وب‌سایت‌داری با جت‌سئو

0

در دنیای امروز و با گسترش اینترنت در تمام نقاط مختلف کشور، وب‌سایت‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی مردم دارند. به علاوه برخی از وب‌سایت‌ها کالا یا خدماتی را به فروش می‌رسانند. در واقع کسب‌و‌کارهای امروزی برای پیشبرد کار خود و ارائه محصولات و خدماتشان از وب‌سایت نیز به عنوان یک کانال مهم استفاده می‌کنند. اما وب‌سایت‌هایی که به نوعی تجارت الکترونیک انجام می‌دهند، باید به فکر جذب مشتری بیشتر و رشد کسب‌و‌کار خود باشند.

اگر شما یک وب‌سایت دارید و می‌خواهید بدانید که رتبه وب‌سایت شما چقدر پیشرفت کرده است، می‌توانید از اپلیکیشن «جت سئو» استفاده کنید. جت سئو یک اپلیکیشن مفید برای صاحبان کسب‌و‌کارها و استارتاپ‌هاست.

وقتی وارد محیط این اپلیکیشن می‌شوید، رابط کاربری یکپارچه و کاربرپسندی را مشاهده خواهید کرد. دارای رنگ‌بندی زنده و هماهنگ، آیکون‌های یکدست و زیبا، فونت مناسب، چیدمان مرتب اجزای صفحه‌ و عملکرد صحیح در نمای افقی و عمودی از جمله نقاط قوت جت سئو است که کار با آن را برای کاربر جذاب و ساده می‌کند. در کل می‌توان گفت این اپلیکیشن عیب و نقصی ندارد و نمونه حرفه‌ای در حوزه فعالیت خود به شمار می‌رود. طراحی قالب گرافیکی آن بسیار زیباست به طوری‌که با وجود ساده بودن، کاربر را جذب خود می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این اپلیکیشن جابه‌جایی سریع و بدون پیچیدگی بین بخش‌های مختلف آن است. از آنجا که استاندارد‌های لازم در رابطه کاربری این اپلیکیشن رعایت شده‌‌ و تکنیک‌های اصولی در آن وجود دارند، این برنامه کاربردی به یک برنامه موفق برای کسب‌و‌کارها تبدیل شده است.

این برنامه که نسخه اندرویدی آن در دسترس کاربران قرار دارد، به مدیران وب‌سایت‌ها و وب‌مسترها کمک می‌کند تا از روند پیشرفت وب‌سایت خود مطلع شوند و راهبردهای لازم برای بهبود آن را دریافت کنند. این اپلیکیشن قابلیت‌هایی هر چند اولیه و مبتدی را به کاربران ارائه می‌دهد تا کاربران تازه‌کار و افرادی که به‌تازگی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده‌اند، در زمان دلخواه و با سرعت زیاد وب‌سایت خود را تجزیه و تحلیل کند.

روش استفاده از این اپلیکیشن به این صورت است که ابتدا باید دکمه + را در بالای صفحه اصلی لمس کنید و آدرس وب‌سایت را به همراه کلمات کلیدی مورد نظر خود وارد نمایید تا رتبه آن وب‌سایت بررسی شود. در جت سئو این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که آدرس وب‌سایت‌های رقیب خود را نیز وارد کرده و رتبه آنها را با رتبه وب‌سایت خود مقایسه کنند.

با انتخاب نتایج ارائه‌شده، می‌توانید وضعیت رتبه را به صورت نمودار مشاهده کنید. همچنین امکان به‌روز‌رسانی روزانه این نتایج وجود دارد تا هر روز از آخرین نتایج و رتبه وب‌سایت خود مطلع شوید.

این اپلیکیشن یک بخش به نام تحلیل وب‌سایت دارد که دو قسمت می‌شود: تحلیل و گزارش پیشرفت. به علاوه شما می‌توانید مواردی از قبیل توضیحات و امتیاز سایت، بررسی اجمالی وب‌سایت، رتبه جهانی، زمان بارگذاری، نوع، بازدید روزانه و رتبه بر اساس کشور، بهترین کلیدواژه‌ها در جست‌وجو و تعداد پیوندها و سایر موارد را مشاهده کنید. در قسمت گزارش پیشرفت، کاربر می‌تواند روند رشد وب‌سایت مورد نظر خود را بازه‌های زمانی یک هفته، دو هفته، یک ماه یا از زمان شروع پیگیری کند.

این گزارش برای هر کلمه کلیدی به طور مجزا نمایش داده می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این برنامه کاربردی می‌توان به افزودن وب‌سایت‌های دیگر، حذف و ویرایش آدرس‌ها اشاره کرد.

در کل می‌توان گفت اپلیکیشن جت‌ سئو بیشتر برای افراد مبتدی طراحی شده‌ و آنها می‌توانند از قابلیت‌های آن به آسانی بهره‌مند شوند اما افراد حرفه‌ای به اپلیکیشن‌های پیشرفته‌تر نیاز دارند. اپلیکیشن‌هایی که امکانات پیشرفته‌ای را برای تجزیه و تحلیل وب‌سایت ارائه می‌دهند و دارای زیرساخت‌های پیشرفته و مناسب هستند.

اپلیکیشن جت‌ سئو به طور رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و از این جهت صاحبان استارتاپ‌هایی که برای خود وب‌سایت دارند و می‌خواهند از پیشرفت وب‌سایت خود مطلع شوند، می‌توانند با صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مخارج شرکتی از قابلیت‌های مفید این برنامه کاربردی استفاده کنند. قابلیت‌های جت سئو عبارتند از:

‌ امکان مشاهده مشکلات سئو سایت خود و تحلیل کامل سایت

‌ مقایسه رتبه سایت خود با سایر رقبا

‌ امکان بررسی رتبه سایت به ازای تک تک کلمات کلیدی مورد نظر

‌ مشاهده نمودار میزان نمایش و رتبه سایت

‌ گزارش پیشرفت سایت در کلمات کلیدی در بازه‌های زمانی مختلف.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.