ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات هیات‌مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران آغاز شد

0

ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران از شنبه، اول دی‌ماه آغاز شد و تا ۱۹ دی‌ماه ادامه دارد.

به‌گزارش روابط عمومی اتحادیه فناوران – اعضای اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران که دارای پروانه کسب معتبر هستند، می‌توانند به عنوان کاندیدای انتخابات هیات مدیره و بازرس اتحادیه فناوران، از طریق سامانه ایرانیان اصناف www.iranianasnaf.ir ثبت‌نام کنند.

کاندیداها پس از ثبت‌نام در سامانه ایرانیان اصناف بایستی مدارک خود را به صورت فیزیکی به سازمان صنعت، معدن و تجارت تحویل داده و نامه مربوطه به مراجع دیگر را از سازمان دریافت کنند.

رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران در این خصوص گفت: به افرادی که پروانه کسب آنها صادر نشده بود و یا مراحل پایانی صدور مجوز کسب را می‌گذرانند یک ماه فرصت داده شد تا با مراجعه به اتحادیه و اتمام مراحل پروانه کسب را جهت ثبت‌نام دریافت کنند. وی افزود: وظیفه اتحادیه فراهم کردن شرایطی مساوی برای حضور فعال تمامی اعضا در انتخابات اتحادیه صنف فناوران رایانه است.

وی تاکید کرد: اتحادیه خانه تمام اعضای صنف است و هر کدام از اعضا که قصد خدمت به همکاران خود را دارند، میتوانند با حضور در اتحادیه خدمات بهتری به مجموعه اعضا تحت پوشش ارایه دهند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.