پرفروش‌ترین ایرانی اپ استور

0

برنامه‌های ضبط صدا در سیستم‌عامل ios قابلیت و امکانات زیادی ندارند، اما یکی از برنامه‌های مخصوص ضبط، ویرایش و حاشیه‌نویسی فایل‌های صوتی، ویژگی‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار داده که درگذشته کاربران از آن‌ها بی‌بهره بودند. این برنامه Recordium Pro نام دارد که یکی از ۱۰ برنامه کاربردی برتر در ۱۰۴ کشور دنیاست. شهرت این برنامه آنقدر زیاد است که وبلاگ‌ها، نشریات و سایت‌هایی از قبیل اپل نکست وب، گاردین، لایف هکر، تلگراف، اپ‌ادوایس  و… از این برنامه صحبت کرده‌اند.

این برنامه برای دستگاه‌های آیفون و آیپد طراحی شده و قیمت آن ۹۹/۹ دلار است. به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، هلندی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، پرتقالی، روسی، چینی و اسپانیایی قابل‌دسترسی است و از همه مهم‌تر «پیچک»، شرکت تولید برنامه‌های کاربردی برای دستگاه‌های هوشمند، آن را تهیه کرده است. Recordium Pro مدتی برنامه شماره‌یک در فروشگاه اپل‌استور بود و در رده بالاتری از فیس‌بوک و توییتر قرار داشت.

پیچک شرکتی است که پس از تاسیس به‌سرعت در بازار جهانی مطرح شد. در حال حاضر میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا طرفدار برنامه‌های این شرکت هستند. این شرکت از ۳۰ برنامه‌نویس بااستعداد و ماهر تشکیل شده است که تمام سعی خود را به کار می‌گیرند تا برنامه‌های مفید و فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه دهند. «همه‌چیز در قلمروی پیچک امکان‌پذیر است» شعار این شرکت است.

Recordium Pro برنامه‌ای قدرتمند و در عین حال بی‌نظیر است که برای آیفون، آیپد و آیپاد لمسی طراحی شده است. Recordium Pro به شما امکان می‌دهد هنگام پخش یا ضبط صدا قطعه صوتی مورد نظر خود را برجسته کنید. این کار به شما کمک می‌کند روی مهم‌ترین قسمت‌های فایل ضبط‌شده تمرکز کنید.

فایل‌های ضمیمه از قبیل یادداشت، برچسب و تصاویر را می‌توانید به‌آسانی به هر قسمت از فایل ضبط‌شده اضافه کنید. این کار امکان جستجو در میان فایل‌های ضبط‌شده را فراهم می‌کند و به شما اجازه می‌دهد به مهم‌ترین و برجسته‌ترین قطعات صوتی دسترسی سریع پیدا کنید.

از بین قابلیت‌های منحصربه‌فردی که این برنامه را به یک ابزار ضروری برای همه افراد، به‌ویژه دانشجویان، روزنامه‌نگاران و موسیقی‌دانان تبدیل می‌کند، می‌توان به رابط کاربری بصری، پخش صاف، و چندین گزینه برای سفارشی‌سازی اندازه و کیفیت فایل‌های ضبط‌ شده با استفاده از الگوریتم‌های فشرده‌سازی مختلف اشاره کرد. با Recordium Pro می‌توانید آنچه را که می‌شنوید، ببینید!

سایر قابلیت‌های Recordium Pro عبارت‌اند از:

  • برجسته‌سازی فایل صوتی

  قطعه‌های مهم فایل صوتی را هنگام ضبط یا در طول پخش برجسته می‌سازد.

  قطعه‌های برجسته‌شده را به‌آسانی ویرایش می‌کند.

  •   حاشیه‌نویسی

می‌توانید هر تعداد که می‌خواهید به قسمت‌های مورد نظر خود تگ اضافه کنید. این امکان وجود دارد که چندین یادداشت را به قسمت‌های مختلف یک فایل صوتی بیفزایید. می‌توانید به هر قسمت از فایل صوتی تصاویری از قسمت دوربین یا گالری دستگاه ضمیمه کنید. به‌علاوه می‌توانید با یک تلنگر روی صفحه‌نمایش، پیش‌نمایش حاشیه‌نویسی‌های خود را مشاهده کنید و حاشیه‌نویسی‌ها را به‌آسانی در فایل صوتی حرکت دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های مربوط به این بخش امکان ویرایش یا حذف محتویات حاشیه‌نویسی تنها با یک تلنگر است.

  •   ابزارهای ویرایش

با استفاده از این برنامه می‌توانید قسمت‌های غیرضروری فایل ضبط‌شده خود را برش دهید، هر قسمت از فایل صوتی را قیچی کنید و یک فایل جدید بسازید یا هر قسمت از فایل صوتی را، حتی از وسط آن، حذف کنید.

  •   ضبط با کیفیت بالا

می‌توانید با استفاده از سه نمونه قابل‌تنظیم (۸، ۲۲، ۱/۴۴ کیلو هرتز) اندازه و کیفیت فایل ضبط‌شده را مدیریت کنید. این برنامه از چهار فرمت ضبط‌صوت مختلف WAV، CAF، AIFF و MP4 پشتیبانی می‌کند. یک فرمت فشرده‌سازی MP4 ویژه نیز در این برنامه گنجانده شده است که می‌تواند در فضای کمتر از ۳۰ مگابایت یک فایل صوتی یک‌ساعته را ضبط کند.

  •   ضبط پرقدرت

با این برنامه می‌توانید فایل صوتی را در پس‌زمینه ضبط و پخش کنید. امکان استفاده از دکمه مکث در حین ضبط صدا وجود دارد. قابلیت حفاظت در مقابل وقفه به شما امکان می‌دهد تا بعد از پاسخگویی به یک تماس تلفنی ضبط فایل صوتی را ادامه دهید. فایل‌های صوتی که ضبط می‌کنید، به طور خودکار در دستگاه شما ذخیره می‌شوند و به این ترتیب هیچ فایلی را از دست نخواهید داد. در این برنامه هیچ محدودیت زمانی برای ضبط صدا وجود ندارد. با کمک این برنامه می‌توانید بلندی صدای ضبط را افزایش دهید تا صداهای موجود در فاصله دور نیز به‌خوبی ضبط شوند.

  •   اشتراک‌گذاری فایل قدرتمند

با استفاده از همین برنامه می‌توانید فایل‌های ضبط‌شده خود را در Dropbox، Google Drive، Evernote و سایر برنامه‌های فضای ابری آپلود کنید یا آن‌ها را به طور مستقیم از Recordium ایمیل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های ضبط‌شده را با استفاده از همگام‌سازی Wi-Fi به کامپیوتر خود انتقال دهید یا از طریق iTunes فایل‌ها را به اشتراک بگذارید.

  •   مدیریت فایل

این برنامه گزینه‌هایی دارد که با کمک آن‌ها می‌توانید فایل مورد نظر خود را برحسب عنوان، تگ و یادداشت جستجو، و فایل‌های ضبط‌شده را از فهرست فایل‌ها به‌سرعت پخش کنید.

سیستم مدیریت فایل و پوشه این برنامه بسیار مفید است. با کمک این سیستم می‌توانید در طول ضبط یا پخش، نام فایل و پوشه را تغییر دهید، فایل‌های ضبط‌شده خود را اضافه یا حذف کنید یا نام آن‌ها را تغییر دهید، و اطلاعات فایل‌های ضبط‌شده خود را از قبیل اندازه، مدت‌زمان و تاریخ مشاهده کنید.

  •   وارد کردن چندین فرمت

این برنامه از فرمت‌های صوتی ورودی مختلف از قبیل MP3، MP4، WAV،AIFF  و CAF پشتیبانی می‌کند.

  •   پخش

شکل موج این برنامه بسیار حساس است. سرعت پخش فایل‌ها در این برنامه متنوع است و با قابلیت اصلاح کوک همراه است. در Recordium Pro می‌توانید فایل صوتی را ۵ ثانیه جلو یا عقب ببرید.

با توجه به تمام این قابلیت‌ها،Recordium Pro  برنامه‌ای نیست که بتوان به‌راحتی از کنار آن گذشت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.