چه چیز در ویندوز ۱۰ پس از به‌روزرسانی ارائه می‌‌شود؟

0

مایکروسافت اعلام کرده است که این دو به‌روز‌رسانی تا پایان ارسال عرضه نمی‌شود. مدیر بازاریابی شرکت می‌گوید «بر اساس نظرات و پیشنهادات ارائه‌شده از سوی سازمان‌هایی که به استفاده از ویندوز ۱۰ روی آورده‌اند، این آخرین به‌روزرسانی قابلیت‌ها در سال ۲۰۱۶ خواهد بود و در سال ۲۰۱۷ نیز دو به‌روزرسانی دیگر ارائه می‌شود.»

تصور می‌شود که انتشار Redstone 2 با عرضه موجی از سخت‌افزارهای جدید ویندوز ۱۰ تداخل پیدا خواهد کرد و در نتیجه در این به‌روزرسانی‌ها قابلیت‌هایی در نظر گرفته می‌شود که روی مزایای سخت‌افزاری متمرکز شده است. به عبارت دیگر، در این به‌روزرسانی‌ها از فناوری Continuum استفاده می‌شود که در آن ویندوز رابط خود را با دستگاهی که روی آن اجرا می‌شود، تنظیم می‌کند. برای مثال، وقتی شما از یک دستگاه دو منظوره مانند یک تبلت با صفحه کلید استفاده می‌کنید و صفحه کلید را جدا می‌کنید، Continuum  به‌طور خودکار به حالت تبلت تغییر می‌کند. به‌روزرسانی Redstone 2 ممکن است قابلیت‌هایی نیز برای استفاده از قلم و نیز تایید هویت داشته باشد که از تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره و سایر ابزارهای تعیین هویت استفاده می‌کند.

اولین نسخه آزمایشی Redstone 2 در ۱۱ آگوست منتشر شد. در این نسخه شما تغییر یا قابلیت‌ها جدیدی را مشاهده نخواهید کرد. این شرکت قصد دارد روی برخی پیشرفت‌های ساختاری OneCore تمرکز کند.

OneCore  هسته مشترک ویندوز در کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن، Xbox و Hololens است. این شرکت قصد دارد مطمئن شود که OneCore به درستی ساختاربندی شده است تا قابلیت‌ها و پیشرفت‌های جدید را بتوان بررسی کرد. در نتیجه، ممکن است برخی از ایرادها و سایر مشکلاتی وجود داشته باشد. به‌عبارت دیگر، ممکن است شما نخواهید از این نسخه آزمایشی استفاده کنید، زیرا ایراد دارد و قابلیت‌های جدید و مهمی را ارائه نمی‌دهد. فقط یک آیتم وجود دارد که شرکت روی آن تبلیغ می‌کند: اعلان‌های جدید در File Explorer  که به افراد اطلاعاتی را درباره قابلیت‌های مورد نظر در ویندوز ۱۰ ارائه می‌دهد. بنابراین هنوز باید صبر کنیم تا ببینیم که شرکت مایکروسافت قصد دارد چه به‌روزرسانی‌های مهم و قابل توجهی را برای ویندوز ۱۰ در نظر بگیرد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.