از قابلیت‌های این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 ارسال پیام در زمان واقعی برای مدرسه، گروه یا فقط یک فرد  برنامه‌ریزی از قبل  ارسال پیامک به تلفن  ترجمه پیام‌ها به بیش از ۷۰ زبان  مشاهده اینکه چه کسانی پیام‌های شما را خوانده و چه کسانی نخوانده‌اند  برنامه‌ریزی درباره فعالیت‌های مهم و جمع‌آوری پول.

قابلیت‌های ریمایند به ویژه در مناطق کم‌درآمد بسیار طرفدار دارند زیرا در این مناطق مشارکت والدین برای معلمان بسیار اهمیت دارد و برنامه‌های کاری نامنظم والدین گاهی اوقات تماس با آنها را از طریق تلفن برای معلمان دشوار می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشن، نظارت والدین و معلم بر عملکرد دانش‌آموز بیشتر شده و این امر تاثیر مثبتی روی نتایج درسی دانش‌آموز خواهد گذاشت.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.