کسب درامد اینترنتی از نمایندگی پنل اس ام اس + معرفی بهترین پنل پیامک

1

شاید شما هم مثل بسیاری از افراد به دنبال کسب درآمد از اینترنت باشید. بدون شک امروزه راه‌های کسب درآمد اینترنتی بسیار سخت شده و تاسیس و مدیریت یک سایت محتوا محور یا فروشگاه آنلاین کار ساده‌ای نیست. نمایندگی سامانه پیامک یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کارافرینی و کسب درامد از اینترنت است، با اخذ نمایندگی سامانه پیام کوتاه شما می توانید بدون هیچگونه دردسر اضافی به کسب درآمد اینترنتی با سرمایه اولیه کم بپردازید.

شاید از خود بپرسید: چرا نمایندگی سامانه پیامک؟ اگر قصد کسب درامد اینترنتی از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی را داشته باشید اولین قدم تولید محتوای ارزشمند برای جذب ترافیک سایت است تا بتوانید برای سایتتان مخاطب جذب نمایید؛ پس از جلب اعتماد، متقاعد سازی مشتری برای خرید از شما، ارائه قیمت رقابتی برای خرید و… کابوس دسته‌بندی و ارسال محصولات و پیگیری شروع می شود و سود بسیار ناچیزی از فروش خواهید داشت اما کسب درآمد از نمایندگی سامانه پیامک بسیار آسان‌تر و پربازده‌تر است، نیازی به دردسرهای بسته بندی و ارسال محصولات نیست، فروش محصول شما به صورت دیجیتالی و الکترونیکی است. مخاطبین سایت شما به صورت آنلاین پنل پیامک خرید می کنند، پنل پیامک را شارژ می کنند و پیامک را ارسال می کنند و در این در حالی است که ممکن است شما در سفر یا گشت و گذار باشید و سود حاصل از خرید پنل پیامک و کسب درامد از ارسال پیامک انبوه به حساب شما واریز می شود.

کسب درامد اینترنتی با سرمایه اولیه کم به صورت پاره وقت

نمایندگی سامانه پیامک چیست؟

پنل پیامک یک نرم افزار آنلاین و تحت وب است که به شما اجازه می دهد از طریق اینترنت پیامک ارسال نمایید، حال شما با خرید نمایندگی پنل اس ام اس با برند و وبسایت خودتان می توانید پنل پیامکی بفروشید و از فروش پنل پیامک درامد داشته باشید و هر بار که کاربران زیر مجموعه شما پنل پیامکی خود را برای ارسال پیامک تبلیغاتی شارژ می کنند شما درامد کسب نمایید و پورسانت بگیرید.

فرقی نمی کند که شما طراح سایت هستید یا صاحب آژانس تبلیغاتی و کانون تبلیغاتی هستید، مشتریان شما در کنار سایر روش های تبلیغاتی به پنل پیامکی برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی نیاز دارند شما می توانید در سبد محصولاتتان پنل پیامکی را نیز ارائه دهید تا هم درامد بیشتری کسب نمایید و هم مشتری شما از اینکه شما به صورت ۳۶۰ درجه تمام خواسته‌های او را براورده می کنید خوشحال و راضی باشد.

آیا نمایندگی سامانه پیامکی نیازمند ثبت شرکت است؟

برای همکاری مستقیم با پنل اس ام اس مخابرات نیازمند قرارداد با اپراتورهای رهیاب،مگفا، آتیه پرداز و و… هستید که می بایست درگیر ثبت شرکت، پیاده سازی زیر ساخت‌های پیچیده و… شوید. اما با دریافت نمایندگی سامانه پیامک، از تمامی این مشکلات عبور کرده و حتی نیازی به ثبت شرکت سامانه پیامکی و انجام کارهای پیچیده اداری ندارید. در واقع شما می‌توانید بدون هیچگونه زحمتی، یک وبسایت پرسود برای کسب و کار اینترنتی داشته باشید و تمام وقت خود را روی بازاریابی و افزایش فروش پنل پیامک بگذارید.

۵ نکته که قبل از خرید نمایندگی سامانه پیامک باید بدانید!

بدیهی است که قبل از خرید هر چیزی، باید راجع به آن اطلاعات لازم را داشته باشید تا بتوانید خرید موفق و هوشمندانه ای انجام دهید. برای خرید بهترین و حرفه‌ای ترین نمایندگی پنل اس ام اس نیز فاکتور بسیار مهمی وجود دارد. در اینجا به ۵ نکته مهم که می‌تواند شما را در خرید بهترین نمایندگی سامانه پیامک راهنمایی کند، اشاره می‌کنیم.

سابقه و اعتبار شرکت سامانه پیامک را بررسی کنید.

همانطور که می‌دانید تقریباً در تمام زمینه‌ها وبسایت‌های کلاهبردار و تازه تاسیس وجود دارند. نمایندگی سامانه اس ام اس از این قاعده مستثنی نیست و وبسایت‌های زیادی با سابقه فعالیت کم و غیر قابل اعتماد وجود دارند که خرید نمایندگی سامانه پیامک از آنها کار بسیار غیرهوشمدانه و خطرناکی است، اگر میخواهید یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشید و به صورت قدرتمند فعالیت کنید انتخاب سامانه های پیامک پیش کسوت بهترین انتخاب است.

قبل از خرید نمایندگی پنل پیامک حتماً به مجوز‌های اخذ شده توسط شرکت سامانه پیامکی مانند: نماد الکترونیکی، مجوز انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، تاییده وزارت ارشاد و… توجه کنید. همچنین لازم است تا از سابقه فعالیت شرکت مذکور در نماشگاه‌های معتبر و بین المللی، اطمینان حاصل کنید.

در یک جمله: شرکت‌های پیش کسوت، بروز، خلاق و محبوب را انتخاب کنید.

 امکاناتی که شرکت پنل پیامکی در اختیارتان قرار می‌دهد را بررسی کنید.

شما به عنوان یک فروشنده پنل پیامک انبوه، به یک سری از امکانات در پنل پیامک مدیریتی خود نیاز دارید تا بتوانید به سادگی و با صرف وقت و انرژی کم، فروش پنل پیامکی را انجام دهید. قبل از خرید نمایندگی سامانه پیامک، امکاناتی که شرکت ارائه دهنده سرویس پیامک در پنل  smsمدیریتی شما قرار می‌دهد را بررسی کنید. مهمترین امکانات که باید در پنل  smsشما باشند عبارتند از:

  • قابلیت ارسال پیامک انبوه به روش‌های مختلف مثل ارسال به تفکیک اصناف، منطقه و استان، سن و جنسیت و…
  • قابلیت ارسال پیامک خودکار تبریک تولد یا پاسخ خودکار به پیامک
  • قابلیت افزودن خودکار کاربر به دفترچه تلفن
  • خط خدماتی و قابلیت ارسال پیامک کد فعالسازی به خطوط مسدود
  • ارسال پیامک BTS

توجه داشته باشید یک وبسایت معتبر می‌تواند دست شما را برای فروش‌های بیشتر سامانه پیام کوتاه باز بگذارد. برای مثال برخی از شرکت‌ها با ارائه نمایندگی فروش سامانه پیامک، به شما فقط امکان فروش پنل پیامک انبوه می‌دهند اما اغلب شرکت‌های معتبر امکان فروش نمایندگی سامانه پیامک و همچنین فروش خط اختصاصی را برای شما ایجاد می کنند.

در یک جمله: هرچه قابلیت‌های فروشندگی شما بیشتر، درآمد بیشتر خواهد بود.

کسب درامد از طریق اینترنت با سرمایه کم و نمایندگی از سامانه پیامک فراز اس ام اس

سازگاری با افزونه‌های پیامک

افزونه‌های پیامکی برای طراحی سایت؛ افزونه پیامک وردپرس، افزونه اس ام اس WHMS، افزونه پیامک ووکامرس، ماژول اس ام اس پرستا شاپ، اپن کارت و… البته اینها تنها بخشی از معروف‌ترین و مهمترین افزونه‌های پیامکی است که شرکت ارائه دهنده نمایندگی سامانه پیامک باید به صورت رایگان و ریبرند در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید این افزونه ها را در اختیار کاربرانتان قرار دهید همانطور که حتما می دانید روز به روز تعداد درخواست ها برای استفاده از خدمات ارسال پیامک وب سرویس از طریق سایت یا ثبت نام با شماره موبایل و احراز هویت شماره موبایل بیشتر می شود، سامانه های پیامکی معتبر مانند فراز اس ام اس افزونه های پیامکی را به صورت رایگان در اختیار نمایندگانشان قرار می دهند تا بتوانید این افزونه ها را در اختیار کاربرانتان قرار دهید.

نمایندگی پنل اس ام اس به صورت فول ریبرند

وب سایت نمایندگی سامانه پیامک می بایست به گونه ای طراحی شده باشد که بدون نام تجاری یا لوگوی شرکت اصلی شما بتوانید تمام اطلاعات خودتان را وارد کنید و بتوانید سایت فروش سامانه پیامک را روی وبسایت کاملا اختصاصی برای فروش پنل پیامک داشته باشید و از نام و لوگوی اجباری شرکت ارائه دهنده خبری نباشد.

مسائل فنی بر عهده شما نیست!

توجه داشته باشید که مسائل فنی، پشتیبانی فنی و ارائه خدمات بر عهده شرکت ارائه دهنده نمایندگی فروش سامانه پیامک است و شما فقط باید روی بازاریابی و فروش تمرکز داشته باشید. پشتیبانی از کاربران شما بسیار مهم است زیرا اگر نتوانید از کاربرانی که با هزاران زحمت جذب کرده‌اید نگه داری کنید تمام تلاش‌های شما نقش بر آب می شود بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما از یک سامانه پیامکی معتبر نمایندگی پنل اس ام اس تهیه نمایید. ما در انتهای مقاله یک نمایندگی معتبر سامانه پیامک را به شما معرفی می کنیم با بتوانید با خیال آسوده به کسب درامد اینترنتی بپردازید.

کسب درآمد از نمایندگی سامانه پیامک

تا به اینجا با نکات مهم برای خرید بهترین نمایندگی سامانه پیامک آشنا شدیم، حال می‌خواهیم روش‌های کسب درامد از نمایندگی پنل اس ام اس را شرح دهیم.

سرمایه لازم برای کسب درآمد از نمایندگی فروش سامانه پیامک

کسب و کار نمایندگی سامانه پیامک با سرمایه حدود ۱ میلیون تومان قابل راه اندازی است و اگر کمی تلاش کنید، می‌توانید سود قابل توجهی کسب کنید.

همانطور که گفته شد، این کار یک شغل ساده و در عین حال پولساز است. شاید مهمتر از سرمایه لازم برای شروع کسب درآمد از نمایندگی سامانه پیامک، میزان دانش شما از پنل پیامک و روش‌های بازاریابی و فروش باشد. اگر دوست دارید در این کار موفقیت بیشتری کسب کنید، باید روش‌های بازاریابی را روی سایت خود پیاده کرده و مشتریان خود را افزایش دهید. سایت‌های معتبر مانند شرکت فراز اس ام اس به نمایندگان خود فایل‌های آموزشی صوتی و تصویری ارائه می‌دهد و نمایندگان سامانه پیامکی را در سئو و بهینه سازی سایت سامانه پیامکی یاری می کند تا بتوانند درامد خود را از نمایندگی پنل اس ام اس افزایش دهند.

افزایش درامد شرکت با استفاده از خدمات جانبی تبلیغاتی برای کانون تبلیغاتی

روش‌های کسب درآمد از نمایندگی سامانه پیامک

شما می‌توانید نمایندگی سامانه پیامک را از شرکتی خریداری کنید که فقط امکان فروش پنل پیامک را در اختیارتان قرار می‌دهد یا می‌توانید از پنل اس ام اس معتبر خرید خود را انجام دهید که علاوه بر امکان فروش پنل پیامک، امکان فروش مجزا نمایندگی سامانه پیامک و خط اختصاصی را برایتان فعال کرده باشد. بدیهی است که در این حالت سود شما بسیار بیشتر خواهد بود.

ما در اینجا ۳ مورد از روش‌های کسب درآمد را توضیح می‌دهیم که یک شرکت معتبر ارائه نمایندگی سامانه پیامک، می‌تواند در اختیار شما بگذارد.

فروش پنل پیامک

شاید تمام وبسایت‌های رده متوسط تا رده بالا، قابلیت فروش پنل پیامکی را برای نمایندگان پنل پیامک خود فعال کرده‌ باشند. اما نکته مهم ان است بعضی از شرکت ها زمانی که شما پنل پیامکی می فروشید از شما مبلغی را بابت فعال سازی پنل SMS کاربر دریافت می کنند اما سامانه های پیامکی معتبر به شما اجازه می دهند که به صورت نامحدود پنل پیامکی بفروشید.

سود شارژ کاربران

یکی از بهترین قسمت‌های کسب درآمد از نمایندگی فروش سامانه پیامک، سودی است که از شارژ کاربران خود بدست می‌آورید. در واقع اگر شما یک فروشگاه اینترنتی داشتید، با خرید مشتری از سایت شما عملاً بعد از آن فروش کسب سود متوقف می‌شود و شما فقط یک بار می‌توانستید از این مشتری در بازه زمانی خاص سود کسب کنید. در کار نمایندگی سامانه پیامک با ثبت نام کاربر و خرید او کسب سود شما شروع می‌شود و می‌توانید با هر بار شارژی که کاربر انجام می‌دهد، میزان قابل توجهی سود کسب کنید.

سود فروش خط

ممکن است بعضی از کاربران شما به خطوط اختصاصی رند نیاز داشته باشند. یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات نمایندگی پنل پیامک، دست شما را برای فروش و قیمت گذاری شماره اختصاصی رند کوتاه ۶،۷و ۸ رقمی آزاد می گذارد. برای مثال یک خط اختصاصی در اپراتور ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و شما تصمیم دارید آن را ۱۵۰ هزارتومان بفروشید. با فروش رفتن این خط اختصاصی به راحتی ۵۰ هزارتومان سود کرده‌اید!

 اگر روزانه ۳ پنل پیامکی بفروشید و سود شما برای هر پنل پیامک ۵۰ هزار تومان باشد، روزانه ۱۵۰ هزارتومان سود کرده‌اید و در یک بازه زمانی یک ماه چیزی حدود ۴٫۵ میلیون سود شما فقط از فروش پنل خواهد بود.

اگر در روز ۱۰ نفر از کل کاربران شما حساب خود را شارژ کنند و از هر نفر متوسط ۱۰ هزارتومان سود بگیرید، در روز ۱۰۰ هزارتومان و در ماه ۳ میلیون تومان سود شارژ پیامک درآمد خواهید داشت. همچنین اگر در روز فقط یکی از کل کاربران شما یک خط اختصاصی تهیه کرده و سود ۱۰ هزارتومانی به شما برساند، در ماه ۳۰۰ هزارتومان فروش خط اختصاصی سود عاید شما می شود.

شما با اخذ نمایندگی پنل اس ام اس از یک شرکت معتبر سامانه پیامکی با سرمایه اولیه کمتر از ۱ میلیون تومان می توانید ماهیانه بیشر از ۸ میلیون تومان درامد داشته باشید.

معرفی شرکت معتبر فراز اس ام اس

طبق بررسی های انجام شده، سامانه پیامک فراز اس ام اس یک شرکت معتبر در زمینه ارائه نمایندگی پنل اس ام اس می باشد، فراز اس‌ام‌اس از هر لحاظ برای کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل پیامک مطمئن است؛ چرا که وبمستر برگزیده همیار وردپرس بوده، سابقه طولانی مدت در زمینه ارائه خدمات پیامکی دارد  و تمامی امکانات و ویژگی‌های ذکر شده را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای خرید بهترین سامانه پیامک با فراز اس‌ام‌اس تماس بگیرید و از کارشناسان فروش بخواهید شما را در زمینه کسب درامد از طریق اینترنت راهنمایی کنند.

۱ دیدگاه
  1. علی بهرامی شکوه می‌گوید

    من چند وقتی بود که به فکر کسب درامد اینترنتی از نمایندگی پنل اس ام اس بودم؛ دنبال یه شرکت معتبر پنل اس ام اس میگشتم.
    از هفته نامه شنبه تشکر میکنم که فراز اس ام اس رو معرفی کردید مقاله خیلی خوبی بود خیلی دقیق و جامع از جنبه های مختلف کسب درامد اینترنتی رو تشریح کرده بود و خوشبختانه یک دید همه جانبه نسبت به بهترین سامانه پیامکی پیدا کردم
    متشکرم
    بهرامی

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.