پنج نکته ایمنی در محل کار برای کسب‌وکارهای کوچک

0

ایمنی بسیار مهم است اما ممکن است در محیط کار صاحبان کسب‌وکارهای کوچک که هرروز سخت کار می‌کنند تا موفق شوند، دیده نشوند. اگر هر کسب‌وکار کوچک این پنج نکته ساده را درباره ایمنی کارمندان و مشتریان در نظر داشته باشد، می‌تواند از خود و کسب‌وکار خود در برابر آسیب‌های پرهزینه محافظت کند.

جلوگیری از سر خوردن و افتادن

سر خوردن و به زمین افتادن دومین دلیل اصلی جراحات در محل کار است که حتی می‌تواند در محیط‌های کاملا ایمنی رخ دهد. بنابراین باید راهرو، معابر و خروجی‌ها را از هرگونه مانع خالی و تمام نشتی‌ها را پاک کنید. می‌توانید قسمت‌هایی از کف زمین را که خراب شده تعمیر و آینه و علائم خطر نصب کنید.

استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب

در حالی که کارمندان اداری به‌ندرت دغدغه تجهیزات ایمنی دارند، برخی از کارمندان ممکن است به آن نیاز فوری پیدا کنند. باید مطمئن شوید تمام تجهیزات ایمنی لازم و مناسب در محل کار وجود دارند و تمام افراد از آن‌ها استفاده می‌کنند. این تجهیزات می‌توانند شامل کلاه، عینک ایمنی، دستکش، گوشی و تمام لوازمی باشند که خطر جراحت در حین کار را کاهش می‌دهند. باید دقت کنید که این تجهیزات باکیفیت باشند و به‌خوبی از فرد محافظت کنند.

حذف خطر آتش‌سوزی

خروجی‌ها و راهروها باید در صورت آتش‌سوزی تخلیه شوند. باید مطمئن شوید تمام لوازم ۱۸ اینچ از آتش‌خاموش‌کن‌های خودکار و سایر لوازم مربوطه فاصله دارند.

راه‌اندازی یک برنامه آموزش ایمنی

 در محل کار

آموزش ایمنی برای کارمندان جدیدی که باید بدانند چه کار باید انجام دهند و چگونه ایمنی را رعایت کنند، بسیار اهمیت دارد. سیاست‌ها و اصولی را برای اطمینان از ایمنی و سلامت کارمندان در ساختمان تعیین کنید.

تشویق تکالیف و وظایف شخصی

برای هریک از کارمندان استانداردهای اولیه و کتبی را تعیین کنید تا مسئولیت آن‌ها را بر عهده بگیرند. برای مثال تمیز و مرتب نگه داشتن محل کار برای همه الزامی است. مسئولیت‌ها باید به طور واضح مشخص و اطلاع‌رسانی شوند، از تمیز کردن قسمت‌ها یک‌بار در هفته گرفته تا تمیز کردن دستگاه‌ها در هرروز. شما به‌عنوان صاحب کسب‌وکار وظیفه دارید ایمنی محل کار را تضمین کنید. اگر این کار را به‌خوبی انجام ندهید، ممکن است به کسب‌وکار لطمه وارد شود.

اینترنت به ما امکان می‌دهد به روش‌های جدید کسب‌وکار خود را انجام دهیم، و این امر بازی تامین بودجه را کمی تغییر داده است. فقط کافی است کمی از ایده خود را با دیگران در میان بگذارید تا آن‌ها مقداری از سرمایه خود را روی ایده شما سرمایه‌گذاری کنند. این نوعی وام شخصی است که در صورت موفق شدن ایده و کسب‌وکار، نیازی نیست این مبلغ سرمایه‌گذاری‌شده را بازگردانید زیرا سرمایه‌گذار در سود کسب‌وکار سهیم است.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.