کانکر، خرج‌ و مخارج شما را کنترل می‌کند

0

 

  • Concur

شما می‌توانید با اپلیکیشن کانکر، مخارج خود را کنترل کنید. کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک، با استفاده از این اپلیکیشن، به‌آسانی هزینه‌های سفر کاری خود را پیگیری کرده و گزارش مخارج خود را در هر زمان و هر کجا مدیریت می‌کنند.

پس از دانلود این برنامه، پین موبایل خود را ایجاد کنید تا از تمام قابلیت‌های مربوط به راهکار کانکر، بهره‌مند شوید. با اپلیکیشن همراه کانکر، دیگر نیازی به رسیدهای کاغذی نیست. دیگر لازم نیست به‌خاطر بسپارید که برای کارهای بزرگ و کوچک، چقدر هزینه کرده‌اید. تمام رسیدها و مخارج شما در یکجا جمع‌آوری شده و وقتی به خانه می‌روید، گزارشی از آنها به شما ارائه می‌شود.

از قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 واردکردن داده از کارت‌های اعتباری  عکسبرداری از رسیدها و ویرایش مخارج در حالت هواپیما یا وقتی متصل هستید 

 عکسبرداری از یک رسید و ایجاد یک «مخارج فوری» در حالت هواپیما  پیگیری رسیدها با استفاده از «ذخیره رسید»  تایید گزارش هزینه  ارسال شارژ هتل

 فهرست‌بندی هزینه‌های هتل  افزودن رویداد یا جلسه  تایید درخواست سفر  پیگیری و مدیریت رزرو هتل، هواپیما و غیره 

 یک تجربه رزرو هتل کاملا جدید  مشاهده پیشنهادهای سفارشی‌سازی‌شده برای هتل

  یکپارچه‌سازی با تریپ‌ایت و تریپ‌ایت پرو  استفاده از رسید‌ها و گزارش‌های نمونه و از پیش بارگذاری‌شده

  • Things 3

این اپلیکیشن، در سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین طراحی اپل را کسب کرده است. یک اپلیکیشن کامل برای مدیریت کارها با قابلیت ایجاد تعادلی بی‌نظیر بین سادگی و قدرت که دارای قابلیت‌های جدید، تعاملات مناسب و یک طراحی جدید است. اما نحوه کار اپلیکیشن تینگزتری به شرح زیر است:

به‌سرعت، افکار خود را بیرون بکشید. با این اپلیکیشن، می‌توانید فهرست کارهای خود را ایجاد کنید یا با سیری در هر دستگاهی صحبت کرده و اطلاعات را از یادآورها وارد کنید. یک پروژه برای هر یک از اهداف خود ایجاد کنید، سپس مراحل را یک‌به‌یک انجام دهید تا به هدف خود برسید. می‌توانید ساختارهایی را با سربرگ اضافه کنید. سپس پروژه‌های خود را برحسب حوزه مسئولیت، از قبیل «خانواده»، «کار»، یا «بهداشت و سلامت» گروه‌بندی کنید. آنها را به‌طور منظم مرور کنید تا همیشه آنها را به یاد داشته باشید. رویدادهای تقویمی خود را در کنار فهرست کارها مشاهده کرده و برای زمان خود، برنامه‌ریزی کنید. برای کارهایی که هر چندروز یک‌بار، هر هفته یا ماه انجام می‌دهید، فهرست‌ کارهای تکراری تهیه کنید. هرروز صبح، فهرست خود را برای «امروز» تهیه کنید. کارهایی را که از قبل برنامه‌ریزی کرده‌اید، مرور کنید و سریع تصمیم بگیرید. چندمرحله از پروژه‌های خود را انجام دهید. از تگ‌ها (برچسب‌ها) برای دسته‌بندی فهرست کارها یا افزودن متن استفاده کنید. برای مثال، مکان‌هایی مانند «دفتر کار» یا «خانه» یا تمام کارهایی را که با یکی از همکاران روی آنها کار می‌کنید، تگ کنید.

 

  • Acumatica

اکیوماتیکا، یکی از نرم‌افزارهای حسابداری در بازارو یک ابزار مبتنی بر مرورگر است و به‌همین‌دلیل، شما می‌توانید از هر دستگاهی با اتصال اینترنتی به داده‌های حسابداری خود دسترسی داشته باشید یا می‌توانید اپلیکیشن‌های آی‌او‌اس و اندروید آن را دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید کارت‌های زمانی را وارد کرده، گزارش‌های هزینه را اجرا کنید، سفارش‌های خرید را وارد کرده و کارهای دیگری انجام دهید.

اکیوماتیکا، یک سیستم مبتنی بر فضای ابری است که از قابلیت‌هایی برای مدیریت مالی، مدیریت مشتری، حسابداری پروژه، مدیریت توزیع، مدیریت تولید، مدیریت خدمات میدانی‌ و مدیریت سفارش چندکاناله برخوردار است.

از جمله مزایای این اپلیکیشن، عبارتند از:

 یک سیستم مدیریت مرکزی که امکان کنترل داده‌های شرکت را در یک سیستم واحد فراهم می‌کند.  انعطاف‌پذیری برای انتخاب جایی‌که نرم‌افزار قرار می‌گیرد.  دسترسی به برنامه، خارج از دفتر کار و از طریق هر دستگاهی که از مرورگر وب مدرن پشتیبانی می‌کند.  دسترسی بالا به گزارش داده‌ها از طریق مجموعه اطلاعات و صفحات نمایش قابل سفارشی‌سازی شدن.  امکان توسعه برای افزودن قابلیت‌های سفارشی جهت توسعه کاربردهای کسب‌و‌کار.

اکیوماتیکا، به‌دلیل انعطاف‌پذیری بالا بسیار مشهور است. این اپلیکیشن، در مدل دارای مجوز خود، به تعداد نامحدودی کاربر، خدمات ارائه می‌دهد. پلتفرم اکیوماتیکا نیز برای سرور مایکروسافت اس‌کیو‌ال بهینه‌سازی شده است اما گزینه‌ای نیز برای سازمان‌ها دارد تا از پایگاه‌های داده جایگزین مانند اوراکل یا مای‌اس‌کیوال استفاده کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.