گردهمایی مدیران شتاب‌دهنده‌ها در زنجان

0

بسیاری از افرادی که در ذهن خود ایده جدیدی را می‌پرورانند یا حتی یک گام جلوتر رفته و ایده خود را به عرصه عمل کشانده و آن را تا حدودی تولید کرده‌اند، همواره با یک چالش بزرگ درگیر خواهند بود؛ چالشی که گاهی آنقدر مشکل‌آفرین است که باعث می‌شود این افراد خلاق از ادامه مسیر خود دست بکشند؛ این چالش جز نبود سرمایه چیزی نیست.

برای به ثمر رسیدن بسیاری از ایده‌ها علی‌الخصوص در حوزه محصولات تولیدی به سرمایه قابل توجهی احتیاج است. این بار تیمی دور هم جمع شده‌اند تا این مشکل را برای افراد خلاق و صاحب ایده و محصول از بین ببرند. تيم اجرايی نویان به همراه منتورها و مربیان باتجربه، علاقه‌مندان را در اين مسير ياری خواهند كرد تا محصولشان را به بهترين شكل ممكن برای ارائه حرفه‌ای در حضور سرمايه‌گذاران آماده سازند. 

نویان محلی است که افراد یا تیم‌ها می‌توانند ایده‌ها و محصولات خود را (در زمینه‌های مختلف كسب‌و‌كار اينترنتي، اپليكيشن، بازي‌هاي رايانه‌اي، دستگاه‌هاي الكترونيكي، کشاورزی، مکانیک، پزشکی و غيره) در قالب ساخت mvp (حداقل محصول قابل عرضه) پیاده‌سازی کرده و سپس در مقابل سرمایه‌گذاران قرار داده و آنها را مجاب کنند که ‌روی ایده و محصول آنها سرمایه‌گذاری کنند.

تیم‌های شرکت‌کننده در نویان علاوه بر حضور در دوره‌های پیش‌شتابدهی در مسابقه بزرگ نویان نیز شرکت می‌کنند و برای کسب رتبه برتر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

گردهمایی شتاب‌دهنده‌ها در این سطح در شهرهای تبریز و زنجان برگزار می‌شود. در این گردهمایی کتایون سپهری، کاوه گودرزی، حمیدرضا مسرور، سهیل عباسی، محسن مولایی‌نسب، رضا کلانتری‌نژاد و سید‌علی بدیعی مدیران شتاب‌دهنده‌ها حضور خواهند داشت و پیرامون فرصت‌ها و تهدیدهای سرمایه‌گذاری و نحوه کار شتاب‌دهنده‌ها صحبت خواهند کرد و از تجربیاتشان به‌ عنوان کارآفرین و موفقیت‌ها و شکست‌هایشان خواهند گفت.

همه علاقه‌مندان به حوزه کار‌آفرینی و استارتاپ‌ها می‌توانند از طریق ثبت‌نام در این گردهمایی بزرگ شرکت کنند. استارتاپی‌هایی هم که تمایل دارند با میهمانان برای ورود به شتاب‌دهنده‌ها رودر‌رو حرف بزنند، یا کسانی که می‌خواهند برای راه‌اندازی یا مشارکت در راه‌اندازی شتاب‌دهنده در استانشان از نزدیک با مدیران شتاب‌دهند‌ها مذاکره داشته باشند، می‌توانند با تهیه بلیت vip بعد از اتمام گردهمایی در بخش vip مستقر شوند. گفتنی است در پایان این رویداد مجموعا یک میلیارد ریال به تیم‌های منتخب اهدا خواهد شد.

تیم اجرایی نویان مسیر حمایتی ۸ گانه را تعریف کرده تا افراد با قدم گذاشتن در این مسیر و با همراهی از منتورها و مربیان، ایده‌ها و محصولات خود را گسترش دهند. در طول این مسیر بیش از ۴۰ ساعت کارگاه آموزشی در چارچوب این مسیر ۸ گانه توسط اساتید و منتورهای بنام استانی برگزار خواهد شد. 

این رویداد در محل دانشگاه سراسری زنجان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۲۱۴۰۳۵۰۹۶ تماس حاصل کنند. 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.