اعضای جدید انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

0

نوبت دوم مجمع عمومی انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی با حضور اعضای انجمن در فرهنگسرای شفق برگزار شد. این جلسه با هدف مشخص شدن اعضای جدید هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با حضور نماینده وزارت کار آغاز شد و در نتیجه هفت نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

نتیجه انتخابات انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی

در این دوره از انتخابات ۱۸ نفر از اعضای این انجمن کاندید بودند و برنامه‌های خود را در دو دقیقه شرح دادند. انتخابات پس از معرفی کاندیدها شروع شد و ۸۹ رای به صندوق انداخته شد.

رضا الفت نسب (۶۴ رای)، حمیدرضا اعتدال‌مهر (۵۹ رای)، عادل طالبی (۵۳ رای)، شایان شلیله (۵۲)، سام مدن‌پور (۴۹ رای)، مهراد عبدالرزاق (۳۷ رای)، سولماز صادق‌نیا (۳۳ رای) به عنوان اعضای اصلی و آقایان شاهرخی و خاکپور به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین در اول جلسه هیات مدیره آقای حمیدرضا اعتدال مهر به عنوان رئیس هیات مدیره، خانم سولماز صادق نیا نائب رئیس، آققای سام مدن پور خزانه دار و آقای رضا الفت نسب به عنوان دبیر و برای مدت سه سال انتخاب شدند

انجمن کسب و کار اینترنتی ۳ سال پیش با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و حل مشکلات این صنف تشکیل شد و در حال حاضر مهمترین تشکل صنفی حوزه کسب و کار اینترنتی به‌شمار می‌رود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.