اخبار استارتاپی گفتگو

ماندگاری نام‌ها

مدتی است تب فراگیر مارک‌ها باعث شده بسیاری از افراد برای خرید لباس‌هایی با برند خارجی تا چندین برابر قیمت آن را بپردازند.

یکی از مهم‌ترین دلایل گرایش نوجوانان و جوانان به استفاده از مارک یا برندی خاص تمایل شدید آن‌ها به شهرت و برتری‌جویی است، و البته برخورداری از کیفیت این کالاها در صورت دسترسی به برند اصلی نه فیک!

بین لباس خارجی باکیفیت مارک‌دار و لباس‌هایی که تنها مارک دارند تفاوت زیادی وجود دارد. Branda.ir به‌عنوان دانشنامه برندها با معرفی برندهای داخلی و خارجی و با نگاهی ویژه به برندهای داخلی و در حال رشد، بستری را برای پوشش صحیح در این حوزه فراهم کرده است.

بنیان‌گذار «برندا» این وب‌سایت را شامل برندشناسی، ارتقای برندها و دانشنامه آن‌ها می‌داند. این وب‌سایت اخبار برندها را در اختیار کاربر می‌گذارد شامل معرفی شعب جدید، کالکشن جدید، جدیدترین محصولات، تاریخ و میزان حراج‌ها، قرعه‌کشی‌ها و برندگان آن‌ها. برندا برندهای ساعت و جواهرات، پوشاک، لوازم‌خانگی، لوازم دیجیتال و ورزشی را معرفی می‌کند و در قسمت فروشگاه نیز امکان خرید آنلاین را در اختیار کاربر می‌گذارد.

به گفته بنیان‌گذار برندا، گروه ساهی با هدف اعتلای سبک زندگی، کاربرد نوین ابزارهای فناوری، دسترسی ساده و هوشمندانه به خواسته‌ها و علایق شخصی افراد، تصمیم دارد ایده برندا را اجرایی کند. در اینجا سعی شده با هدف گردآوری اطلاعات تخصصی برندهای آشنا، کمتر شناخته‌شده و حتی نوپا، از آنچه در زندگی روزمره‌مان استفاده می‌کنیم، شناخت بیشتری برای لذت بردن بیشتر داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.

در حال تست نسخه ی آزمایشی سایت شنبه مگ هستیم!

اگر با ایراداتی در رابط کاربری سایت مواجه شدید، آن را به ما اطلاع دهید. از همراهی تون سپاس‌ گذاریم.