چرا مصرف‌کننده‌ها به کولگیت اعتماد می‌کنند؟

0

شرکت کولگیت (Colgate) یک رویکرد کاملا متفاوت را در سال‌های اخیر اتخاذ کرده و تصمیم گرفته است به مصرف‌کنندگان خود آموزش و اطلاعات ارائه دهد. این راهبرد به برند کولگیت کمک کرده ‌که تنها خمیردندان‌های خود را به فروش برساند بلکه به یکی از پیشروان و معتمدترین تولیدکنندگان خمیردندان در سراسر دنیا تبدیل شود.

در بازاریابی، چند روش برای تقویت اعتماد وجود دارد، اما هیچ چیز کارآمدتر از آموزش به مصرف‌کنندگان و اثبات اینکه چگونه محصول شما می‌تواند به نفع مصرف‌کننده باشد، نیست. به عنوان بخشی از راهبرد بازاریابی کولگیت، آنها یک مرکز مراقبت دهان و دندان راه‌اندازی کردند که در آن اطلاعات و ویدئوهایی درباره مراقبت از دهان و دندان و بهداشت دهان و دندان ارائه می‌شود.

به این فکر کنید که چگونه محصولات شما می‌تواند به حل مشکلات مصرف‌کنندگان شما کمک کند و چگونه شما می‌توانید آن را با اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، پیوند بزنید

به علاوه آنها اطلاعات مفیدی را درباره نحوه مسواک‌زدن  و نحوه جلوگیری از پوسیدگی و بیماری‌های دهان و دندان ارائه می‌دهند. این راهبرد را هر کسب‌و‌کار دیگری می‌تواند اقتباس کند و از آن به نفع خود کار کند.

اکثر مصرف‌کنندگان دوست دارند اطلاعات رایگان دریافت کنند و درباره چیزهایی که روی زندگی آنها یا زندگی افراد دور و بر خود تاثیر می‌گذارند، اطلاعاتی کسب کنند. برای استفاده از این راهبرد در کسب‌و‌کار خود، باید دید که مصرف‌کنندگان یک کسب‌و‌کار دوست دارند چه بدانند و چه اطلاعاتی می‌تواند زندگی آنها را آسان‌تر کند.

به علاوه ممکن است خوب باشد که به این فکر کنید که چگونه محصولات شما می‌تواند به حل مشکلات مصرف‌کنندگان شما کمک کند و چگونه شما می‌توانید آن را با اطلاعاتی که ارائه می‌دهید، پیوند بزنید.

مطالعات نشان داده است که وقتی شما چیز ارزشمندی را به طور رایگان در اختیار مصرف‌کنندگان محصولات خود قرار می‌دهید، آنها تمایل بیشتری پیدا می‌کنند که در آینده به شما سفارش دهند و احتمال اینکه برند شما را توصیه کنند، بیشتر می‌شود. ممکن است کولگیت یک بودجه بازاریابی چندمیلیون‌دلاری داشته باشد تا ویدئو بسازد و محتوا تولید کند، با این حال، تنها کاری که لازم است شما انجام دهید آن است که وارد ذهن مصرف‌کنندگان خود شوید و آنچه را که می‌خواهند به آنها ارائه دهید.

حتی با کمترین بودجه می‌توانید وبلاگ، کتاب الکترونیکی، ویدئو، ایمیل و حتی دوره‌های آموزشی الکترونیکی ایجاد کنید که همگی به آموزش و ارائه اطلاعات به مشتریان شما کمک می‌کنند، رابطه بین شما را بلند‌مدت کرده و اعتمادسازی می‌کنند.

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.