یادگیری طراحی تجربه و رابط کاربری در رهنما کالج

0

پنجمین دوره‌‌ رهنما کالج با موضوع طراحی UX/UI طی ۵ هفته با حضور اساتید حرفه‌ای این حوزه برگزار می‌شود.  این دوره‌ فرصتی برای تجربه عملی مهارت‌های آموزش داده شده در زمینه‌‌ طراحی تجربه ‌کاربری و رابط‌ ‌کاربری است. مهلت ثبت‌نام این رویداد تا ۲۷ اردیبهشت ۹۷ است.  مهارت‌هایی که کارآموزان در این دوره‌ها می‌آموزند عبارتند از کاربر‌پژوهی، معماری اطلاعات، طراحی رابط کاربری، کاربرد‌پذیری، هک رشد، استراتژی محتوا، استراتژی تجربه کاربری و ارگونومی ذهن. ثبت‌نام این دوره از طریق آدرس اینترنتی rahnemacollege.com انجام می‌شود.

لازم به توضیح است که رهنما کالج با هدف توانمند‌کردن دانشجوها و تازه فارغ‌التحصیل‌هایی که دنبال کار می‌گشتند، ایجاد شده است. رهنما کالج آموزشگاه نیست، بلکه یک فضای خلاق و پویاست که ضمن برگزاری دوره‌های آموزشی، کارآموزان را وارد پروژه‌های چالشی می‌کند، به‌ آنها فوت و فن کار را یاد می‌دهد و در کارگاه‌ها مهارت‌هایی مثل اخلاق حرفه‌ای و کارتیمی را به آنها آموزش می‌دهد.

بعد از به‌انجام‌رساندن یک پروژه‌‌ واقعی و پشت سرگذاشتن دوره، کارآموزانی که از خودشان شایستگی نشان داده و انگیزه‌‌ ورود به بازار کار را داشته باشند، به شرکت‌های معتبر معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.