راهکاری برای آموزش آنلاین

0

والدین در هر شرایطی نگران آموزش فرزندان خود هستند و آموزش کودکان در دوران ابتدایی نیز یک دغدغه بزرگ برای والدین محسوب می‌شود. منابع اندکی برای آموزش کودکان در دوران ابتدایی وجود دارند و همین منابع نیز برای والدین رضایت‌بخش نیستند. اما والدین دیگر نباید نگران آموزش کودکان در دوران ابتدایی باشند زیرا اجی مجی به کمک آن‌ها آمده است. اگر دانش‌آموزان در دوران ابتدایی آموزش مناسبی نداشته باشند این موضوع در دوره‌های بعدی برای آن‌ها دردسر ساز خواهد بود. کودکان در سنین پایین علاقه‌ای به درس خواندن ندارند و از درس فراری هستند. اما اجی مجی با سبک آموزشی خاص خود این موضوع را تغییر داده است. شاید این سوال برای بسیاری از والدین پیش آید که اجی مجی چیست و چرا باید از این منبع آموزشی استفاده کرد؟! ما در این مقاله اجی مجی را معرفی می‌کنیم و یک هدیه رایگان در اختیار دانش‌آموزان دوره ابتدایی قرار می‌دهیم.

اجی مجی چیست؟

بسیاری از والدین سوال می‌کنند که اجی مجی چیست؟ اجی مجی یک منبع آموزشی کامل برای دانش‌آموزان دوره اول ابتدایی تا ششم ابتدایی است. همان طور که می‌دانید کودکان علاقه‌ای به درس خواندن ندارد. درس خواندن به روش سنتی نیز برای کودکان امکان پذیر نیست. نسلی که با لپ تاپ و موبایل سرگرم می‌شود دیگر به روش‌های سنتی برای آموزش علاقه‌ای ندارد. اجی مجی برای حل این مشکل یک راه حل ارائه می‌دهد. این موسسه تمامی آموزش‌های خود را در قالب انیمیشن و تصاویر تولید می‌کند.

تمامی درس‌های پایه اول ابتدایی تا پایه ششم ابتدایی با انیمیشن‌سازی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شوند. چرا انیمیشن؟ کودکان در سنی هستند که به دیدن انیمیشن و تصاویر علاقه بیشتری دارند. بنابراین بهتر است آموزش آن‌ها همراه با تصاویر باشد. البته این موضوع یک جنبه علمی نیز دارد. زمانی‌که کودکان مفاهیم را به صورت تصویری یاد می‌گیرند مطالب در نیمکره راست آن‌ها ثبت می‌شود. این بدین معنی است که کودکان مطالب را برای یک مدت طولانی در ذهن خود نگه می‌دارند.

عروسک‌های اجی مجی

اجی مجی دو عروسک مهربان هستند که همراه مدرسان اجی مجی در پکیج‌های آموزشی حضور دارند. اما این دو عروسک مهربان چه نقشی در پکیج‌های آموزشی ابتدایی این مجموعه دارند؟ این دو عروسک به آموزش‌های مدرسان گوش می‌کنند و از طرف کودکان سوال‌هایی می‌پرسند.

به عنوان مثال ممکن است دانش‌آموزان هنگام تدریس درس ریاضی سوالاتی داشته باشد. عروسک‌های اجی مجی، سوالات احتمالی دانش‌آموزان را از مدرسان می‌پرسند. دانش‌آموزان از این طریق احساس بهتری پیدا می‌کنند زیرا همه سوالات آن‌ها توسط اجی مجی در پکیج پرسیده می‌شود.

آموزش و سرگرمی با اجی مجی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب محبوبیت اجی مجی شده است، استفاده از آموزش، سرگرمی و بازی به صورت همزمان است. کودکان علاقه‌ای به درس خواندن ندارد و این موضوع کاملا مشخص است. بنابراین اجی مجی برای اینکه دانش‌آموزان به درس خواندن علاقه داشته باشند همراه با آموزش درس‌ها با آن‌ها بازی نیز می‌کنند و به نحوی دانش‌آموزان را سرگرم می‌نمایند. آموزش همراه با بازی و سرگرمی موجب می‌شود دانش‌آموزان با علاقه به درس‌ها گوش کنند و نه تنها درس یاد بگیرند بلکه بازی کنند و سرگرم شوند.

اساتید اجی مجی

اجی مجی از روش‌های جدید و تکنولوژی‌های روز دنیا برای آموزش کودکان استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب می‌شود پکیج‌های اجی مجی از محبوبیت بیشتری ما بین والدین برخوردار شود، اساتید این مجموعه است. اساتید اجی مجی از میان بهترین معلمان کشور در پایه ابتدایی انتخاب شده‌اند. تمامی مدرسین اجی مجی معلمان نمونه کشوری در آموزش ابتدایی هستند. تمامی مدرسان به دلیل روش‌های ابتکاری که از طریق آن آموزش می‌دهند بسیار محبوب و معروف شده‌اند. مدرسان اجی مجی برای پایه‌های ابتدایی عبارت‌اند از:

  • خانم فرزانه صدیقی
  • خانم ریحانه رضایی
  • خانم نرجس نوربخش
  • خانم میان قجر
  • خانم اکرم دمرچلی
  • خانم نیلوفر قهرمانی
  • خانم زهرا بلیوند
  • خانم مریم احمدپور
  • خانم مریم احمدی

اجی مجی برای کدام پایه‌ها مناسب است؟

والدین دیگر نباید نگران آموزش کودکان خود باشند. آموزش ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا دانش‌آموزان در دوران ابتدایی مسائل را یاد می‌گیرند و پایه خود را قوی می‌کنند. بنابراین پایه ابتدایی مهم‌ترین نقش را در آموزش کودکان دارد. اجی مجی برای پایه‌های زیر و برای تمامی درس‌های این پایه‌ها، پکیج‌های کاملا تصویری همراه با بازی و سرگرمی تولید کرده است:

  • پایه اول ابتدایی اجی مجی: مدرس خانم مینا قجر
  • پایه دوم دبستان اجی مجی: مدرس خانم سیده نرجس نوربخش سامانی
  • پایه سوم دبستان اجی مجی: مدرس خانم ریحانه رضایی
  • پایه چهارم دبستان اجی مجی: مدرس خانم فرزانه صدیقی
  • پایه پنجم دبستان اجی مجی: مدرسین خانم‌ها نیلوفر قهرمانی، زهرا بلیوند، اکرم دمرچلی و مریم احمد پور
  • پایه ششم دبستان اجی مجی: مدرسین خانم‌ها مریم احمدی، نیلوفر قهرمانی و اکرم دمیرچلی

والدین عزیز می‌توانند به سایت رسمی و مرکزی اجی مجی مراجعه کنند و نمونه تدریس‌های تمامی پایه‌ها و درس‌ها را به راحتی مشاهده کنند. دانش‌آموزان و کودکان با دیدن این آموزش‌ها به درس خواندن علاقمند می‌شوند و تمامی نمره‌های درسی آن‌ها ۲۰ می‌شود.

 هدیه رایگان اجی مجی به دانش‌آموزان ابتدایی

اجی مجی برای اینکه خیال والدین را از هر جهتی راحت کند یک هدیه رایگان در اختیار والدین و تمامی دانش‌آموزان پایه ابتدایی قرار می‌دهد. والدین عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی و مرکزی حرف آخر، هدیه های رایگان اجی مجی را مشاهده کنند. اجی مجی برای اینکه والدین با خیال راحتی پکیج‌ها را انتخاب کنند ۲۰ درصد از محتوای آموزشی هر پایه را به صورت رایگان در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. این بدین معنی است که ۲۰ درصد از محتوای هر پایه آموزشی کاملا رایگان قابل استفاده است. والدین عزیز برای تهیه این هدیه رایگان می‌توانند به سایت رسمی و مرکزی اجی مجی مراجعه کنند.

راه‌های ارتباطی اجی مجی

مهم‌ترین بخش آموزش در هر کشوری مربوط به دوران اولیه و ابتدایی آن است. بنابراین والدین باید به این دوره تحصیلی و آموزشی کودکان اهمیت بدهند و از منابع مناسبی برای آن‌ها استفاده کنند. اجی مجی یک موسسه آموزشی است که با پکیج‌های تصویری و آموزش‌‌های منحصربه‌فرد مطالب را به کودکان یاد می‌دهد. کودکان همراه با بازی و سرگرمی هم درس می‌خوانند و هم به درس خواندن علاقمند می‌شوند. والدین عزیز می‌توانند برای  دریافت تخفیف ویژه محصولات اجی مجی با شماره ۰۲۱۶۶۰۹۸۲۰۰ تماس بگیرند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.