کسب‌و‌کارهای نوین دست در دست کسب‌و‌کارهای سنتی‌

0

وب‌سایت ihome.ir، جامع‌ترین وب‌سایت املاک کشور، یکی از همین نمونه‌های موفق محسوب می‌شود. این وب‌سایت از یک‌سال پیش، با هدف ارتقای کسب‌و‌کار آژانس‌های املاک، که یکی از سنتی‌ترین کسب‌و‌کارهای کشور محسوب می‌شوند، قدم به بازار املاک گذاشت. هرچند روزهای نخست نیز مانند تمامی اصناف سنتی، در مقابل ظهور یک کسب‌و‌کار مدرن در این بازار هم مقاومت شد، اما گذشت زمان و اقدامات بسیار مثبت ihome.ir و خدمات بسیار پیشرفته آن که باعث افزایش ارزش افزوده آژانس‌های املاک شد، کم کم پای مشاوران املاک را نیز به بازار آنلاین املاک باز کرد و امروز شاهد هستیم که بیش از ۱۰۰۰ آژانس املاک در تهران از خدمات آنلاین ihome.ir استفاده می‌کنند. از آنجا که ihome.ir، جامع‌ترین وب‌سایت املاک کشور محسوب می‌شود، لذا کامل کردن زنجیره مسکن (جست‌وجو، خرید یا اجاره، تجهیز، بازسازی و جابه‌جایی)، به یکی از اهداف مهم این مجموعه تبدیل شده است. در همین راستا، تمام فرآیندهای خانه‌دار شدن مردم، از پیدا‌کردن خانه تا جابه‌جایی و تغییر دکوراسیون، در مجموعه ihome.ir پیش‌بینی شده است.

 

  •  اثاث‌کشی دیگر دغدغه نیست

ازسوی دیگر، شرکت «اطلس‌بار»، به عنوان بزرگ‌ترین شرکت باربری و اتوبار تهران، با ناوگانی مجهز به بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو، مدتی است که علاوه بر خدمات متداول حمل‌و‌نقل و اثاث‌کشی، اقدامات نوآورانه‌ای نظیر بسته‌بندی در مبدأ(Packing) و حمل، بازگشایی (Unpacking) و چیدمان مجدد در مقصد  بدون زحمت و دخالت مشتری را پیاده‌سازی و اجرا کرده که این خدمات با استقبال وسیعی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

  •  بزرگ‌ترین کمپین مشترک وب‌سایت آنلاین املاک ihome.ir با اطلس بار

از آنجا که از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم پس از یافتن مسکن، مسئله جابه‌جایی اثاث است، مجموعه ihome.ir قصد دارد این بار با همراهی شرکت «اطلس بار»، بخش دیگری از نیازهای مشتریان را رفع کند؛ حتما کارتن‌های خالی شیرخشک و پودرهای رختشویی که از داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌های محل می‌گرفتیم تا وسایل شکستنی روزنامه‌پیچ شده را در داخل آن بچینیم و دست آخر با چند وانت بار یا کامیون به خانه جدید ببریم را خوب به خاطر دارید. هنوز هم خیلی‌ها از همین روش سنتی و فرسایشی برای اثاث‌کشی استفاده می‌کنند و طبیعی است که برای آنها اثاث‌کشی هنوز هم یک کابوس وحشتناک محسوب می‌شود. از شکستن وسایل و ظرف‌هایی که کلی خاطره از آنها داشته‌‌اید تا گم شدن بسیاری از لوازم، اینها تنها بخشی از سختی‌های اثاث‌کشی به شیوه سنتی است.

  •  خانه خود را در ihome.ir پیدا کنید و از اطلس بار تخفیف بگیرید

در این کمپین مشترک، افرادی که خانه خود را از طریق وب‌سایت ihome.ir پیدا کنند، می‌توانند از تخفیف ویژه اطلس بار در هزینه اثاث‌کشی خود استفاده کنند. در این کمپین مشترک، افرادی که خانه خود را چه از طریق وب‌سایت ihome.ir و چه از طریق شخصی پیدا کنند، می‌توانند از تخفیف ویژه اطلس بار در هزینه اثاث‌کشی خود استفاده کنند.‌ برای این کار، ابتدا می‌بایست خانه خود را پیدا کنید و برای استفاده از تخفیف با مراجعه به صفحه فرود کمپین به نشانی ihome.ir/partners/atlasbarفرم مورد نظر را پر کرده و پس از ثبت و «دریافت کد رهگیری»، با اطلس بار تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان این شرکت باشید. حالا می‌توانید با اعلام کد رهگیری دریافتی، از تخفیف ۱۲ درصدی خود لذت ببرید و پس از چیده شدن اثاثیه خود، وارد منزل جدید شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.