پیامک‌های کسب‌وکار‌تان را با «ارسال»، ارسال کنید

0

اپلیکیشنی  برای پاسخ به این نیاز به وجود آمده ‌که به شما کمک می‌کند عملیات ارسال را در کمترین زمان ممکن انجام دهید. این برنامه که نام آن «ارسال» است از رابط کاربری روان و سریعی برخوردار است تا کاربر بتواند به‌سرعت و با کمترین پیچیدگی ممکن به هدف خود برسد، بدون اینکه کمترین زمانی اتلاف شود.

اگر بخواهیم نقاط مثبت طراحی گرافیکی این اپلیکیشن اندرویدی را نام ببریم، می‌توانیم به رنگ‌بندی هماهنگ، چیدمان خوب فهرست‌ها، فونت مناسب و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی اشاره کنیم.

نقاط ضعفی هم در ظاهر اپلیکیشن ارسال، به‌چشم می‌خورد. برای مثال رنگ‌بندی یکنواخت و تیره برنامه که در معدود قسمت‌هایی سعی شده با استفاده از رنگ‌های شاد، از این حالت بیرون آید و یا استفاده از کلمات انگلیسی مانند Add، Edit و Cancel که بهتر بود معادل فارسی آنها به کار برده شود. البته در نسخه جدید برنامه، اصلاحاتی از جمله تعویض کلمات انگلیسی با معادل فارسی آن و همچنین استفاده از رنگ‌های زنده برای جلوه‌بخشیدن به محیط، صورت گرفته است.

همانطور که در ابتدا گفتیم، برنامه ارسال، با این ایده طراحی ‌شده که به شما کمک کند تا با چند اشاره ساده، متنی را برای مخاطبان خود ارسال کنید. برای این کار، چندراه درنظر گرفته شده است، استفاده از شماره آخرین تماس، شماره آخرین فردی که با او تماس داشته‌اید و یا انتخاب از لیست مخاطبان تلفن همراه. همچنین می‌توانید شماره موردنظر خود را به‌صورت دستی وارد کنید.

اما قبل از انتخاب روش‌هایی که ذکر شد، باید اطلاعات و متنی که قصد ارسال آن را دارید، وارد کرده و ذخیره کنید. بدین منظور، دکمه‌ای در سربرگ قرار گرفته ‌که با اشاره ‌روی آن، قادر به این کار خواهید بود. هرتعداد متنی که می‌خواهید، می‌توانید وارد کنید. درواقع پس از انتخاب عملیات ارسال، لیست اطلاعات ذخیره‌شده به نمایش در‌می‌آید و باید عنوان موردنظر خود را انتخاب کنید. برای ویرایش و بازبینی متن‌هایی که ذخیره کرده‌اید نیز بخش جداگانه‌ای به نام لیست اطلاعات درنظر گرفته شده است. برای دسترسی به این بخش، باید ‌روی دکمه منوی تلفن همراه اشاره کنید. درضمن ویجت این برنامه را نیز از یاد نبرید. با راه‌اندازی ویجت ارسال، انجام عملیات فوق با سرعت بیشتری صورت می‌پذیرد.

این اپلیکیشن در کل می‌تواند ابزاری مفید برای صاحبان کسب‌و‌کارهای کوچک و استارتاپ‌ها باشد تا با استفاده از آن، اطلاعات مهم و حیاتی را به‌سرعت برای هر فردی که می‌خواهند، ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.