کاریابی و نیرویابی به شیوه زیپ‌ریکروتر

0

با خدماتی که این استارتاپ ارائه می‌دهد، شرکت‌ها می‌توانند آگهی جذب نیروی خود را در بیش از ۵۰ پلتفرم مشاغل و شبکه‌های اجتماعی ارسال و کاندیداها را در یک سیستم واحد جمع‌آوری و سازماندهی کنند. در این سیستم همچنین می‌توانید رزومه آنها را بررسی کرده، به اشتراک‌ بگذارید‌ و ارزیابی کنید.

از طرف دیگر، زیپ‌ریکروتر به جویندگان شغل کمک می‌کند تا رزومه خود را ارسال کرده و اطلاعات تماس را با شرکت‌‌های علاقه‌مند در سراسر کشور به اشتراک بگذارند. پایگاه داده این پلتفرم شامل ۲ میلیون رزومه است و اطلاعات تماس تقریبا ۱۰۰۰ کاندیدا را در ماه به اشتراک می‌گذارد. زیپ‌ریکروتر صفحات وب شرکت‌ها را هاستینگ می‌کند، پاسخ ایمیل‌ها را برای انواع اپلیکیشن‌ها شخصی‌سازی کرده و انواع ابزارهای بررسی را ارائه می‌دهد. به علاوه این شرکت در صورت عدم رضایت از خدماتش تضمین می‌کند که پول کاربران را مسترد خواهد کرد.

زیپ‌ریکروتر یکی از آسان‌ترین سیستم‌های منابع انسانی و تابلو مشاغل است که در آن بیش از ۶ میلیون شغل با یک کلیک در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. فناوری تسهیل در استخدام یکی از نقاط تمایز این نرم‌افزار است و موجب شده که به یکی از پلتفرم‌هایی تبدیل شود که شما را ملزم می‌کند خود را با این سیستم تطبیق دهید.

این پلتفرم روند استخدام را سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌کند زیرا تمام مطالب ارسالی در یک پایگاه داده واحد قرار می‌گیرد که از رزومه‌های مربوط به بیش از ۵۰ شغل تشکیل شده است که در آن مطالب ارسالی با یک کلیک نمایش داده می‌شوند و در اختیار تمام اعضای تیم قرار می‌گیرند. یکی از مزیت‌ها و برتری‌های این نرم‌افزار آن است که به کارمندان امکان می‌دهد رزومه‌ها را به اشتراک‌ بگذارند، درباره آنها گفت‌وگو کنند، آنها را بررسی و ارزیابی نمایند که در نتیجه آن شرکت می‌تواند در مدت زمان استخدام صرفه‌جویی کرده و تصمیمات بهتری در زمینه استخدام افراد اخذ کند.

این ابزار برای استفاده همراه بهینه‌سازی شده است و به کاربران امکان می‌دهد تا یک رزومه را به اشتراک بگذارند و با یک تلنگر تقاضای کار دهند. پس از آن، می‌توانند منتظر اعلان‌های سیستم باشند به این صورت که هر بار اطلاعات تماس آنها بررسی می‌شود، آنها مطلع خواهند شد. جویندگان کار می‌دانند که چه زمانی رزومه آنها مشاهده شده است و شرکت‌ها نیز از هر اپلیکیشن جدید مطلع خواهند شد و می‌توانند هر یک از کاندیداها را به موقع و به خوبی ارزیابی کنند. این پلتفرم از قابلیت سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی پاسخ‌ها نیز پشتیبانی می‌کند و به استخدام‌کنندگان امکان می‌دهد مصاحبه‌های آنلاین برگزار کنند.

یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات این استارتاپ یکپارچه‌سازی‌های بی‌سیم زیپ‌ریکروتر است که به شرکت‌ها امکان می‌دهد به بیش از ۱۰۰ تخته کار دسترسی داشته باشند و در آن آگهی جذب نیروی خود را ارسال کرده و به دنبال کارمندان بااستعداد و واجد شرایط بگردند و فرصت‌های شغلی زیادی را برای جویندگان کار ایجاد کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.